Sanırım sevgilim beni kaybetmekten korkmuyor?

arkadaşlar merhaba, ben sevgilimi çok seviyorum onun için her şeyi yapıyorum hem maddi hem manevi destek veriyorum yemin ediyorum yurtta poğaça veriyorlar ben yemiyorum ona götüyorum ama o aç mısın diye sorup bana ikram bile etmiyor şaka yoluyla yok ya ben yemiycem diyince ikram ediyor ama o zaman da yiyesim kaçıyor ben söylemeden hiçbir şey yapmıyor söyleyince de bir kıymeti kalmıyor ki bunlar bir erkeğin zaten içinden gelen şeylerdir diye dusunuyorum en basiti yolda bana yer bile vermiyor öküz gibi sikistiriyor beni hep ben onun geçmesini bekliyorum söylüyorum ama ertesi gün yine aynisi yapıyor, kavga ederken çekip gidiyor ben gidince de hiçbir tepki vermiyor ya bi kolumdan tutup gitme bile demiyor. Sonra ağlıyorum ağlıyorum 1 kere ariyor diyorum ki neyse surunsun bir daha arayana kadar açmayacagim ama aramiyor sadece 1 kere ariyor sonra geri ben ariyorum, asla tartişmayi sonlandirmiyor surekli devam ediyor asla susmuyor ben artik dayanamayip sus diyorum ya haksiz oldugu halde o kadar cok konusuyor ki dayanamıyorum artık, ama gercekten cok seviyorum ne yapmam lazim bilmiyorum lutfen yardim edin

Sanırım sevgilim beni kaybetmekten korkmuyor?
Cevapla