Hoşlandığım erkeğe yazmak istiyorum ona karşı büyük bi merakım var eski sevgilisini unutamamışsa beni reddetme ihtimali var sizce ne yapmalıyım?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılHoşlandığınız kişiye yazma konusunda endişeli olmanız gayet normal. Eski sevgilisini unutamamış olma ihtimali olduğunu düşünmek de doğal. Ancak endişelerinizi aşmak için yapabileceğiniz bazı şeyler var.
İlk olarak, özgüveninizi korumayı unutmayın. Eğer ilginizi belli etmek istiyorsanız, kendinize olan güveninizi göstermek oldukça önemli. İletişim kurarken samimi ve içten olun, ancak baskıcı olmaktan kaçının. Belki sadece arkadaşça bir şekilde sohbet etmeye başlayabilirsiniz.
Eğer reddedilme ihtimali sizi korkutuyorsa, bu durumla nasıl başa çıkacağınızı düşünün. Reddedilme her zaman mümkün olsa da, bu durum sizi durdurmasın. Kendinize güvenin, karşı tarafa ulaşın ve duygularınızı dürüstçe ifade edin. Eğer reddedilirseniz, bu durumu kabullenin ve önünüze bakın. Birçok ilişki, reddedilmeyi takiben güçlenir.
Eski sevgilisini unutamamış olma ihtimali hakkında endişelenmek yerine, karşınızdaki insanla ilgili daha fazla bilgi edinmeye çalışın. Onun duygularını ve ilişkileri hakkında konuşun. Belki de kendinizi olası bir hayal kırıklığına hazırlamak için daha fazla bilgi sahibi olmanız gerekebilir. Ancak yine de bu durum sizi çekingen yapmamalı, sadece daha dikkatli olmanızı sağlayabilir.
Kendinizi ifade etmekten korkmayın. Eğer hoşlandığınız kişiye karşı hisleriniz varsa, bunu saklamak yerine açıkça ifade etmeyi denemelisiniz. İletişim kurma ve duygularınızı ifade etme cesaretini göstermek, ilişkilerin gelişmesi için önemli bir adımdır, eğer birine karşı hisleriniz varsa, bunu ona açıkça ifade etmekten korkmayın. Reddedilme ihtimali her zaman vardır, ancak bu sizi durdurmamalı. Kendinize güvenin, cesaretinizi toplayın ve duygularınızı samimi bir şekilde ifade edin. Unutmayın, hayat cesaret edenleri ödüllendirir.
14 Yorumla
Soran+1 yılYorumlarınız için teşekkür ederim çok güzel yazmışsınız kesinlikle sadece gözünde basit bir insan olmaktan korkuyorum
- +1 yıl
Şunu unutma Bir insan neyi nasıl düşünmek istese zaten düşünür, ancak şunu da düşün duyguların kadar mantığın da olsun çünkü duygular bazı zamanlar yanıltır.
Soran+1 yılMantığım her zaman çok ön planda bir kere düşünmek istemiyorum belki aptallık olacak ama anı yaşamak istiyorum
- +1 yıl
O zaman duygularını aç ama hayatının merkezine koyma kimse senden değerli değil olursa olur olmazsa olmaz
En İyi Cevaplar
+1 yılŞimdi yazmazsan içine atarsan bunu sürekli düşünmek yanlış sana yazık erken yaşlanırsın git yaz direkt açıl yani bence varsa gönlü kabul eder reddederse zaten senin için olmaması gereken biri duyguların olabilir ama Duygularını bastırman gerek uzaklaşırsan unutursun reddederse kafana takmazsın ama söylemezsen sana dert olur yani şey gibi ya osurma içinde tut rahat batsın ya da sall gitsin her şey olacağına varsın
00 Yorumla
+1 yılYa kadınların böyle düşünmesi çok komik. Siz kadınsınız yaaa erkeğin hayatında biri yoksa ilişkisi bittiyse, gidip kolundan tutar ve bundan sonra benim malımsın dersiniz ve biter. Erkek yalnızsa sahipsizse ilk gelen alır. Erkek kim ki bir kadının lafının üzerine laf söylesin yaaa... Peki diyebilir sadece bu kadar
08 Yorumla
Soran+1 yılİnan bana öyle değil hele ki bu hoşlandığım çocuk hiç öyle değil adımın 3 senelik ilişkisi bitmiş sadık belki de hala seviyordur bilemem öğrenmem gerek ki anca öyle anlayayım
- +1 yıl
Yahu erkek tabiki sadık olacak ben anlatamadım sanırım ilişkisi yoksa yani sadakatini verecek insan yoksa diyorum. Yani ben sahiplenilmekten çok hoşlanırım, hayatımda kimse yoksa bir kadın (tabii ki bana itici gelmeyen biriyse) gelip "sen benimsin" dese, benim çok hoşuma gider, hemen kullanım klavuzumu eline veririm.
- +1 yıl
İlişkisi bitmişse sadakat kalır mı? Seviyorsa ilişkisi bitmezdi zaten
Soran+1 yılGözlerimi açmamı sağlayan bir cümle seviyorsa ilişkisi bitmezdi cümlesi 💫 doğru aynen öyle denenir her zaman kendimi hazır hissettiğim an yazacağım
- +1 yıl
Dediğim gibi ben şahsen sahiplenilmeyi severim bir kadın gelip "bundan sonra benimsin, bitti" dese ben onun olurum. Tabii dediğim gibi bana itici gelmiyorsa
Soran+1 yılAslında öyle olması da lazım zaten de işte ah erkekler xmdmms
- +1 yıl
Ben öyleysem aslında öyle olan çoktur bence. Kadınlar fazla çekingen aslında yoksa zaten günümüzde kadınlar ve erkekler yer değiştirdi. Artık kadınlar eril taraf oldu erkekler pasif oldu. Herkes buna bir an önce uyum sağlasa ne güzel olur
- Aşk İlişkileri konusunda 433 cevap paylaştı.
+1 yılBence şansını dene ilerde keşke açılsaydım demektense dene en azından denedim dersin son 2 açıldığım kız tarafından reddedildim en azından denedim pişman değilim ☺️
044 Yorumla- +1 yıl
Dur bende ilerde pişman olmamak için sana acilayım
- +1 yıl
Şansımı denedim olur sa olur olmasa kader utansın ( olsun )
Soran+1 yıl@sedadönmez o zaman söyleyelim varsa olur yoksa napalım der geçeriz
- +1 yıl
Hahaha olur 😂
- +1 yıl
Alibeycigim artık benim beyimsin ona göre
- +1 yıl
Hareketlerine dikkat et 😁
- +1 yıl
Peki Seda hanımcığım ☺️
- +1 yıl
Kız aman sanki dünya nın sonu mu git paşa paşa açıl deki seviyorum lan seni sende beni seveceksin yoksa ikimizin sonu da kara toprak olur yapıştır gitsin
- +1 yıl
Ahhh kocam yerim
- +1 yıl
Çabuk eve gel
Soran+1 yıl@sedadönmez ya önce arkadaş gibi yazacağım yavaş yavaş öyle dan diye yazamam biraz süreyle konuşuruz eğer isterse tabi istemezse söylemem zaten
- +1 yıl
Hemen geliyorum
- +1 yıl
Gel aşkım
- +1 yıl
Yav bırak dan diye söyle desin ki helal olsun ne yürekli kız mis yav desin
- +1 yıl
Ne alayım gelirken 😂
- +1 yıl
Sedaya katılıyorum 😂 ne yüreklisin seda 😂😂
- +1 yıl
Aslın da bu erkekler biz kızların sevgisine layık değil ( alibeyciğim ) hariç ne yapacan işte biz kızlar olmasak onları da insan yerine koyan olmayacak ( Ali sen hariç askim )
- +1 yıl
Tabi ali ne zmn geliyon istemeye sen mi gelirsin ben mi geliyim seni almaya
- +1 yıl
Bu şarkı senden bana gelsin o zaman 😂😂😂
- +1 yıl
Yarın geliyorum konum at 😂 düldülümle gelicem 😂
- +1 yıl
Bdjdjdjdjdjdhdhddjdj
- +1 yıl
Gel askik gel canakkeleye gel hemen bekliyorum
- +1 yıl
Ali sana yıldız tilbeden hastayım sana şarkısını yolluyorum dinleee
- +1 yıl
Pekte yakın değilmişiz 😂 seni İzmir'e gelin getireyim 😂
- +1 yıl
Askil senin için cehennemin dibine bile gelin gelirim
- +1 yıl
Siz böyle derseniz ben erir biterim ama hırsız var komşular yetişin kalbim çalınıyor 😂
- +1 yıl
Soru sahibi kovacak birazdan bizi
- +1 yıl
Bunlar soru sahibine cesaret versin bence
- +1 yıl
Senin kalbin benim artık
- +1 yıl
Buraya gel şapşal
- +1 yıl
Vaov ne kadar tuttuğunu koparan haşin bir kız geliyorum itiraz edemem etkin altına aldın beni 🙃
- +1 yıl
Seni kanatlarimin altına aldım artık benimsin
- +1 yıl
Evimin erkeği
- +1 yıl
Tam tersi olması gerekmiyor muydu 😂 içimdeki feminen ruhu uyandırdın hadhaahhs 😂
- +1 yıl
Jdjdjsjdjeje yaparım öyle şeyler bu arada neden böyle açıldım Bilmiyorum ama harbi güzel herifsin
- +1 yıl
Ali ya benimsin ya kara toprağın
- +1 yıl
Teşekkür ederim o sizin gözlerinizin güzel görmesinden 🥰
- +1 yıl
Bırak sizi bizi kocammm
- +1 yıl
Hayatım 🥰 aparıyorum ben bu kızı arkadaşlar takip etde mesaj atayım 😂😂
