Neden güvenilir ve gerçekten iyi kalpli erkek çok az?

Sevgililerimin hiç biri iyi değildi. Dışardan görsen insan sanarsın.

Birine derdimi anlatırdım umursamazdı ama sevgi beklerdi.

Birisi grup teklif etti.

Birisi 3-5 gün yazmasam yazmazdı sadece kendini düşünürdü bencil.

Zaten başka sevgilim olmadı.

burada da çok var kötü insan.

İyi birini bulamadım. Ya çok korkak, hiç sevgilisi olmamış olanlar biraz iyi oluyor ya da çok zor insanlar.

Of.

Neden güvenilir ve gerçekten iyi kalpli erkek çok az?
Cevapla