Asik oldugum kizin sonradan nisanli oldugunu ogrendim. Aramisda arkadasca bi iliski var. Ben o kadar derin seviorumki kizin da kafasi karismisti. Ama yine uzak durmaya calisiorum. Ama icim yaniyor resmen acidan. Bi taraftan da kiz zaten mutsuz. Nisanlisi olucak adam odunun, ilgisizin teki. Belki bi gun ayrilicaklar ama. her halukarda benim ondan uzak. kalmam gerek
Bu aşktan ziyade ulaşılmaza olan takıntı gibi görünüyor. Bir kere nişanlı olan biriyle bu hisleri taşırken iletişim dahi kurmaman gerekiyor. Acilen iletişimi kes
İletisim yok zaten aramizda. Yani telefon Instagram falan yok. Hem ben takinti haline getirmedim. Sadece her gun ayni ortamdayiz. Kiz gecen gun bana dediki sana karsi icimde tarifedemedigim hisler var falan. Bide bana gecen gun demisti o cocuk odunun, ilgisizin tekidir. Sanki ayrilacagi sinyalini verior.. ama zaten ben uzagim, cunki o baskasina ait. Sadece her gun goruyorum, acilarim yenilenipr
Aslinda o benim icin ulasilmaz levelde olan biri degilki. İstesem ulasa bilirim.. ama ahlakim yol vermior, o yuzden uzagim. Yani o cocukla zaten ayrilma asamasinda. Adam kizi ruhsuz bi iliskiye teslim etmis. Ben biraz ustune gitsem ayrilir. Ama yapmam hayatta. Kendi karari kizin.. kendisi ne yaparsa yapar. Ben sadece uzaktan uzaga kendi acimi yasiorum.
Bi kere nişanlısı olan birinin sana "içimde sana karşı tarifleyemedigim hisler var" demesi onun ne kadar karaktersiz biri olduğunu gösteriyor. Aşktan gözün kör olmuş olabilirim ama üzgünüm gerçekleri söylemek durumundayım
Karaktersiz degil, sadece benim sucum. Kendim de farkinda olmadan kiza asiri ilgi ve sevgi gosterdigim icin kizin kafasi karismis. Yani sonucta ben sucluyum ve sucumu anladigim icin artik uzak kalmaya calisiorum. Kiza gelince bencd nisanlisindan ayrilicak. Cunki adam kizi oyle bir ilgisizlige, oyle bir mutsuzluga terk etmiski kizin yuzu gulmuyor. Bu arada cocuk Ankara'da, kiz İstanbul'da. Yilda 1-2 defa gelior kizi gormeye. Boyle birinden eninde sonunda ayrilir kiz, ama ben uzagim artik. Kiza da mutluluklar diliorum, bana nasip olmada bile mutlu olmasini isterim. Bunlari aslinda konusmak icin yazmadim, sadece inkansiz askin ne kadar zor bisey oldugunu soylemek istedim.. bu kadar benden. Hoscakalin ve hayatta asla birine asik olmayin. Ask insani mahvedior
Ben senin hatandan bahsetmedim. Kızın orada yaptığı hareketin ne kadar karaktersizce olduğundan bahsediyorum. Şu an bunu görebilsen böyle birine aşık olmaya devam etmezsin zaten ama işte... Nişanlısı olan bir insan başkasına böyle sözler söyleyemez. Söylememeli. Söylüyorsa karaktersizdir yani. Madem yüzü gülmüyor ayrilsaymis niye ayrılmıyor? Bence düzgün biri değil bu kız anlattıklarına bakılırsa
Kiz bunlari bana soylemekle yanasi uzak kalalim dedi. Yani bana ask itirafi falan yapmadi. Sadece aramizda bi samimi ortam yarandi ve her ikimiz kalbimizdekileri itiraf ettik ve bitti. Sonra kiz da pisman oldu bu kadar acik konustugu icin. Ve bana uzak kalalim, bu daha dogru dedi ve ben de uzagim onun kararina saygiyla yanasiorum
Ben tam konuyu size anlatamadigim icin kizi suclayabilirsiniz. Kizin da bana karsi hisleri var, ama bana asla birlikte olalim falan demedi. Hep kendini frenledi ve uzak kalalim dedi. Sadece ben samimice hislerimi itiraf etmistim bi gun ve kiz cok etkilendi, gozleri yasardi ve o da ortamim samimiyetine kapilip boyle seyler dedi. Yoksa oyle biri degil. Hakina girmek istemem.
