Selams
…veya size yanlışlıkla eski flörtünün adıyla seslenen oldu mu¿

Dilime dolandın 🎙️
Selams
…veya size yanlışlıkla eski flörtünün adıyla seslenen oldu mu¿

Dilime dolandın 🎙️
Benim hayatıma birilerini almam uzun aralıklarda olduğu için yaşamadım birini alana kadar diğerinin adını unutacak kadar zaman geçiyor..😂😂😂 seçicilik işte..
Sevgili babında değil bu yalnız :D Flört tanışma sürecidir. İlla ilişkiyle noktalanmaz
Yok anladım zaten bendeki süre zarfı sevgililik flört hepsi için geçerli ya baya arayla..
80 yaşında adamın eşine hâlâ hayatım diye seslendiğini gören genç
-Tebrik ederim dede, bu yaşta hâlâ eşine hayatım diye hitap ediyorsun. Ne Mutlu eşine demiş. Dede,
Oğlum son 20 yıldır adını unuttum, böyle idare ediyorum n'apim? Demiş.
Hepsine hayatım, canım deyip riske girmeyin arkadaşlar, cinayet sebebi olabilir. Ne gerek var böyle risklere 😂
Hee o sebepten hayatım, canım, cicim falan deniyor. İsmini unutmasak bari 😃
Bu sebepten adımla seslenmeli :D
Olmaz bana ait :D
Haklıyım ya :D
Tutsak ederiz ölümüne djdj
Onu yapmak lazım :D güzel fikir ağzını gözünü vs bağlamak lazım
Kadınlar yemek yapmaz djdj
Yok aç bırakırız biz djdja
Djdjaj hayır tutsak olduğunuz müddetçe
Olacak dayanamazsa ölür sjdj
Kurtarmaz 🥹
Kölelik ortaçağda kaldı sanıyorduk ama. Kürek de çektiriyor musunuz? hshshs
https://ibb.co/N1vDvgK
Çektiriyoruz :D
Aaa evet ya 😂
Hay hay :D
Sana ne ya sana ne
Yazma deyince de işe yarıyor dhd
Çok iyiydi denemek lazım
@Esrihbaenl Teşekkür ederim. Yüzde yüz etkili ve kesin sonuç jxjxjxjx
Yok hiç başıma gelmedi :D Fakat şöyle bir şey olmuştu, çocukluğumdan beri gittiğim dişçiye sevgilimle gitmiştim. Dişçi kız arkadaşıma eski sevgilimin adıyla seslenmişti sjajs
Hayda eski sevgilini de mi götürdün piüüüüh
Aferin ya :D bravo alkış
🤣🤣🤣 hiç flörtüm olmadı. Flört isleri çok saçma bence..
Ben hiç öyle saçma şeyler yaşamadım.
Moda olmuş :D
Ben zaten hiçbir zaman modayı takip etmedim 🤣🤣
Beni zorla modacı yaptılar djdj
Modacı olmak başka 🤣
Ahshs ya niye beni bozuyorsun 😂
😅🙈😘
Cevap
42Cevap
Rafet El Roman'ın şu şarkı sözü aklıma geldi "Adımla seslendi nasıl ağrıma gitti"
Gerçi burada olay farklı ve büyük kavga çıkartacak bir sebep 👀 Hiç o hataya düşmedim düşmekte istemem.
Eski flörtume, ondan önceki flörtumun ismi ile seslendim garibim anlamadi 😂😂😂
ahahah ya :D olmaz böyle şey
djjds artık bu yalanların işlemeyecek
Öyle bir şey yapmadım, yapmam da. Zaten çok flört yapan birisi değilim, karıştırmam.
Ben değil de birisi bana yanlışlıkla arkadaşımın adıyla seslenmişti. Bir daha adımı karırştirisan seni gebertirim dedim😂
Utanmaz djdjs
Neyse ki bir daha karıştırmadı😂
Canını seviyor :D
Ayyy olduuu iki kez illet bir durum ama eski flörtlerimin ismi değildi vallahi. Kırıcı bir durum olmalı.