- +1 yıl
Askim artık ağzından kızlar lafını duymayacam hatta k harfini bile duymayacam
- +1 yıl
Mesaj at bana
- +1 yıl
Taip etmen lazım beni atamıyorum mesaj 😂 malum harfi ullanmadan mesaj yazması ço zor 😂
- +1 yıl
Ayy pardon askim bekle aferin böyle ol canımı ye
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
114
Cevap
102Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.
u +1 yılMerhaba, bence her şeyi göze alarak açılmanız veya ona yazmanız gerekiyor yani eğer bunu yapmazsanız hiçbir şekilde bir araya gelme ihtimaliniz olmaz ama eğer yaparsanız yüzde 50 de olsa bir ihtimaliniz olur diye düşünüyorum. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...
22 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim umarım hepimizin gönlünce olur :) ve evet deneyeceğim arkadaşça yazacağım
- +1 yıl
Rica ederim. Evet, iyi olur :)
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılyaz gitsin ne olacak.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen hakkında hiç bir bilgim olmayan fikrim olmayan bi erkeğe yazdım. O da meğer eski sevgilisini unutamamış. En azından sohbeti muhabbeti hoştu reddetmedi ama kabul ediyorum da demedi bi şekilde muhabbet bitti hala arada konuşuyoruz. Demem o ki sohbeti hoşsa esprili bir beyefendiyse eğer yaz kabul etmese de seni reddediyorum da demez üzülmezsin.
16 Yorumla
Soran+1 yılÇok tatlı aslında hep beğenmiştim efendiliğini sessizliğini filan öyle yapacağım sanırım umarım ben de umarım öyle denk gelirim
Soran+1 yılNe yazarak girdin acaba ya onu merak ettim
Cevap sahibi+1 yılBen çok değişik şekilde açıkladım ona. Bi fake hesap açtım açtığım gibi ismiyle mesaj attım cevap verdi sonra biraz sohbet ettik fake hesaptan. Ona neden mesaj attığımı vs söyledim ondan hoşlandığımı dile getirdim ama tabi o sırada kim olduğumu söylemedim. Çok kafa bi insan olduğu için garip karşılamadı. 2 gün o şekilde onu merak içinde bıraktım en sonunda tahminler yürüterek buldu beni kendi hesabımdan da konuştuk sonra çok umursmaz olduğu için ve tahminimce eski sevgilisini unutamadığı için muhabbeti zor da olsa kesmek zorunda kaldım.
Soran+1 yılBayağı iyi olmuş ama en azından kafanızda her şeyi oturtmuşsunuz kesinlikle
Cevap sahibi+1 yılBence sen de düşünme yaz en fazla reddedilirsin. Sen hiç kimseyi reddetmedin mi öyle düşün. Eğer açılmazsan kaybedersin
Soran+1 yılEvet kaybederim öyle yapacağım aynen öyle teşekkür ederim düşüncelerin için😊♥️
Gizli Üye(36-45)+1 yılEğer eski sevgilisini unutamadığını düşünüyorsan ve bu konuda güçlü delillerin varsa bence yazmamalısın çünkü seni kabul etse bile sevemeyecektir aklı eskisinde olacağı için ama yok öyle bir şeyden emin değilim sadece kuruntu yapıyorum diyorsan bence kendine güvenip yazmalısın ilk başta sadece normal merhaba nasılsın falan bir konuyu bahane edip soru sormak maksatlı düşünceni merak ettim tarzı işte ne bileyim senin ilgilendiğini duydum gibisinden zaten gönlü varsa konuşmaya devamını getirecektir merak etme
19 Yorumla
Soran+1 yılŞimdi şöyleki 4 ay olmuş sanırım eski sevgilisiyle takipleşmiyor değilim yok elimde sadece arada beğendiği reelslere denk geliyorum hepsi bu çocuk msü de acaba onunla alakalı mı sorsam
Cevap sahibi+1 yılOlabilir sorabilir ama alakalı bir şey sor ki çakmasın mevzuyu 😁
Soran+1 yılÖyle yaparım olmadı cevaptan sonra belki devamını getiririm
Cevap sahibi+1 yılZaten maksat o, bu arada onunla tanışıyorsunuz değil mi?