Evet zaten uzagiz. Bu arada kizi suclamaniz yanlis. Kizin nisanlisindan ayrilmasi lasim. Ama benim icin degil kendisi icin. Cunko cocuk odunun teki ve kizi yalnizliga mahkum etmis. Ama ona ragmen kiz adama ihanet etmior. Bana karsi hisleri olsa bile frenlior ve uzak kalior. Sadece ayni ortamda olunca konusuordu benimle. Yani vatsapda falan yazismior. Kiz duzgun biridir sadece yanlis adamla beraber ve insallah ayrilip dogru ve onu mutlu eden biriyle evlenir. Bana gelince ben zaten artik uzaktayim kizdan. Yakinda ayni ortamda bile olmicaz.
Ben kızın yaptığı davranıştan bahsettim nişanlısı varken sana söylediği sözleri kendin söyledin. Bunlar gayet de karaktersizce. Nişanlısı olan biri başkasına sana hissim var diyorsa aldatiyordur. Karaktersiz insanlara aşık olmayı bırakın artık cidden
Söylüyorsa ayrılıp söyleseymiş. Nişanlısı varken söylüyor. Bunun karaktersizlik olduğunu anlamam için kızı tanımam gerekmiyor. Davranış karaktersizce zaten
Belki kafam karisik o anlamda demis tarifedemiorum, belki o anin samimiyetine kapilip demis. Zaten sonradan bu sozu dedigine pisman oldu kiz. Bana ask itirafi falan etmedi. Hem bu arada kiz benden daha guclu biri. Hisleri olsa bile asla belli etmior ve bana defalarca uzak kalalim dedi. Sadece oda insan sonucta. Benim onu guzelce sevdigimden oda etkilene bilir. Ama kizda takdir ettigim bisey varki etkilense bile kendini frenlemeyi bilior. Nisanlisina da ihanet etmior. Etse benimle iliski kururdu. Elbette ben yapmazdim boyle bisey. Ama ben istesem bile kiz yapmaz. Sadece dedigim gibi hisleri olusmasi normal. Onemli olan hislerini frenlemesi.
Aşik oldugum için degil, o kız gerçekten suçsuz. Bu arada kız bana asla demedi sana aşigim. Sadece bi gün samimice konuştugumuz zaman, ben o kadar içten konuştumki gözlerim dolmuştu konuşmanın samimiyetinden. Kızda bir anlik kendini kaptirip söyledi. Sana karşı içmde tarifedemedigim bir his var dedi. Ama sora toparladı. Kim olsa bence etkilenirdi.
Ya ben neden kör olayım ablacim. Tamam kizi suçlayıp durayim. Bu arada zaten kizi suçladigim konular var. Ama burada söylemek istemiorum. Sadece bu konuda adilce olmak istiyorum bu kadar. Kör mör hikaye))
Kusura bakmayin sizi yordum. Ama lütfen yanliş anlamayin, belki hikayeni tam bilseniz beni anlarsiniz. Bu arada zamaniniz olursa özelden bu konuyu sizinle konuşabilirmiyiz?
Bence siz şimdiye kadar hiç derin aşk yaşamamışsınız, kusura bakmayın, çünki ben de önceleri sizin gibi düşünüordum. Derin aşk yaşayınca düşüncelerim değişti. Aşk farkli bişey. İmkansız olsa bile nsan vazgeçemior
Aşk geçici bir şey değil. Belki seninki aşk yok, hoşlantı olmuş :) Aşk masumca bir histir ve asla bitmez. Karşlığı olmasa bile, ona kavuşamasan bile, zarar görsen bile bitmez.
Bide kadınlar derin aşk yaşamaz. Derin aşkları erkekler yaşar. Hatta Leyla Mecnun hikayesinde bile Leyla değil, aşkından Mecnun delirdi, Mecnun yanıp kül oldu. Leyla o kadar yanmadı. Çünki kadınlar o kadar derin hisler yaşamaz.
