"Sevgilim yok"diye, sitem eden kızları , ciddi buluyor musunuz?

Bana hiç inandırıcı gelmiyor. Bir kadın çok kolay sevgili edinebilirken. Erkekler için daha zor. Çünkü bir YouTube, röportajı'nda, kaç erkekle flört ettin diye soruyorlar, kadınlar dan 40 diyen oldu, 30 diyen oldu 10 dan aşşağı söyleyen olmadı. Erkeklere aynı soru sorulunca, 2-4-6 diyen oldu. 20 diyen olmadı. Ayrıca bir kadın, sevgili arıyorsa, önce flört edecek birini bulmalı. Buda çok kolay zaten. Gidersin bi, meslek kursuna yazılırsın, erkeklerin seçebileceği. Bir sürü erkek orada var zaten. Dışarda, sokakta, kızlardan çok, erkekler var, kafelerde , orada burada, gidersin bi spor salonuna yazılırsın, ordaki çoğu insan, erkek. Erkekler, tanışmaya, ve konuşmaya daha açıktır, kızlar daha soğuk davranıyor bu konuda. Ayrıca, sosyal ortamlar olsun, hobiler, ya da kurslar, buralarda heryerde, erkek sayısı, kız sayısından daha fazla. Kızlar kadın- erkek, karışık yapılan hobilerde, daha az katılım gösteriyor. Genelde plates, yoga, zumba gibi sadece kadınların olduğu ya da bir iki erkek, gerisi kadın olduğu yerlerde bulunuyor. Latin dansları, tango, salsa gibi erkeklerle dans edebileceği, tanışabileceği yerlere gitmekten se, heels dance, k-pop, ladies steal, gibi erkeklerin olmadığı, sadece kadınların olduğu danslara yöneliyor. Hani bakınca, birazda sizin suçunuzmuş gibi. Sanki siz erkeklerden uzaklaşıyorsunuz gibi. Ayrıca spor salonun'da illahaki bir iki kadın olabiliyor ama onlarda erkeklerle hiç konuşmuyor, gidiyor bir saat koşu bandında yürüyor. Kendisine bakan erkek olunca, ona bakmak, gözgöze gelmek yerine, telefona bakıyor. Kadının telefona bakması, bana göre, konuştuğum biri var, anlamına geliyor. Yani bir kadın, sürekli telefonla uğraşıyorsa, bana bakmıyorsa, benden hoşlanmadı, ya da konuştuğu biri var anlamında. Gerçi beni hiç görmeden. Bana bakmadan. Telefonla uğraşıyor, beni fark etmiyor bile. Bu durumda yanına gidip, selam vermiyorum, konuştuğu biri vardır. İlgilenmez diye. Kadının sevgilisinin ya da flörtünün olmaması. En azından flörtünün olmaması diyeyin. Kadının suçu değil mi? Sevgili, güven ister, sevgi ister de, flört bişey istemez diye düşünüyorum. Fiziksel beğeni, flört için yeterli, flört zaten tanıma aşaması. Tanıdıkdan sonra, hoşlandıkdan sonra sevgili moduna geçiyoruz. Kadının flörtünün olmaması, kadının suçu değil mi?

Haklısın, kadının flörtü yoksa, birazda onun suçu
Haksızsın,
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
"Sevgilim yok"diye, sitem eden kızları , ciddi buluyor musunuz?
Cevapla