Soran+1 yılEvet 4 sene aynı lisedeydik muhabbetimiz yok ama tanıyoruz hatta Instagram'da takipleşiyoruz
Cevap sahibi+1 yılTamam o zaman lise arkadaşısınız zaten konuşmasanız bile 4 yıl aynı lisede okumuşsunuz bu iyi bir şey bence
Soran+1 yıl3 tane story beğendim sadece 1 tane kendi fotoğrafıydı ama o geri dönüş yapmadı bundan çekiniyorum
Cevap sahibi+1 yılNasıl bir geri dönüş mesela kusura bakma lütfen ben burası hariç hiçbir sosyal mecra platformuna üye olmadığım için instagramla ilgili pek bir bilgim yok açıkçası beğeni atınca nasıl bir geri dönüş yapabilir mi? Sadece şu kişi beğendi diye gözükür öyle değil mi?
Soran+1 yılEvet öyle o da dönüp hikayemi beğenebilirdi ama herkes herkesin hikayesini beğenebilir sonuçta bilemiyorum
Yaz sonucu elde etmeden böyle düşünerek kendini bitirme. en fazla reddeder. reddedilme duygusu mu? Mersk etme zamanı gelince gülüp geçeceksin o yüzden bırak artık reddederse naocam demeyi. sonuçlandırmazdan da sürekli düşünceksin böyle
11 Yorumla
Soran+1 yılStory beğendim 3 tane tabi birisi sadece kendi fotosuydu ama o benimkini beğenmedi
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılNasılsın de
Aklıma geldin bir selam vereyim dedim.
Dersin. Nabzını yokla, eskilerden bahsetme.
Ufak ufak sohbet edersiniz. İçinizde kalmasın. Şirret biri olmadıkça hiçbir erkek engel atmak veya cevapsız bırakmak gibi bir terbiyesizlik yapmaz.11 Yorumla
Soran+1 yılKatılıyorum ki kaldı ki öyle bir insan değil liseden beri biliyorum onu az çok konuşmuşluğumuz yok ama tanıyorum şu an da da 22 yaşındayız tabi
- Aşk İlişkileri konusunda 452 cevap paylaştı.
+1 yılSeviyosan git konuş bence zaten hayatın özü de ihtimallerden oluşan bi kumardır şimdi bu kumarı oynamazsan ömür boyu benim gibi keşke konuşsaydım dersin
10 Yorumla
+1 yılBence yaz eğer yazmazsan içinde hep Bir keşke olucak Max reddedilirsin 3 5 güne unutur gidersin hem yazmayarak yüzde 1 şansın bile varsa onu sıfıra indirirsin yarın birgün başka biri senin edemediğin teklifi eder çocukta kabul eder o zaman çok üzülürsün
10 YorumlaBen seviyorsan git konuş benceciyim.
Git konuş bence olmazsa reddedilirsin ama bir ihtimal varsa bir ilişkin olmuş olur. Denemeye değer.20 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılİlk görüşte vurulduğum biri vardı söyledim direkt hoşlanıyorum diye beni varya yerlere göklere sığdıramadı dünyanın tek en iyi kadını gibiymisim gibi davrandı sonra bakire olduğumu söylemiştim, alacağını alıp bu bana zatwn mahkûm derecesine ilgisizleşmeye başladı geri adım attı seni istemiyorum dedim ona deli gibi aşık olduğum halde neden bile sormadan tamam dedi. Ayrıldık
00 Yorumla
+1 yılMesajla hoşlandığını söylemek çok saçma. Durmadan görüşmek iste hadi şunu yapalım hadi bunu yapalım ilgi göster. Zaten sana karşı hiçbir şey yoksa bile bazı duygular hareketlenir
12 Yorumla
Soran+1 yılAsker o yani henüz öğrenci ama yarım dönem sonra tam asker görüşme ihtimailimiz yok şuanlık
- +1 yıl
Tamam işin daha kolay :) yat saatini mola saatlerini öğren ilgi göster hep kendini hatırlat
Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Arkadaşca merhaba nasılsın vs vs yazmak doğal bir sey yok. Seni red eder veya etmez ona kalmış senlik bir durum değil.
