O beni seviyor ama ben sevemiyorum, aşk zamanla zorlamayla olabilecek bir şey mi?

birisi var aslında tam istediğim gibi biri ama sevemiyorum bir şeyler beni rahatsız ediyor (biraz eski ilişkimin de etkisi var yenilerde bitti) zaman verip denedikçe aşk oluşabilecek bir şey mi? daha çok arkadaşça görüyorum yanında huzurluyum çok iyi biri çok iyi davranıyor, sevgili değildik ama o çok netti ve benim eminsizliğimi biliyordu ben de sevemediğim için onu da oyalamak istemedim ve konuşmayı kestim. denedim olur gibi oluyor olur mu olur diyorum ama olmuyor da, kalbim ona deli gibi atmıyor ve içtne içe bir şeyler rahatsız ediyor belki de huzurlu olmak mı bilmediğim için rahatsız ediyormuş gibi geliyor acaba. bitirdim ama acaba diye de düşünmeden edemiyorum.

O beni seviyor ama ben sevemiyorum, aşk zamanla zorlamayla olabilecek bir şey mi?
Cevapla