Güzel günler herkese... Birine seni özledim! demeniz için ne kadar süre geçmesi gerekir? Ne kadar sıklıkla özlersiniz sevgilinizi, arkadaşınızı veya ailenizi? 1 saat mi , 1 gün mü yoksa 1 hafta mı? :D

Güzel günler herkese... Birine seni özledim! demeniz için ne kadar süre geçmesi gerekir? Ne kadar sıklıkla özlersiniz sevgilinizi, arkadaşınızı veya ailenizi? 1 saat mi , 1 gün mü yoksa 1 hafta mı? :D

Zaman döngüseldir.. her anlamda şu anı yaşıyoruz aslında.. o yüzden şu kadar gün ay yıl geçerse demek yerine her an demek daha doğru..
Ne demek
Sevgiliyse 1 saat geçse bile söyleyebilirim duruma göre. Ama genel olarak ortalaması 1-2 hafta.
Akıyor bu akşam :D :D Teşekkürler
Nsnsnsn ne demek
Cevap
7Cevap
bunun zamanla ilgisi yok yani süresi değişir. ne zaman seversem değer verirsem o zaman..
Sevdiğim kadını ben sürekli özlerim ve bunu sürekli getiririm
Aşk iliskisinden bağımsız olarak, ayrılır ayrilmaz ozlediginiz vardır, yaninizdadir ama konusmuyordur, sesini ozlersiniz.
Özleyen arar kelimenin ismini söylemeye gerek yok
Değişiyor 1 saat görmesem özleminden geberdiğim de oluyor.😀
Zaman değil kişi önemlidir. Bazen onsuz geçen 1 saat bile özlemeye yeterlidir.
Bu kisiye gore degisir ornegin ben hic ozlemem nasil bir duygu onuda bilmem
Zamanda geçse demem artık.
Diyebileceğim kimse yok
ben bir gün içinde söylüyorum bazen...
Aylar geçmesi lazım kolay kolay demem kimseye
Kolay kolay özlemiyorum ben 3-4ay geçmesi lazım
İlişkisi olmaması lazım onu demen için.
60 saniye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar