Oluyor
Olmuyor
Sevgilim yok
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
böyle soruları gördükçe iyi ki yalnızım diyorum. ne demek hava soğuk diye buluşmamak. benim için soğukla bile mücadele edemiyorsa o ilişki yürümez kötü dönemlerde hastalıkta yaşlılıkta yoksullukta nasıl yanımda destek olacak
Cevap
4Cevap
Sevgilim olsa kuzey kutbunda olsam giderim
Asla soğuk sorun olmaz - 50 ye kadar giderim bile ama o gidemez buluşmaya soğuktan 😂
Sevgilim yok 🤣
hava soğuk diye gitmemek olur mu ya :D komik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?