AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Hem ilişki istiyorum hem gelenleri pişman ediyorum :D beni de alın bu listeye djdjs
Burada değil.
Ben ben. Genelde görücü gibi oluyor ama benim. Ondan reddediyorum bu yaşta pek alternatif olmuyor aslında değerlendirmem lazım
İçine sinmeyen çekmeyenlede olmuyor dimi
33 olmuşun daha 40a kadar yolun var
Ah ah bende öyleydim bir zamanlar da hayatımın hatasını yaptım evlenerek
Evlenmek istiyorum da karşıma çıkanlar hep bencil kibirli çıkarcı kisielr oldu... Oluruna bıraktım artık.
Eee iyi gelsede begenmeme oluyor
Beğenmek önemli tabiki
Çok şey istiyoruz ondan evlenemedik
Nasıl birisini istiyorsun
İşte hem karakterli hem görünüşü iyi çok sey yani
Çok değil olması gereken... Sen nasıl görünüş olarak
Beni itmesin yeter
Senin fiziğin nasıl
boş ver knk snsj
Peki
helllöö
ben ajshajaj
ama birine şans verdim gayet mutluyum deneyin
Ama beğenmişsindir ben begenemedim
ya zaten 6 senedir beni seviyodu
baktım bi türlü mutlu olamıyorum herkes seref yokusunu
ama bu çocuk 6 yıldır hic vazgeçmedi
bende şans verdim iyi ki de vermişim 😁
İyi yapmissin 6 sene ne kız
çocukluk aşkıyım da ben onun ahshshha
Hayır 6 sene vazgecmemesi mükk🤌🏻🤌🏻
aynen adam işte benim aşkım balım
Çok mutlu olun 😊 darısı başıma 😂
teşekkür ederim 🌸
inşallahh sende bulursunn😂
Ağminnn sjsn
Hahah bu ben evlenmek istiyorum ama kimseye guvenmiyorm ya da begenmiyorm heralde yaş ilerledice bu oluşuyor mantık diye dieh abartiyoruz.
Bende ya
Evlenme düşüncem var kaşıma çıkan bir yok
Herkes aynı dertten muzdarip
İnşallah birgün denk gelecek
İnş yha
Baktım olmuyor esra erola kadar yolu var ofkwkskkxkc
Hahahahah ordakiler kurgu knk djd
Şakaydı o zaten kanka 😅😅
Biliyorum zaten artik esra erol evlilik üzerine değil bende şaka yapmıştım dnjd
Ahhaha nerden bulacaz harbim
Valla bilmiyorum fazla mükemmelliyetci olabiliriz
Ya da mükemmelliyetci olmadığımızdandır
Arkadaşların var mı 😅
Çok var internetten olmasan bide iyi olduğuna kefil olsam ayarlardim djdj
Kız sanki şehirler uyuştutda ayarlaman kaldı😅
Şehir önemli mi de djdj
Kanka bilet paralarından haberin var mı her hafta ekonomi mi dayanır 😅
Gerçekçi olmakta fayda var 😅😅
Aşık olsan gitmeyecek misin sanki djsn
Daha önce sevgilim olmadığı için bilmiyorum aşk adamımıyım emin değilim ama hanımcı olduğum kesin 😅
Hahhaha niye olmadi
Uzun hikaye 😅 ne zaman ayarlıyon 😅
Ne uzunu ya sebebi sordum djdndn hangi şehirdesin djdk
İstanbull 😅
İstanbul'da bulursun ya en kalabalık şehir sjjs
21 yıl oldu yok bulamadım gökten yağmur olarak yağsa uçakta olurdum muhtemelen
Ahhaha kac yaşındasin ki
21 mi
28 olacam hayırlısıyla 😅
Neden 21 yildir 6 yasindan beri arıyor musun ahhaha
21 yıldır istanbuldayım 😅
Hee sorry jsjjs ins bulursun knk hadi güveniyorum sana sjsj
Kanka yok sen el atmadan zor be 😅
Kurtarmıyor knk yoksa ayipsin sjnsj
Haha İstanbul mu 😅
Biri o hahahah
Diğeri ne 😅😅 dnjsksks
Neyse zaten şaka yapiyoruz şu an dimi ahshhs
Hahahah ya ben kuyumcuya gidiyordum yüzük bakmaya bu nasıl bi şaka 😅
Ben ciddiyim knk ayarladim kankimi şu an ağlıyor kiz
Kadınımı neden ağlatıyorsun baldız olmuyor böyle
Kızdan önce yüzüğe baktığın icin agladi djsj
Duygulandım lann 😅 yüzüğe isim olarak anonim mi 😅
Bir kız yaz sjsj