10 Yorumla
+1 yılDene şansını. Bi iki çıtlat ona olan hoşlantını baktın hala unutmadigi seyler filan var u dönüşü yap hiçbisey dememissin gibi.
10 YorumlaBu sebepten dolayı uzun zamandır kimseyle konuşmuyorum bence yaz gitsin en fazla ne olabilir red eder yazmamak daha kötü ilerde pişman olursun en fazla kibar şekilde olmayacağını belirtir ters bir şey söylese de hoşlanmaya değmeyeceğini anlarsın
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılSen içinden geliyorsa yaz gitsin. Hal ve tavırlarına bakarak anlarsın zaten niyetini ya da kalitesini. Karakterli bir adamsa zaten eski sevgilisini unutmadan başka biriyle başlamaz ya da kısa zamanda cıvımaz..
00 Yorumla Direk yazzz aklında durcağınaa sonuca gitt bence inan çok rahatlicaksın
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı.
+1 yılYaaaaaaz. En kötü ihtimalle reddedilirsin.
sende ki defter de kapanır.10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4,7b cevap paylaştı.
+1 yılSen içinden geleni yap olacağı varsa olur ama yeni ayrılmışsa muhtelemen kafası eski sevgilisindedir
10 Yorumla
+1 yılDuygularını tartmadan açılmanı tavsiye etmem. Yani elinde az çok done olsun.
10 Yorumla
+1 yılBaşvurunuz reddedildi. İler ki zamanlarda tekrar görüşmek üzere
00 Yorumla
+1 yılGeçen snaptan bi çocuk eklemişti ordan tanıştık buluştuk ilk buluşma sonrası bi soğuk yaptı. Ki bana hep diyordu olursa ciddi istiyorum diye bende öyle. Sonra soğuk yapınca dedim bende bi soğuk yapıyorsun bir yanlışımı gördün veya beğenmedin falan mı düz söyle de oyalama insanı ona göre yol çizeriz dedim arkadaş kalsak daha iyi dedi bende gerek yok dedim öyle kaldı aşırı canım sıkıldı hala durup durup aklıma geliyor gsjsjsj
00 YorumlaSöyle en kötü reddedilirsin eğer söylemezsen başkasıyla görürsün daha da üzülürsün keşke geçmişte söyleseydim belki beni reddetmezdi dersin hayıflanarak
00 Yorumla
+1 yılyüz yüze söyle benim fikrim ve hoslandigini belli et nasil yani dersen yanlisikla askim de hep deme ara sıra de utanirim dersen canim falan de sonra hoslandigin kisi dicek ki bana mi aşıksın ya da hoşlanıyor musun benden falan diyebilir. Internetten ise zor.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı.
+1 yılYaşamadan ne cevap vereceğini nereden biliyorsunuz.
Belki o da sizden bir adım atmanızı bekliyor.
Olumlu düşünün olumlu ilerlesin.111 Yorumla- +1 yıl
Artık devir öyle bir devir ki nedense artık erkekler kızlardan adım atmasını bekliyor asla cesaretli erkek çıkmıyor karşımıza
- +1 yıl
Bu zamana kadar çok adım attım.
Gördüm ki istenenle soylenenin alakası yok.
Neden canımı sıkıyorum ki.
Emek harciriyorum ki.
Yalan duymak isteyen insanlar için zamanımı boşa harcayayim ki. - +1 yıl
Ne istediğini bilmiyorum insanoğlu.
Karar veremiyor.
Net olamıyor. - +1 yıl
Maalesef
- +1 yıl
maalesef ki bende böyleyim.
Hep yeniden baslamaktan, sıfırdan baslamaktan çok yoruldum.
Sonuçta karşı cins ne kadar insansa bende o kadar insanım.
Onlar ne kadar kıymetli görüyorsa bu hayatta kendisini, bende o kadar görüyorum.
Sevmeye , sevilmeye değer vereceğim biri olursa yine başlarım korkmam , fakat ona deyecek birinin olduğunu düşünmüyorum.
Çünkü insanlar yalanı doğru , doğruyu yalan kabul etmiş uzun yıldan beri. - +1 yıl
Çok güzel konuştunuz umarım doğru kişi karşınıza çıkar 🙏
- +1 yıl
Çıkmasada sorun değil.
Ben mutlu olduğum şeyleri yapmaya devam edeceğim.
Çünkü ben kendime yalan söylemeyi tercih edenlerden ve kendini kandiranlardan değilim.
Mutlu olmak , rahat yaşamak, hayattan zevk almak isteyen bir şekilde yolunu bulur ve yapar.
Gereksiz bahaneler kendine yalan söylemeyi seven insanciklarin doğru ve gerçekten kaçanların basvurduklari yoldur. - +1 yıl
Güzel yorumunuz için ve sorunuz için ayrıca teşekkür ederim
- +1 yıl
Ben güzel yorumlarınız ve alakanız için teşekkür ederim
- +1 yıl
Rica ederim ne demek.
Hayırlı mutlu huzurlu güzel günler ve geceler sizinle olsun - +1 yıl
Sağ olun sizlerin de
3 günlük dünya en azından içinde pişmanlık kalmaz yaz gitsin belki onun da sana karşı hisleri vardır
11 Yorumla
Soran+1 yılHisleri yoktur ya sanmam ama yine de denemek lazım
Yaz gitsin, en azından bu şekilde arada kalmaz net bir cevabın olur kendi icinde
11 Yorumla
Soran+1 yılKatılıyorum böyle zor oluyor deneyeceğim şansımı olmazsa da napalım
+1 yılİlk önce eski sevgilisini unutmuşmu onu anla sonra soru sor tanışmaya çalış
112 Yorumla
Soran+1 yılPeki onu nasıl anlayabilirim yani eski sevgilisini de tanıyorum kendisini de
- +1 yıl
Tanıman anlaman için daha kolay olur bence ilk önce hesaplardan numara takip ediyorlarmış diye bakabilirsin
Soran+1 yılTakipleşmiyorlar
- +1 yıl
Hiç konuşmaya başladinmi çocukla yoksa sadece acilmami olmadi
Soran+1 yılHiç konuşmaya başlamadım story beğendim ama geri dönmedi
- +1 yıl
Beğeniye dönmezde hikaye atınca dikkatini çeken biseyse cevap atabilir arkadaş olarak sohbet açmayı dusundunmu
Soran+1 yılDedim ki story atan birisi değil sürekli atınca cevap yazayım storysine öyle devam ettireyim eğer devam ederse okey etmezse ya hayatına birisini almak istemiyor ya da sevgilisini unutamadı
- +1 yıl
Yani evet ordan anlaşılır konuşmak isteyen konuşuruz en basit bi konuda bile
Soran+1 yılDeğil mi bence de çok mantıklı:)
- +1 yıl
Evet:) olmadı kızla konuş işte manitan var mı diye ağzını okumaya çalış kisaca
Soran+1 yılOlmadı öyle yaparım teşekkürler:)
- +1 yıl
Rica ederim
Ne olacak erkeler binlerce kez Red yiyorlar tekrar ayağa kalkıyorlar ondan ölmediler
124 Yorumla
Soran+1 yıl@Cemeren__ kardeş sen ruh hastasının bence
- +1 yıl
Hala çocuksun benim gözümde sanki çok büyük bir yaş senden kaynaklı olabilir mi her kıza aynı muameleyi yapıyorsun diye git önce kendine bak nasıl kızlarla konuşuyorsun her kızi aynı çuvala koymaktan vazgeçin iyi kızlar da var sırf öfkelisin diye tüm kızlarla sinirini çıkarma hakkın yok
+1 yılYazma bence seni red edebilecek biriyse ego savaşındadır kendine saygısızlık etmemelisin onun egosunu tatmin ederek. Odağını değiştir canım sen
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı. Dene belki. Unutmak için seni çivi niyetine kullanır
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYaz gitsin ✍️ en kötü ihtimalle ne olabilir ki? İleride Çeşme söyleseydim belki kabul ederdi diye pişman olacağına yaz bence 🥹 kabut etmezse bana yaz 😏
011 Yorumla- +1 yıl
Bence bir şey isteseydi o yazardı veya konuşurdu
Cevap sahibi+1 yıl@azra_goksu tuhh gece gece benimde moralimi bozdun şimdi 🥺
Soran+1 yıl@azra_goksu onun bana bir şey hissetmediğini şu an zaten biliyorum zaten bazı şeyler zamanla birbirini tanıdıkça olur
Cevap sahibi+1 yılYinede bir şansını dene derim 🤨 kim bilir belki biseyler düşünebilir. En kötü ihtimalle cevap vermez 🙁
