Yani çok görüyorum etrafımda. 6-7 aydır sevgili olup birbirlerini sadece telefon dan görmüşler. Aylar sonra ilk defa buluşunca değişen şeyler olabilir mi böyle ilişkilerde?

Yani çok görüyorum etrafımda. 6-7 aydır sevgili olup birbirlerini sadece telefon dan görmüşler. Aylar sonra ilk defa buluşunca değişen şeyler olabilir mi böyle ilişkilerde?

6-7 aydır sanal vasıta ile arkadaşlık etmişler onlar öyle sevgililik olmaz, olsa olsa sevgilicilik oyunu olur. Tabii doğal olarak yüzyüze gelince de işin rengi değişeceğinden o büyüsünü kaybettiklerini düşünüp ayrılmayı tercih etmeleri de doğaldır.
Cevap
5Cevap
Bence kişilere göre değişir.. yani uzaktan iyilerde buluşunca da iyi olurlar..
Evet olabilir çünkü zaten biriyle buluşunca gercek anlamda tanırsın onu
Bozulamaz iki tarafta karakterliyse sorun yok, bence hatta kavuşunca dahada bağlanacaklar
Sanmıyorum. Bir araya gelince değişecek bir şey yok.
Kişilerde biter gerçekten seviyorlarsa değişmez hatta sevgileri artar
2 sene uzaktan sevgili olduğun oldu
Hayır kolay kolay bozulmaz
Bence kişide bittiyor.
Bozulabilir
Hiç şaşmaz bu
Bozulabilir
Uzaktan yürümüyor
Karakter meselesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?