Olabilir ya, insanız sonuçta 😅
Birbirine karıştıracak kadar flörtüm olmadı kaldı ki flört ne tam olarak onu bile bilmiyorum ayrıca isim hafızam kuvvetlidir unutmam karıştırmam 😃
Flört sevgililikten önceki sürece verilen isim :D tanışma evresi
Taş devrinde yaşıyorsam demekki 😃
En güzel çağ djdj
Flört değil de adamın birinin ismi artık nasıl aklımda kaldıysa erkek kuzenime, diğerinin adıyla seslendim 😂 allahtan duymadı hahaha
Bana noldu biliyor musun hem de kaç kere :D kürkmantolu madonna hakkında konuşurken aa biliyorum kürkmantolu Hayri’yi dediğim oldu sdjajdb
Ölmüş birinin adını ne diye ağzıma alayım...
Vah 🥹
Şarkıyı severim.
Bana Muzaffer demesi bu sebepleydi demek.
Nasıl da dolanmıştı dillere 😅
Öyle :D
Mırıldan bakayım :D
Do alayım :P ahahahahaha
Re var? Olmaz mı 😂
Seni mi kırayım olur.
Kanarım kanarım kanarım ateşlere yürürüm yanarım
Kül olurum savurup denize yağmurlara karşı yağarım oy oy oy
ahahahahahah
Piüüh sana be. Şarkı sözünü Google yazar okurdum 😃
aaaaa narin parmaklarımla tane tane yazdım senin için ahahahaha oy oy oy çekerken bir ara Mahmut Tuncer'e kaydı dilim :D
Narin parmaklar ejdjs tamam. Emeğine sağlık 😂
Ellerim senin ellerinden güzeldir :P
Hıı bakayım :D
Aman herkescikler görür şimdi ahahahah
El yahu :D görseler nolur sjdja
Olmaz, tırnağım bile çok kıymetli benim :P
Allahım sana geliyorum :D iyi be hee daha güzeldir ellerin senin
ahahah ya seni pes etmiş görünce Büyük İskender'in fetih coşkusunu yaşıyorum
Yaa çok kötüsün be :D pes etmedim ki
Çok kötüyüm ahahah. biliyorum ya, aksisin, inatsın, hırslısın, yiğitsin :D
Övdü mü gömdü mü belli değil :D
Övgülerim hep sana ahahaha
🧐 çok mörcüü
Ben sana ne zaman iltifat etsem dudakların yamuluyor ahahahah
Kem gözlüsün demek ki 😅
ahahahahahaha
Haince bir kahkaha :D kötü adam
Öyleyim ya, napak herkes iyi doğmuyor :(
Kabullenmen güzel 😃
Kendisiyle barışık diyollar ona :D
Demiyorum ben :D
Düşünüp söylememekte ne bileyim :D
Sus bilme sen 😃
Sana laf yetiştirmek için müşteriyi ortağıma pasladım, ne kadar özveriyle çalışıyorum ahaha
djdjs iş yerini arayayım da bir :D beni senden kurtarsınlar gömmeye çalışıyorsun sürekli
Sihirli değneğinle sağ omzuma usulca vurup kaybolmamı dilemen yeterdi oysa ahahaha
Sanki değneğim var :D
Ha evet ya senin süpürgen olmalı ahahahahaha
Niye ya cadı mıyım ben
aaa olur mu hiç
Ne süpürgesi o zaman 😅
Daysın daysın şu dik süpürgelerden, kızların çeyiz hayali ahahahaha
Yok ki 🥹
Oyyyy kıyamam, şaşkınlık içindeyim. Sosyetic in dik süpürgesi nasıl olmaz, sosyal medyada viral olur bu olay :D
Robot süpürge var :D yorulmayalım diye djdjs
Hemen bu akşam bende alıyorum :D
Bana mı sjdjs
Alayım çeyizine koyarsın :P
Yok çeyizim 😏 ühüü
Canın sağ olsun ya, sadece sana kahve getirmesi için kullan sen.