Soran+1 yılAynen öyle her ihtimal olabilir
Cevap sahibi+1 yılReddederse Karalar bağlama dünyada cooook insan var elin sümüklüsune mi kaldın 🤧
Soran+1 yılYA BU YORUM ÇOK İYİ ŞUNUNLA VARYA HER ŞEY YAPARIM TEŞEKKÜRLER 😂😂😂
Soran+1 yılYAZDIM YAZDIM ÜNİVERSİTESİ HAKKINDA KONUŞTUK SOHBET ETTİK BİRAZ SONRA DA İŞTE KONUYU KAPATTIM BUGÜNLÜK YETERLİYDİ SIKMAK İSTEMEDİM ÇOK TATLIYDI ÜŞENMWDEN HER ŞEYİMİ CEVAPLADI
Cevap sahibi+1 yılCevap verdi demek 🤨 olumlu gibi
Soran+1 yılCevap verirdi zaten her türlü çünkü aynı lisedeydik selamımız yoktu ama tanışıyorduk olumlu mu değil mi zaman gösterecek açık kapı bıraktı ama bakacağız
Cevap sahibi+1 yılİyi bakalım hayırlısı 🙂
Gizli Üye(18-24)+1 yılDene içinde kalmamış olur benim içimde kalmıştı senin gibi tereddütteydim ve şimdi yollarımız ayrıldı onu bir daha göremeyeceğim ha şimdi Allah’a şükür sevgilim var çok da mutluyuz Allah hayırlısını nasip etsin
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılboş ver sakin yazma askim cunku bende ayni durumdayim ama eski sevgilisi yok bile yani nasil aciklasam red yersen erkekler cok dalgacı ve cok serefsizleri var bence ilk once bir anlamaya calis aşık mi degil mi diye mesela herkesin icinde sana bakiyorsa, sana bakip samimi gülüyorsa bir ilgisi vardir boyle yaparsa kac kovalarsa senindir kovalamazsa birak hemen yoksa takintilik yapar askim inşallah yararina dokunurrr
02 Yorumla
Soran+1 yılTanıyorum onu öyle bir insan değil aslında
Cevap sahibi+1 yılEger bu bahsettiklerim kadar kaba degilse bence açıl ne kaybedersin ki
- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
+1 yılHoşlandığın kişi sizi biliyormu? Etki Tepki olmasın?
05 Yorumla
Soran+1 yılBenim hoşlandığımı bilmiyor tabi ama tanıyor 4 sene aynı lisede karşı sınıftaydı
- +1 yıl
Ortak Arkadaşlarınız varsa ordan devam edin !!
Soran+1 yılYok kahretmesin ki yok işte
- +1 yıl
Bol şans diliyorum
Soran+1 yılTeşekkürler
Tabiiki de git konus. Aşkından ölüyorum muhabbeti döndürme ama hoşlandığını söyle ne olucaksa olur zaten..
Çok ince düşünüp hayatı zehir etmeyin kendinize yaaa10 Yorumla
+1 yılVay be millete kızlar yazıyo biz yazsak red yiyoruz
10 Yorumla
+1 yılSen psikolog değil misin, cevabı en iyi sen biliyoorsun
11 Yorumla- +1 yıl
Duygusalkaktus musun sen
Gizli Üye(25-29)+1 yılDirekt açılman hoş olmaz ama tanışmak konuşmak için normal yaz arkadaşmış gibi
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Yazmazsan sonra çok pişman olursun keşke yazaydım dersin.
00 Yorumla
+1 yılYazdık reddeti zaten hep seven tarafa oluyor her şey
00 Yorumla
+1 yılYaz kardeşim
Ne olursa olsun
Eğer yazmazsan başkası ile olursa o zaman daha beter olur00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYaz gitsin be redderse yıllar sonra hatırlamış olsan bile en azından denedim dersin ama teklif etmezsen ve yıllar sonra hatırlarsan keşke etseydim belki kabul ederdi dersin
00 Yorumla
+1 yılYaz korkma ama dikkatli ol en fazla reddeder buda senlik bir durum değil kişisel alma
00 YorumlaTarih ve kitaplar korkakları yazmaz o yüzden korkma yaz gitsin
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 510 cevap paylaştı. Yazma ozaman reddetme ihtimali varsa bekle biraz emin olunca yazarsın
00 Yorumla
+1 yılşansını dene, enazından keşke yazsaydım demezsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılNasıl siz reddedebiliyorsunuz erkekler de reddedebilir. Hayatın doğası bu korkucak bi şey yok.