Tanıdığım tüm kadınlar böyle dior. Çünki kadınlar sevip sonra silmeyi ve başka birine aşık olmayı bilirler. Ayrıca kadın ve erkegin yapısı farklı. Erkekler sadece hayatlarinda bir kadına böyle tutkulu derince aşık olur. Kadınlarsa ayrıldıktan sonra başkasına da aşık ola bilir, yeni sayfa açar ve geçmişi unutur. Erkeklerde durum farklı
Yanılıyorsun. Belli ki hikayenin devamını bilmiyorsun. Mecnunun Leylaya olan aşkı onu ilahi aşka götürdü. Leyladan vazgeçti, ilahi aşka yöneldi. Böylece hikayenin sonunu da öğrenmiş oldun
Aşk geçicidir. Kalıcı olan sevgidir. Aşk hormonların tavan yaptığı geçici bir sersemlik durumudur. Aşk bitince yerini ya sevgi alır ya da tamamen biter.
Leyla Mecnun hikayesi Arap Yarımadasında olmuş bir hikayedir. Sonunu kimse kesin bilmior. Efsanenin orjinali farklıdır, siz anlaşılan Fizulinin ve başkalarının düzenleme yapıp yazdıklarını okumuşsunuz, bense hikayenin orjinali olan Arap kaynaklarindan biliorum :)
Erkekler de birkaç kez aşık olabiliyor. Bunun bir çok erkekten duydum. Sırf sen öylesin diye her erkek öyle olacak diye bir kural yok yani :) kaldı ki bu aşkını unutunca bir gün sen de tekrar başkasına aşık olacsksınıdir. Seneler sonra bunu yaşadığında bir kız vardı bunu demisti de inanmamıştım dersin
Aşk bu meşalenin fitilini ateşleyen ateş gibidir, sevgi işin aslıdır haklısınız. Ama zamanla aşk öyle hale gelirki, hormon falan değil, insan direk ruhunda hiseder o aşki. Hormonlarla ilgili kısım kadının fizigini elde etmektir. Ama aşk insanın ruhuna işleyince sen onun fizigi umrunda olmaz, sadece varligini seversin. Gerçek aşk budur)
Benim aşık oldugum kız da bana dediki bir gün unutacaksin falan. Ama ben kolay kolay seven, aşık olan biri degilim ve kolay da vazgeçemiorum. Yapim farklı.
Hormon sadece fiziksel olmuyor. Demek istediğimi yanlış anladın. Aşık iken seratonin yani mutluluk hormonu fazla salgılanır. Yani hormon deyince aklınıza sadece bel altı gelmesi saçma. Bu öyle bişey degil
Farketmez. Ben de kolay sevenler çok kez aşık olur sadece demedim. Zor da sevsen aşk bir gün biter. Herkes için biter. Kimse vazgeçilmez değildir. İlk kez aşık olduğun için böyle sanıyorsun sadece. Geçince anlayacaksın merak etme. Söyleyeceklerim bu kadar
Biliorum beyinde salgilanan hormon insanın ruhsal durumuna da iyi gelior, mutluluk hormonu oldugu için. Ama o ilk başlarda oluor. Bi yerden sonra aşk farkli şekil alior ve artik o mutluluk hormonu falan geride kalior. Aşki tüm ruhunda hisediorsun. Manevi bir hal alior yani. Biraz işin felsefesi başka. Hem bu aşk konusunda benim yaklaşımım farklı. Hatta ben yaşadigim aşk durumunu o kiza anlatinca, yaşadigim hislerin samimiyetinden, masumlugundan dolayi kizin gözleri doldu. Yani insanlar farklidir ablacim. Erkekler de masumca aşk yaşayabilior ve bi ömür unutamior. Benimkide öyle
Bence siz aşkla cinsel yaklaşımı karişitiorsunuz. Geçen ne biliormusun? Çok özer dilerim. Bir kadının bedenini elde ettikten sonra ona olan tutkun belki geçer. Ama aşk insanin ruhunda olan bişey. O asla geçmez. Hatta yaşlansan bile ayni masumiyetle seversin onu. Sadece siz kadinlar aşkin bu kadar masum yanini bilmiorsunuz maalesef.
2 gündür aşik oldugumu nereden biliorsunuz? 2 gün degil) Ben kendi hislerimi biliorum ve hangi hislerin geçici, hangi hislerin bi ömür kalici oldugunu da biliyorum. O yüzdn böyle rahat diorumki benim şu an yaşadigim aşk hissi gecici degil.