Ohaa bunu hiç denemedim :D
ahahaha robot süpürgeyi amacı dışında kullanıyorsun demek ki. Onun amacı hava atıp kahve taşıtmak :D
Evet öyle bak haklısın inanamıyorum, tövbe bismillah dhdja
:D
Yengeye elif dedin usta durumu yaşamadık çok şükür:)))) aslında çok az isim kullanmak en iyisi 🤣🤣
Aaa evet ya tüh keşke soruya iliştirseydim 😃
Niye mutlu oldun bu kadar be ddjff
Çok da abartmayın fenoları, sen de olabilirsin 😅
Hee kanadımızı vermediler djdj
Kör olduk yarabbii 😃
Haydee 🧐
flortu gec sevgilimle konusurken eski sevgilimin adiyla seslenmistim isndiwnxsidn
daha kötüsü eş’e seslenmek olur sanırım 😅
Bu tehlikeli bir durum boş geçiyorum bu cevabı 😂
Başına geldiyse boş geçilmez
Başıma gelmez böyle seyler ne ben yaparım ne karşımdaki yapmıştır ama olursa bu iş tehlikeye gitmiş ama eskilerden olmuş benim ismimi sayiklayan 😂
Büyük konuşmamalı hiçbir konuda
Yani oda var bir yere vur başıma gelmesin 😂
Yenisinin ismi de aynı olursa böyle bir sorun olmaz diye düşünüyorum 😂😂
Hemen çakallık düşünmemeli
😂😂🤪
bi kere dilimin ucuna exin adı gelmişti ksdksd son dk toparladım
Nasıl toparlanıyor djdj
gökhan diyecektim gök.. böyle kaldım gökyüzü bugün bi tuhaf ya diye çevirdim ksdkds
dhdjj güzelmiş bu
Hayır seslenmedim karşı tarafta da inşallah yaşanmaz djdjfjd
Amiiin bebeğim djdjs
Seni döverim görürsün Hande 🤨✊
Niye 🤔
Mahmut falan dersen napayım hediye mi yollayım yavrum
Karşı taraf derken sen seslenmeyeceksin ya 😂
Yok ben bi hande ismini biliyorum valla
Bide. 'm koyarsam tadından yenmez jsjs
Hande kıskançlık yapıyordu kursağında bıraktın kdjdjs
Yapmasın , o biliyor içimde ki o’nu 💖
Hatun diye yazılır Hande diye okunur. Liselisozleri. com ndkd
@greenmilitary hiç romantik değilsin djdjs
😅😁
Eski flörtümün adı aklıma bile gelmiyor 😅 Bu saatten sonra da hatırlamam inşallah 😅
Yok artık :D o kadar mı eskide kaldı djdj
Bir kez yaşamıştım. :D Eski sevgilisinin adıyla seslenince bir kötü olmuştum bir an.
Arkanı dön ve çık istenmiyorsun artık modu shdja
Ben o zamanlar saftım biraz, ha yok olur öyle falan demiştim. :D Toy olunca öyle oluyordu işte, iyi niyet falan, çiçek böcek :D
Seni kırmışlar seinjer 🥹
19-20 yaşlarındaydım, bırak kırsınlar. :D Tecrübe kazanıyoruz işte.
Aaa bebeymişsin djjdjs
Hee evet. :D
Kadınlar zaten genelde belli isimdeki erkeklerle flört ediyorlar ki eskisinin adını andığında yeni ve adaşı olan saftirik durumu anlamasın diye...
Erkekler napıyor bu durumda
Yalnızlıktan şaşmıyorlar.
Ya olmasın böyle şeyler üzer bu durum beni. Yorumlarda biri o yüzden isim kullanmayın hayatım aşkım deyin geçin diyor. Benim yare ben ismi ile hitap ediyorum o bana kelebek diyor. Şimdi bu durumda bana ismim ile mi hitap etmesi gerek. Na, olmaz. Benim adım kelebek ve bence o da benim kimlik ismimi karıştırmıyordur ya 😂
Hiç flört gibi bir derdim olmadığı için öyle bir sorun yaşamadım. Ama isim hafızam berbattır. Arkadaşlarda bolca karıştırıyorum uzun süre geçene kadar. Çok isim kullanmadan konuşurum o yüzden 😂
şey aklıma geldi maalesef yapcam 😂
"yengeye elif dedin ustaaa"
olmuştur tabi be her insan sözle söylemesede eski sevgilisinin adı içinden geçmiştir illa
Kv izleyenler kendini belli etti 😅
Bizde her şey bir dizi fragmani gibi, sonu hep hüsranla biten
Vah.. 🥹
İşte o yüzden baskalarinin adini söylemek gibi şeyler gelişmiyor asla
Ne güzel..