010 Yorumla
Soran+1 yılÖyle tabi konu burada kadının veya erkeğin reddetmesi değil aslında çekingenim ve korkuyorum sadece bu
Cevap sahibi+1 yılÇekin çekin nereye kadar. İçindekini çıkar olursa olur olmazsa dünyanın sonu değil kendinizi çok kaptırmayın.
Soran+1 yılO kadar haklısın ki biraz daha bekleyip öyle yapmalıyım belki de :)
Cevap sahibi+1 yılMütevazı olamayacağım genelde tespitlerim objektifliğimden kaynaklı doğru çıkar ki hayat çok düşünmeye değecek kadar da uzun değil. Yardımcı olabileceğim bir şey olursa yine elimden geldiğince olmaya çalışırım.
Soran+1 yılYa çok güzel konuşuyorsunuz kesinlikle peki size sorayım 4 ay önce uzun ilişkiniz bitti ve bi kız size yazdı ne yaparsınız ne düşünürsünüz
Soran+1 yılMorpanda1905
Cevap sahibi+1 yılMesaja kapalı ayalardan açmanız gerekiyor
Soran+1 yılYa benim xper düşük ondan olabilir mi
Cevap sahibi+1 yılAyarlardan "Sadece takip ettiğim üyeler bana mesaj gönderebilir" tikini kaldırın
Soran+1 yılAçtım
+1 yılAçıl, ne kaybedersin ki? Onu kaybedeceğim diye korkuyorsan reddeden birisini kaybet gitsin. Sana o gözle bakıp değer vermiyordur zaten.
10 YorumlaBi şansını dene güzelce halini arz et olursa hayırlısı olsun olmazsada canın sağolsun üzülme dmekki hakkımda hayırlı olan değilmiş de, geç
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılEski sevgilisini unutamamış birinden size hayır gelmez sizi anca yara bandı yerine koyar.
11 Yorumla
Soran+1 yılUnutup unutmadığından emin değilim unuttuysa okey ama unutmadıysa anlar kendimi kullandırmam zaten o da fazlasıyla sadık unutmamışsa mutlaka söyler
+1 yılBulaşma hayatında biri var mı onu öğren
Kendinin en iyi versiyonu ol sonra dene benim yorum bu yine sen ne yaparsın bilemem işin rast gitsin.10 Yorumla
+1 yılBence yaz aniden evlenir gorursun
11 Yorumla
Soran+1 yılYaşanır bu valla zmzmzm
+1 yılbence yaz ve bir seyler olumlu ya da olumsuz netlessin. olursa olur olmazsa olmaz ve sende yoluna bakarsın insanları en çok yıpratan şey belirsizliktir. bu belirsizliği ortadan kaldır. birini sevmek hoşlanmak ayıp bir şey değil.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılGit bencce ben gittim söylemiştim garip bilekilde kabul etmişti 👄sende git 😉
02 Yorumla
Soran+1 yılAYYYY GERÇEKTEN Mİİ BAK ŞİMDİ ÜMİTLENMEDİM AMA SENİN ADINA SEVİNDİMMMM
Cevap sahibi+1 yılAşkooo benimki zeos gibi adam beni kabul etmiş mfndnxke seninki seni neden kabul etmesin umidini kesme 😉
Yaz gitsin çünkü ilerde yazmadım diye pişman olursun
10 Yorumla
+1 yılYaz en fazla ne olabilir ki reddeder sanada yenisini buluruz
10 Yorumla
+1 yılİçinde kalacağına yaz gitsin, ne kaybedersin 😅 kabul etmemesi dünyanın sonu değil.
10 YorumlaHer zaman bir ihtimal vardır iyi ya da kötü denemeden bilemezsin
10 YorumlaEski sevgilisini unutamadıysa bu ilişkiyi kabul etme ihtimali daha yüksek dikkat et
10 Yorumla
+1 yılYazma araniz acilicak sadece ufakan hoslandigini belli et oda hoslaniyosa soyler zaten
10 Yorumla- Devamını Gör (156)
Devamını Gör(201)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Hoşlandığım çocuğa yazmak istiyorum. Beni reddetme ihtimali var, sizce ne yapmalıyım?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer