Sevgilim sürekli ben sana layık değilim, ben iyi biri değilim, ben sıkıcıyım diyip duruyor. Ne yapacağım ben?

Henüz 3 haftalik bir iliskimiz var. Ilişkinin başından beri bunlari söylüyor. Ve işte sen benim icin fazla iyisin, güzelsin. Ben iyi bir insan değilim. Sıkıcıyım. Daha eğlenceli, daha yakışıklı, daha iyi erkekleri hakediyorsun deyip duruyor. Ve anlamıyorum. Çünkü gerçekten bana karşı çok iyi, çok kibar. Yakışıklı da aslında. Çirkin de değil. Iş dışında çok bir şey yapmaya zamanı olmuyor spor dışında ve sosyal biri değil. Bir de zaman zaman depresif olduğunu söylemişti. Ama onunlayken çok gülüyoruz, eğleniyoruz. Iletişimimiz çok güzel. Ama ne zaman ayrılıp evlere dagiliyoruz, mesajla iletişim kuruyoruz, ona güzel bir şey söylüyorum. Hemen başlıyor böyle felaket senaryolarına. Şimdi de eski kız arkadaşlarımın benim için iyi şeyler söyleyeceğini sanmıyorum falan dedi. Kıskanç bir insan değilim. Ona da dedim ilgilenmiyorum diye. Her ilişkinin dinamiği farklıdır sonuçta. Bazı ilişkiler insanın içindeki kötü karakteri uyandırır bazıları ise güzel taraflarini. Ama yani anlatamıyorum ben bunu çocuğa 😅 Yani şeyi bile söylüyor: seninle ciddi düşünmek istiyorum. Ama ya karakterlerimiz uymazsa ve evlenince sürekli kavga eden insanlardan olursak diye (annesi ile üvey babası öyleymiş. Üvey babası da acele karar verme, birbirinizi iyi tanıyın demiş). Ne diyin napayim bilmiyorum.

Sevgilim sürekli ben sana layık değilim, ben iyi biri değilim, ben sıkıcıyım diyip duruyor. Ne yapacağım ben?
Cevapla