Evet öyle
Sizin başınızdan gectimi boyle bir şey söylemek ya da işitmek falan?
Hiç böyle bir tufaya düşmedim ama düşenin halini düşğnmek bile istemiyorum. Rezilliğin dibine vurur.
Olmadı. Eski flörtümü unutmadan, yeni bir flört yapmak istemem. Birini untmak için asla başka biriyle görüşmedim, görüşmemde.
Şuana kadar öyle bir hata yapmadım ancak direkten döndüğüm oldu
Eski kocama, eski sevgilimin adıyla seslenmiştim yıllar yıllar önce 😅
Hahahha sarhoskken sevisme esnasinda denmisti bir kere berbat bir durum
Hiç öyle bişey yapmadım ya. Zaten hayatımda çok kişi olmadı ki
Oldu maalesef işin garip yanı üzerinden 2 yıl geçmisl olmasıydı faffsg
Yok hiç olmadı. Olsaydı eğlenceli olurdu. 😁😂
Ya maalesef bunu yaşadığım çok oldu hjkfsfsfs
Bir tane sevgili oldu. Flörtüm de olmadı. Öyle bir vakaya giremem teknik olarak skjhdfk
Eski flört değilde farklı yakın bir isimle seslendiklerim oldu
Hiç sevgilim olmadı oyuzden bilemiyorum 😅😅ama muhtemelen yapmazdim
Evet maalesef ağız alışkanlığı diyince inanmadı esek
Ben daha beterini yaptım yataktayız soyunmuşuz konuluyoruz hadi Fatma dedim ama kızın adı Fatma değildi. Fatma diye bir tanıdığım da yoktu 😂
İkinci bir Polat ortaya çıktı
sshsh herkese bu repliği hatırlattım 😃
Ohooo ara sıra karıştırıyoduk insanlık hali 😂
Oluyor dimi beybi 😅
Olur yaaaav bunlar basit şiiyler 😂
Çok basit jonem djjd
😜😜😜
Hatırlamıyorum, olsaydı unutmazdım :))
😋😋
ikisi de olmadı Allah oldurtmasın 😬
Amin canım amin djdja
Freud sürçmesi diye tabir edilen bilimsel olgu.
Var mı cidden?
Hayır tabi ki de manyak mıyım ben canıma susamadım henüz
Yengeye elif dedin usta..
djdjs dedin mi usta? 😌
Seneler önce evet 😄
Bir zamanlar nonem de aşık olmuştur ddjjs
Çok eski puslu günler 😄
🚬
,🥂
evet belli etmemeye çalıştım çok zor ve suçlu hissettiren bir durum...
Flört edemem yalnızca nikah
Bir ara o kadar çok kişiyle konuşuyordum ki adı caner olan çocuga hasan demiştim sjdjjex
Ben yapmadım ama bana yapılmıştı 🙄😂😂
Kurtlar vadisi o meşhur sahne geldi aklıma
Eski flört yok böyle problemler yok
Hayır hiç başıma gelmedi
Erkek erkek gezmedim ismini say>klamaya
Hayır asla olmadı öyle bir şey
Bu kadar Acemi değilim
Hiç bir zaman yapmam bunu. Çok saygısızca
Hayır kabus olursu sanırım 🙃
Yok çok şükür öyle hataya düşmedim🤣
Yapmam o hatayı eskiye mazi olmaz :)
Evet ne yapayım o kadar çok sevgilim oldu ki
Hayır hiç yaşamadım bu durumu. Çok kötü olur
Hayır. O kadar şuursuz değilim.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?