Konuştuğum hiçbir erkek bana jest hediye çiçek güzel davranışta bulunmadı benim eksiğim ne?

Etrafımdaki çoğu bakımsız kızın sevgilileri resmen ölüp bitiyor. Ben çok bakımlanıyorum özeniyorum güzel gidiyorum yanlarına mesela. Kim olursa olsun dikkat ediyorum. Ve bunuda hep konuştuğum erkekler söylüyordu bakımlısın güzelsin diye. Öyleyse sorun ne? Böyle olduğum için cepte mi görüyorlar acaba zaten bu bana önem veriyor falan buluşmalara güzel geliyor diye. Çokta sadığım erkek ortamımda yok ihanet falanda görmediler etmedim. O zaman neden böyle oluyor ki? Mesela ben hep hediye falanda düşünüyorum cimri değilim. Söylüyorum mesela özel gün olur falan. Ama bana gelenler hiç o işlere yanaşmıyor. Ağızlarıyla söyleseler de düşünüyor diye mutlu olacağım ama yok. Kadınsı hissedemiyorum ya. Lafla da insan tatmin olmuyor ki. Seni seviyorumu herkes diyor seven de sevmeyen de. Davranışla göstermek lazım ama asla bu yok. Hatam ne çözemedim.
Konuştuğum hiçbir erkek bana jest hediye çiçek güzel davranışta bulunmadı benim eksiğim ne?
Cevapla