Nefes alsın yeter diyecek halim yokya😅
Ne kriterlerin snjs
Kız olması dkskksks
Ahhahaha
Jejsjsjsj 😅😅 senin kriterlerin ne
Benim çok bueaya sığmaz dkd
Ömrüme sığar belki 😅😅
Ahahhahahha
Biz kankayiz unuttun mu shsb
Yaa 😅 romantikliği kadınıma yapayım
Ahhahaa dur bakalkm zorlasak neler çıkacak senden djsnsn
Ahahhaha ben suçsuzum tek suçum sevmek 😅
Ahahhahah bu olmadi digeri daha iyiydi
Ahahha 🚬 yakarım buna hakime hanım
🚬🚬
Eşlik ediyorsun aman Allahım☺️
Napak mecbur snsjsk
Nereye gidiyorsun 😅 allta öyle bir yorumunu okudum dkkdkd
Senin yoruma shsh
Unuttun mu kankayız dkskks
Sıkıldım o çocuktan Tripkolic sevmem xjdn
Belkide trip atmıyordu sen yanlış anladın olamaz mı 😅
Adam gizliye geçti aninda ahahahh
O sen misin yoksa sjsj
Zavallı çocuğa tipsiz muamelesi yaptın 😅
Yoo ona bisey demedim ajsnsjjs
Ben ne alaka onu anlamadım djdjksks
Hee baya hakimsin konusmaya da😂😂😂 bide savununca sjsj
Malum bi bana bi ona cevap veriyordun 😅 dnznjzn
Eee napayım yaziyordu jsjsjjs
Jsjsjsjja 😅 sustu Allahtan djsjjs
Küstü gitti shhs
Kızım sende çocuğu üzdün Allah bilir nasıl üzülüyordur 😅😅
Off tamam gidip yazayim mi bi daha sjsj
Valla bilemem ama 😅 yani o varken başka erkekleri övdün 😅 bu resmen intihar sebebi sana desem güzel kız arkadaşlarını getir dkksksks üzülmez miydin acaba ben güzelmiyim değil miyim dkdks
Dedin zaten sjsjs
Kim ben mi seni daha görmedim bile ama sen onu görüyordun 😅 ince çizgi var arada 😅 dnsjks
Yav ne alaka bakmadim bile yakışıklı mi diye sjsjjs
Ahahah o zaman gizliye geçmesi seni neden üzdü 😅😅
Üzmedi boş yaptım sbsnjs
Hahaha kankaa kankaaa aşık olmadın dimi la 😅
Ahahhaha olsam hadi bay mi yazarim lan jsjsj fotoğrafa aşık olacak kadar düşmedim şükür dnnd
Yani mantıklı bence de kanka dkksks
Şimdi seni bulacak sjsj
Aahhahaa dksjjs neden ki 😅
Yorumlarina bak sjsn
Ihm ıhm
Aha burada kardeş hoş geldin nasılsın
Ben çıkayım aradan siz devam edin hahahahhahahh
İyi değilim valla aha bu gördüğün bana hainlik yaptı
Aaa neden ne oldu reis 😅 kız bak sana diyor bunları djkdkd
Knk ben bunu kaldiramam sen savun beni ahah
Seni kendimden nasıl savunabilirim xkdkkskskx
Neyse kanki 😅 yolda çok durdum yola devam ediyim 😅 dnnsks
Anlamadim yav blackbload sen savun beni bari😂
Nereye yolculuk çine mi sjsn
Bizide götür dnhd
Kızım seni kendimden nasıl savunam 😅
Lan siz aynı kişi misiniz
Ajahhahahah
Aynen çine ordan thailand ordan koreye 😅
Koreyse ben varim djdj
The k2 izlemeslin 😅
Healer en sevdiklerimden
Benim kafam karıştı gidiyorum snsjsn
İtaewon class da güzel
Kim bo k joo izleyin
Ayrıca vincenzo da güzel
Erkeklerde mi kore dizisi izliyomus
Senden daha fazla kore dizisi izlemişimdir😅
Vay beee evinde chopstik var mi
Pinokyo da güzel 😅
Yosun yedin mi
Pinokyo daki basrollerden nefret ediyorum o yüzden izlemedim djsj
Ahahahha 😅 kızım yoruldum bi oraya geç bi buraya geç dkdlls
Sen misin len cidden ikiside yemin et sjsn
Özelden ikimize de yaz dndmkd
Ya ikiniz şu an özelden konuşuyorsaniz sjsj
İnstasını ben verim 😅 wpyi de xkkdd
Aman ugrasmayacam ne haliniz varsa görün ya da ne halin varsa gör şizofren djsjsj
Jxjsjsjjs ne alaka şizofren 😅😅
Eğer ayni kisiyseniz ki öyle görünüyor yani iki hesaptan yaziyosan normal bisey değil bu tamam şizofrenlik farklı bir şey ama bunun psikolojideki karşılığını bilmiyorum o yüzden sizofren sjsj
Ahahhaha kızım ufak bi şaka yaptım güldük eğlendik bu kadar takılacağını bilseydim 😅 söylemezdim dödkkx
Şaka mi bu sjjsjsnjs dalga gectin resmen soylemesen de anladim da degildir dedim
Ahahaha dalga geçilecek bir konu mu geçti aramızda kaldıki güzel bir sohbetti
İki farkli yerden yazinca az öyle oldu knk😉
Yok be kanka valla art niyetle yazılmış bir şey değildi ama öyle algıladıysan bilemem sonuç olarak zaten anonimsin ve gideceksin hani takılacak bir durum değilki
Olsun sjsjjs
Öyle hissettirdiysem özür dilerim o zaman 🙏
Neyse affedek bari hadi kendine iyi bak hoşçakal
Sende kendine iyi bak hoşçakal ❤️
Burdayım burdaa😀
Ahhahahah hepimiz aynıyız böyle böyle kaldik evde sjsj
Hiç bilmiyorum. Hiç heves heyecan kalmadı
Bu yaşlarda böyle oluyo ya
Bu yaşlar hangi yaşlar? Birde sen boz moralimi🥲
Bende o yaslardayim knk zjsn 27 28 29 30 zaten 30 dan sonra daha zor dnns
4 aya 30 olcam. 30 bitene kadar bi gelişme olmazsa hayatımda umudu tamamen keserim heralde😅
yok mu hiç karşına çıkan
Yok. Ablam birine fotoğrafımı göstermiş gecebelrde benden habersiz ama kız beni beğenmemis😂 ki bende ondan hiiiic hoşlanmadım.
Aklı başında bi kız yok valla.
Görücü usulüne kalınca böyle oluyor ya bende begenmedim gelenleri😞 ablanın begenmedigini sana söylemesi shjs
Ya benim ağzımı aradı önce. Ben öyle çokta güzelliğe bakan biri değilim. Karakteri benlik değil. Ben hayatta olamz diyince o da söyledi😅
Sen neyini beğenmiyorsun
Karakterinde neyi begenmedin
Benim genelde karakteri düzgün oluyo ama görünüşü vs içime sinmiyor. Yani yakışıklılık değilde çekici gelmiyor itici geliyor cok iyi arkadaş olurum ama evlilikte bu önemli bence
Ben aklı başında olgun düşüncelri olan bi kız istiyorum sadece.😅
Görünüş hiç mi önemli değil? Ya çekici gelmiyorsa
Ya önemli tabi eli yüzü düzgün olsun kafi 😅 benim için karakter önemli. Güzellik yakışıklılık geçici. Ki bende öyle yakışıklılık biri değilim 😅
Ya aman işte karakteri, huyu suyu Güzel olsun. Fizikende güzelse tadından yenmez 😂
Kızlar için oncelik yakışıklılik& maddiyat sanırım. Sonrası mutsuzluk. oluyor valla bu ikisi varsa kör oluyorlar diğer hiçbirseyi görmüyorlar 🙄
Yok tabiki öncelik karakter ahlak vs yani yakışıklı biri gelse huyu suyu iyi olmasa yine olmaz. Önce iyi ahlakli olcak kafa yapin uycak sonra ben bununla evlenirim diyecek kadar cekici gelcek sana yani itici gelmemesi gerek. Sen olsan çok iyi bi kız olsa ama bi itici gelse evlenir misin iyi diye
Doğru diyorsun az buçukta olsa bi çekim hissetmek gerek.😅
Ya gerçekten bi yaştan sonra evlilik çok zor herseyi arıyor düşünüyor insan. Daha erken yaşlarda tamamen duygularla hareket edilip hızlıca karar veriliyor sanırım. Off evde kaldık valla 🥲
Valla ya erkenden bulmadigima pişmanım biraz shsj
Ya şeyy diyorumm? Acaba¿ diyorumm? Senle şeyy? Eee ııii¿ aman neyse 😂
Bencede boş ver knk haahha
😂😂😂😭
valla hepsi burada onların evet.
Sende mi brütüs
evliyim kız ben, benimki tamamen eğlence.
Bizde evleniriz ins yha shsn
eee reddetmemek için kendinizi tutabiliseniz olur bişeyler belki :D
Begenmiyorum ama 🥺
vala oa yorum yapamam tabi ama kaçan balık her zaman büyük olur.
😞😞
ya ben İstemiyorum uzak dursunlar of
hahaha kesin ordu kadarsinizdir
Sen yok musjn
ben tersiyim. kacan
O günü bende bekliyorum😅
İns bulursun knk gönlüne göre bshs
Valla diye diye yaş ilerledi
Valla ya anlamadigim herkes ariyor ama kimse bulamıyor neyi ariyoz anlamadim ki sjsn
İşte onu bi bilebilsek şu an evli olurduk sanırım 😅
Bütün yalnızlar toplanalim herkes tanissin shsi
Var mı öyle bi whatsapp grubu 😅
Yok sen oluştur shhs
Ahahhah 😅😅 ee kimi eklicem gruba listemde öyle biri yok ki
İnstadan duyuru yap gelsin herkes djsn
İnsanlar instadan nasıl kız düşürüyor onu bile bilmiyorum
Saçmalık zaten abaza gibi
Yine de mutlu olan onlar bi biz olmadık sanırım 😅
Valla ya herkes buldu yolunu sjjs
Ahahhaha sesli gülüyorum şu an 😅 görücü usulüne mi çıksak podyuma felan fkdkkd
Ahhahahahah çinde anne babalar cocuklarin ozelliklerini kagida yaziyormus pazar gibi bi yerde bekliyorlarmis gelen gecen bakiyor begendigi olursa tanisiyorlar bunu Türkiye ye getirelim djdj
Mantıklı aslında he ya yazmadıkları özellikleri sürpriz mi
Onları sen keşfediyosun😂😂
Ahahaha 😅 bu iyiydi cidden ne zaman gidiyoruz çine
Çine gitmeyecez işte Turkiyede yapcaz böyle bisey sjns sen yakışıklı erkek kankilerine haber et bende kizlari topliyim sjsn
He yani ben tipsizim teşekkür ederim düşüncelerin için 😅😅😅
Ya sen 1 kişisin birsuru kiz gelcek hepsine lazim 1 tane
Niye gizlendin😂😂
Küstümm🥺🥺 dkskks
Tamam o zaman sen gelme toplantiya sjsn
Kalbim ağrıyor 🥺🥺
Ücümee🥺
Ücdünn
Neyse gizli biriyle konusamam hadi kendine cici bak hoççakal
Ahhahaha 😅 ulan bana diyene bak dnsmksks sesli güldüm kaza yapıyordum dkkxkxkx
Hahahaha çok güzelim kamera çatlar diye foto koymadım snjsjs
Kameradan önce bi de şu gizliden çıkman xkmxkzz
Yok knk ben küstüm artık kalayım böyle
Sana sarı laler aldım çiçek pazarından sen olmasan burulara gelemezdim ben 😅
Kalbim yaralı nsns
Haykırışlarda 😅 dnjsjakakkdd
Tamam hadi gidiyom ben gendine iyi bak yegenim
Ahaha bende gideyim o zaman hoşça kal
🖐🏻🖐🏻
Knk yukarida biri seni cok savundu cok etkilendim hakkini helal et ahhahajajjajaj
Haram değildi ki helal olsun jdjsks
Ahahahha sagol sjsj
Ne demek efenimm dkkdms
Znnsnsn
Yukardaki beni niye savunuyor o kim
Oku bul sjjs
Fakir kim dkjdd
Kankitoperipellam
Peripellam ne iyi misin sen djjsjsjd
İyiyim öyle çünkü kankitoperipellam
Vay be onun kadar olamadık 🚬
Sjsjjsj
Jdjsjajja gülüşüne hayran
Kesin burdadir belki sende onlardansin😀😀😀
Zaten onlardanım djjd
Belli 😂😂😂 nereye kadar sürecek peki bu durum
Valla bende bitsin istiyorum içime sinen yok
İmm görücü usulumu istiyorsun yoksa bildiğin sevdigin birinimi. istiyorsun
Ben kendim tanıyıp sevmek sonda evlenmek istiyorum ama olmuyor o yüzden görücü usulü olsada kendim tanisamda icime sinen biri olsun farketmez diyorum artık
Anladım hakkina hayirlisi olsun inşallah kayde değer biri çıkar karsina hanfendi
İnsAllah teşekkürler
Rica ederim hanfendi kim olduğunu belli etde bari bi dahaki paylasimina denk geleyim 😀😀
İşte tam olarak bu benim
Sen nasıl reddediyorsun teklif mi ediyolar sjsj
Teklif etmek değilde görücü usulü bazı kişilerle görüştüm. İki tarafında niyetinde evlilik olsa dahi ben karşı tarafa bir şey hissetmediğim için reddediyorum. Bir türlü aşık olamıyorum ya da çekim hissetmiyorum
Bende ya😞
Onun sebebi şey bence ya da vaz geçtim :)
Pişman değilim 😁
istemiyorumki
Şimdi evlenmek zor