Sevgilime sarılmayı çok seviyorum sarildigim zaman kalp atışlarını duyabiliyorum ( boyum153 o 180) bu çok güzel bir duygu benim için aynısını o da düşünüyor mudur
+ şu an göreve gitti inşallah sağ salim gelsin sarılıp hiç bırakmayacağım geldiğinde 🥺
Sevgilime sarılmayı çok seviyorum sarildigim zaman kalp atışlarını duyabiliyorum ( boyum153 o 180) bu çok güzel bir duygu benim için aynısını o da düşünüyor mudur
+ şu an göreve gitti inşallah sağ salim gelsin sarılıp hiç bırakmayacağım geldiğinde 🥺
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ne güzel işte bak tık tık atan mi kalp varmış senin için ☺️☺️
Dimii yerim onun o kalbini ben 😇
Heheheh ye bakalım ye böyle biz garipler de bakalım 😀😀😀
😅
😀😀😀
Harbiden duyarsin kulagin falan denk gelir cok idealmis
Evet çok güzel 🥺
Tamam kiskandirma
Kırmak istemedim kusura bakma lütfen sadece onu çok özledim ağlayıp duruyorum
Yok yok takiliyorum ben kiyamam kavusursunuz aglama
İnşallah teşekkürler cevapladığın için
Yazabilirsin dilersen. Aglamiyosun dmi?
Yok ağlamıyorum sağol düşündüğün için
Tamam o zaman. Iyi sabahlar..
Sizede iyi sabahlar
Yaaaa bende 1.55 im uzaktan konuştuğum çocuk vardi buluşamadan ayrilmiştik o da 1.83 tü demekk ki bende sarilsam kalbine gelicekmisim 🥲
🥺
🥲❤️
Of off bizde milletin aşk hikayesini okuyalım anca 🥺
Yaa🥺 umarım sen de yaşarsın ama uzak mesafeli olmayanından
Yaşamıyorum bacım bize nasip olmuyor. Bize sevilmek haram
Öyle deme kız dua et rabbim karşına iyi sana değer veren birisini çıkarsın
Ediyordum olmadı bıraktım namazı tekrar baslicam ama hiç inanasım gelmiyor birinin beni seveceğine
Öyle düşünme lütfen doğru zamanda o karşına çıkar hissedersin emin ol
Hep öyle diyorlar. O zaman bir bana mı gelmiyo? Hissetmiyorum hislerim yok oldu artık 😭
Ben de hissetmiyordum gerçekten hatta tüm erkeklerden nefret ediyordum ama bak şimdi Rabbime şükürler olsun karşıma çıktı uzakta ama olsun görevde ama olsun böylesi hayirliymis sunu da bil en umutsuz olduğunda gelir bulur seni
Hislerim yok ki gelse nasıl sevecegim bütün güzel duygularımı kaybettim. Beni kim niye sever ki
O sana sevmeyi öğretir
O diye biri yok ama..
Zamanı gelince o seni bulur
Öyle diyorlar hepppp
Peki hakkında hayırlısı olsun ne diyeyim canım 😕
Kusura bakma. Sıktım senide.
Yok yok sorun değil 😇
🥹😊
Neden ona sormuyorsun?
Görevde çünkü 🥺
Mesaj?
Telefonu götürmesi yasak gelince soracağım
Vermiş miydin ki
Yoo
Ne kadara kadar oldu
Sevismedik iliskimiz daha yeni sadece kucağında tasiyor arada minik öpücükler o kadar
Sertleştirme üzerine oturup xd dar bir şeyler mi giyiyosun
Yerine göre olabilir😅
Nerelerde darsın mesela
Karşılık
Nasıl yani
Dertleşmek ister misin
Çok güzel olur 🥺
Yazabılırsın bana canım
Yazamıyorum xper yetmiyor 😕
İnsta var mı
Yok
Peki
Düşünmen bile çok ince teşekkür ederim
Rica ederim canım
Cidden bir insan bu kadar seviliyor mu 🤨
Kucağından inme
O indirmiyor zaten 😶🌫️
Yedek bir tane daha bul iki kişiyi birden idare edebilirsin
Yok ben tek eslilikten yanayım
Iyi olur İki kişi birden Çakar daha zevk alırsın