Olayı cinsel yaklaşıma bağlayan sensin. Ben hiçbir zaman aşk konusuna bel altına bağlamam. O senin düşüncen. Konu da gereksiz uzadı bence. Ben diyeceklerimi dedim. Bir gün anlarsın
Valla kusura bakma da defalarca aşık oldum diyen tonla erkek varken senin "erkekler sadece bir kez aşık olur" tezini sunman hayatta hiçbir şey görmediğini gösteriyor. Neyse cidden çok uzadı bu konuşma. Başka bişey söylemeye gerek yok :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bu hayatta en zor şey imkansiz birine asik olmak. İnsan her gun tarifolunmaz aci cekior.
Nasıl bir imkansızlık sizinki
Asik oldugum kizin sonradan nisanli oldugunu ogrendim. Aramisda arkadasca bi iliski var. Ben o kadar derin seviorumki kizin da kafasi karismisti. Ama yine uzak durmaya calisiorum. Ama icim yaniyor resmen acidan. Bi taraftan da kiz zaten mutsuz. Nisanlisi olucak adam odunun, ilgisizin teki. Belki bi gun ayrilicaklar ama. her halukarda benim ondan uzak. kalmam gerek
Ama ben asik olunca bilmiordum. Bilsem hislerim derinlesmeden bitirirdim bu isi
Bu aşktan ziyade ulaşılmaza olan takıntı gibi görünüyor. Bir kere nişanlı olan biriyle bu hisleri taşırken iletişim dahi kurmaman gerekiyor. Acilen iletişimi kes
İletisim yok zaten aramizda. Yani telefon Instagram falan yok. Hem ben takinti haline getirmedim. Sadece her gun ayni ortamdayiz. Kiz gecen gun bana dediki sana karsi icimde tarifedemedigim hisler var falan. Bide bana gecen gun demisti o cocuk odunun, ilgisizin tekidir. Sanki ayrilacagi sinyalini verior.. ama zaten ben uzagim, cunki o baskasina ait. Sadece her gun goruyorum, acilarim yenilenipr
Aslinda o benim icin ulasilmaz levelde olan biri degilki. İstesem ulasa bilirim.. ama ahlakim yol vermior, o yuzden uzagim. Yani o cocukla zaten ayrilma asamasinda. Adam kizi ruhsuz bi iliskiye teslim etmis. Ben biraz ustune gitsem ayrilir. Ama yapmam hayatta. Kendi karari kizin.. kendisi ne yaparsa yapar. Ben sadece uzaktan uzaga kendi acimi yasiorum.
Kisacasi kimseye boyle duruma dusmesine razi olmam. Dusmanima bile.. insan oyle aci yasiorki kelimelerle tarifedilmesi zor
Bi kere nişanlısı olan birinin sana "içimde sana karşı tarifleyemedigim hisler var" demesi onun ne kadar karaktersiz biri olduğunu gösteriyor. Aşktan gözün kör olmuş olabilirim ama üzgünüm gerçekleri söylemek durumundayım
Kimse kimseyle zorla evlenmiyor. Nişanlanmasaymış. Nişanlandıgina göre olay bitmiştir. Kendini boşu boşuna üzme yani
Karaktersiz degil, sadece benim sucum. Kendim de farkinda olmadan kiza asiri ilgi ve sevgi gosterdigim icin kizin kafasi karismis. Yani sonucta ben sucluyum ve sucumu anladigim icin artik uzak kalmaya calisiorum. Kiza gelince bencd nisanlisindan ayrilicak. Cunki adam kizi oyle bir ilgisizlige, oyle bir mutsuzluga terk etmiski kizin yuzu gulmuyor. Bu arada cocuk Ankara'da, kiz İstanbul'da. Yilda 1-2 defa gelior kizi gormeye. Boyle birinden eninde sonunda ayrilir kiz, ama ben uzagim artik. Kiza da mutluluklar diliorum, bana nasip olmada bile mutlu olmasini isterim. Bunlari aslinda konusmak icin yazmadim, sadece inkansiz askin ne kadar zor bisey oldugunu soylemek istedim.. bu kadar benden. Hoscakalin ve hayatta asla birine asik olmayin. Ask insani mahvedior
Ben senin hatandan bahsetmedim. Kızın orada yaptığı hareketin ne kadar karaktersizce olduğundan bahsediyorum. Şu an bunu görebilsen böyle birine aşık olmaya devam etmezsin zaten ama işte... Nişanlısı olan bir insan başkasına böyle sözler söyleyemez. Söylememeli. Söylüyorsa karaktersizdir yani. Madem yüzü gülmüyor ayrilsaymis niye ayrılmıyor? Bence düzgün biri değil bu kız anlattıklarına bakılırsa
Boşuna üzme kendini değmez
Kiz bunlari bana soylemekle yanasi uzak kalalim dedi. Yani bana ask itirafi falan yapmadi. Sadece aramizda bi samimi ortam yarandi ve her ikimiz kalbimizdekileri itiraf ettik ve bitti. Sonra kiz da pisman oldu bu kadar acik konustugu icin. Ve bana uzak kalalim, bu daha dogru dedi ve ben de uzagim onun kararina saygiyla yanasiorum
Demek ki artık konusmayacaksınız. Doğru olan da bu zaten
Ben tam konuyu size anlatamadigim icin kizi suclayabilirsiniz. Kizin da bana karsi hisleri var, ama bana asla birlikte olalim falan demedi. Hep kendini frenledi ve uzak kalalim dedi. Sadece ben samimice hislerimi itiraf etmistim bi gun ve kiz cok etkilendi, gozleri yasardi ve o da ortamim samimiyetine kapilip boyle seyler dedi. Yoksa oyle biri degil. Hakina girmek istemem.
Kız resmen nişanlısını aldatmış böyle yaparak. Nişanlısının yerinde olsam ve başkasına böyle dediğini duysam ayrilirdim. Bu sadakatsizlik resmen
Kızın sana hislerinden bahsetmis olması bile nişanlısını aldattığını gösteriyor. İlla bişey yaşamanız gerekmiyor. Sadakat böyle bir şey değil
Evet zaten uzagiz. Bu arada kizi suclamaniz yanlis. Kizin nisanlisindan ayrilmasi lasim. Ama benim icin degil kendisi icin. Cunko cocuk odunun teki ve kizi yalnizliga mahkum etmis. Ama ona ragmen kiz adama ihanet etmior. Bana karsi hisleri olsa bile frenlior ve uzak kalior. Sadece ayni ortamda olunca konusuordu benimle. Yani vatsapda falan yazismior. Kiz duzgun biridir sadece yanlis adamla beraber ve insallah ayrilip dogru ve onu mutlu eden biriyle evlenir. Bana gelince ben zaten artik uzaktayim kizdan. Yakinda ayni ortamda bile olmicaz.
Sana hislerinden bahsederek nişanlısını çoktan aldatmış zaten.
Böyle karaktersizlikler beni direkt soğutuyor. İyi ki de soğutuyor Allah'ıma çok şükür
Bence siz kizi tanimadan itham ediorsunuz. Dikkatli olun
Kizin yerinde baskasi olsa coktan o adamdan ayrilip baskasiyla evlenirdi.
Ben kendimi daha cok suclu buluyorum, kizi degil
Ben kızın yaptığı davranıştan bahsettim nişanlısı varken sana söylediği sözleri kendin söyledin. Bunlar gayet de karaktersizce. Nişanlısı olan biri başkasına sana hissim var diyorsa aldatiyordur. Karaktersiz insanlara aşık olmayı bırakın artık cidden
Söylüyorsa ayrılıp söyleseymiş. Nişanlısı varken söylüyor. Bunun karaktersizlik olduğunu anlamam için kızı tanımam gerekmiyor. Davranış karaktersizce zaten
Belki kafam karisik o anlamda demis tarifedemiorum, belki o anin samimiyetine kapilip demis. Zaten sonradan bu sozu dedigine pisman oldu kiz. Bana ask itirafi falan etmedi. Hem bu arada kiz benden daha guclu biri. Hisleri olsa bile asla belli etmior ve bana defalarca uzak kalalim dedi. Sadece oda insan sonucta. Benim onu guzelce sevdigimden oda etkilene bilir. Ama kizda takdir ettigim bisey varki etkilense bile kendini frenlemeyi bilior. Nisanlisina da ihanet etmior. Etse benimle iliski kururdu. Elbette ben yapmazdim boyle bisey. Ama ben istesem bile kiz yapmaz. Sadece dedigim gibi hisleri olusmasi normal. Onemli olan hislerini frenlemesi.
Peki sen bilirsin.
Ne olursa olsun kendimi masum yapip kimseyi suclayamam. Cunki bu olayda tek suclu benim.
İkiniz de hatalısınız bence. Aşıksın diye karşı tarafı masum görmen saçma ama neyse
Aşik oldugum için degil, o kız gerçekten suçsuz. Bu arada kız bana asla demedi sana aşigim. Sadece bi gün samimice konuştugumuz zaman, ben o kadar içten konuştumki gözlerim dolmuştu konuşmanın samimiyetinden. Kızda bir anlik kendini kaptirip söyledi. Sana karşı içmde tarifedemedigim bir his var dedi. Ama sora toparladı. Kim olsa bence etkilenirdi.
Bence kendini kandırıyorsun ama neyse. Gözün çoktan kör olmuş zaten mantıklı dusunemiyorsun o yüzden. Daha bişey demicem
Ya ben neden kör olayım ablacim. Tamam kizi suçlayıp durayim. Bu arada zaten kizi suçladigim konular var. Ama burada söylemek istemiorum. Sadece bu konuda adilce olmak istiyorum bu kadar. Kör mör hikaye))
Tamam sen bilirsin
Kusura bakmayin sizi yordum. Ama lütfen yanliş anlamayin, belki hikayeni tam bilseniz beni anlarsiniz. Bu arada zamaniniz olursa özelden bu konuyu sizinle konuşabilirmiyiz?
Yok estağfurullah yorulmadım da yani bence bu konuyu uzun uzun konuşmanın bir anlamı yok. Sonucu da değiştirmeyecek yani
Tamam teşekkür ederim
Rica ederim
Bu arada siz de imkansız aşk yazmışsınız. Sizin hikaye neydi? Öğrene bilirmiyim?
Ben imkansiz aşk yazmadım. Sadece insanı aşık eden imkansızlıklar mıdır diye sordum. Öyle bir anım yok yani merakımdan sordum ben
Bence siz şimdiye kadar hiç derin aşk yaşamamışsınız, kusura bakmayın, çünki ben de önceleri sizin gibi düşünüordum. Derin aşk yaşayınca düşüncelerim değişti. Aşk farkli bişey. İmkansız olsa bile nsan vazgeçemior
Hayır ben derin aşk yaşadım. Ama aşkın geçici olduğunu da gördüm sizden farklı olarak.
Zamanla siz de anlayacaksınız bu dediğimi
Aşk geçici bir şey değil. Belki seninki aşk yok, hoşlantı olmuş :) Aşk masumca bir histir ve asla bitmez. Karşlığı olmasa bile, ona kavuşamasan bile, zarar görsen bile bitmez.
İşte geçince anlayacaksın bu dediğimi
Bide kadınlar derin aşk yaşamaz. Derin aşkları erkekler yaşar. Hatta Leyla Mecnun hikayesinde bile Leyla değil, aşkından Mecnun delirdi, Mecnun yanıp kül oldu. Leyla o kadar yanmadı. Çünki kadınlar o kadar derin hisler yaşamaz.
Tanıdığım tüm kadınlar böyle dior. Çünki kadınlar sevip sonra silmeyi ve başka birine aşık olmayı bilirler. Ayrıca kadın ve erkegin yapısı farklı. Erkekler sadece hayatlarinda bir kadına böyle tutkulu derince aşık olur. Kadınlarsa ayrıldıktan sonra başkasına da aşık ola bilir, yeni sayfa açar ve geçmişi unutur. Erkeklerde durum farklı
Yanılıyorsun. Belli ki hikayenin devamını bilmiyorsun. Mecnunun Leylaya olan aşkı onu ilahi aşka götürdü. Leyladan vazgeçti, ilahi aşka yöneldi. Böylece hikayenin sonunu da öğrenmiş oldun
Aşk geçicidir. Kalıcı olan sevgidir. Aşk hormonların tavan yaptığı geçici bir sersemlik durumudur. Aşk bitince yerini ya sevgi alır ya da tamamen biter.
Leyla Mecnun hikayesi Arap Yarımadasında olmuş bir hikayedir. Sonunu kimse kesin bilmior. Efsanenin orjinali farklıdır, siz anlaşılan Fizulinin ve başkalarının düzenleme yapıp yazdıklarını okumuşsunuz, bense hikayenin orjinali olan Arap kaynaklarindan biliorum :)
Erkekler de birkaç kez aşık olabiliyor. Bunun bir çok erkekten duydum. Sırf sen öylesin diye her erkek öyle olacak diye bir kural yok yani :) kaldı ki bu aşkını unutunca bir gün sen de tekrar başkasına aşık olacsksınıdir. Seneler sonra bunu yaşadığında bir kız vardı bunu demisti de inanmamıştım dersin
Aşk bu meşalenin fitilini ateşleyen ateş gibidir, sevgi işin aslıdır haklısınız. Ama zamanla aşk öyle hale gelirki, hormon falan değil, insan direk ruhunda hiseder o aşki. Hormonlarla ilgili kısım kadının fizigini elde etmektir. Ama aşk insanın ruhuna işleyince sen onun fizigi umrunda olmaz, sadece varligini seversin. Gerçek aşk budur)
Benim aşık oldugum kız da bana dediki bir gün unutacaksin falan. Ama ben kolay kolay seven, aşık olan biri degilim ve kolay da vazgeçemiorum. Yapim farklı.
Hormon sadece fiziksel olmuyor. Demek istediğimi yanlış anladın. Aşık iken seratonin yani mutluluk hormonu fazla salgılanır. Yani hormon deyince aklınıza sadece bel altı gelmesi saçma. Bu öyle bişey degil
Dediğim gibi ilk oldugu için geçmeyeceğini zannediyorsun ama geçip gittigi zaman bu dedigimi hatirlarsın
Farketmez. Ben de kolay sevenler çok kez aşık olur sadece demedim. Zor da sevsen aşk bir gün biter. Herkes için biter. Kimse vazgeçilmez değildir. İlk kez aşık olduğun için böyle sanıyorsun sadece. Geçince anlayacaksın merak etme. Söyleyeceklerim bu kadar
Biliorum beyinde salgilanan hormon insanın ruhsal durumuna da iyi gelior, mutluluk hormonu oldugu için. Ama o ilk başlarda oluor. Bi yerden sonra aşk farkli şekil alior ve artik o mutluluk hormonu falan geride kalior. Aşki tüm ruhunda hisediorsun. Manevi bir hal alior yani. Biraz işin felsefesi başka. Hem bu aşk konusunda benim yaklaşımım farklı. Hatta ben yaşadigim aşk durumunu o kiza anlatinca, yaşadigim hislerin samimiyetinden, masumlugundan dolayi kizin gözleri doldu. Yani insanlar farklidir ablacim. Erkekler de masumca aşk yaşayabilior ve bi ömür unutamior. Benimkide öyle
Bence siz aşkla cinsel yaklaşımı karişitiorsunuz. Geçen ne biliormusun? Çok özer dilerim. Bir kadının bedenini elde ettikten sonra ona olan tutkun belki geçer. Ama aşk insanin ruhunda olan bişey. O asla geçmez. Hatta yaşlansan bile ayni masumiyetle seversin onu. Sadece siz kadinlar aşkin bu kadar masum yanini bilmiorsunuz maalesef.
Ben masumca aşk yasayamiyorlar demedim. Herkes yaşayabilir. Ama daha 2 gündür aşık olan birinin ömür boyu unutamıyorlar demesi komik değil mi :)
Ben unutulduğunu biliyorum. Unutana kadar böyle zannedecegini de :) yani ablacım yaşa ve gör. Söyleyeceğim başka bişey yok. Hadi görüşürüz :)
2 gündür aşik oldugumu nereden biliorsunuz? 2 gün degil) Ben kendi hislerimi biliorum ve hangi hislerin geçici, hangi hislerin bi ömür kalici oldugunu da biliyorum. O yüzdn böyle rahat diorumki benim şu an yaşadigim aşk hissi gecici degil.
Olayı cinsel yaklaşıma bağlayan sensin. Ben hiçbir zaman aşk konusuna bel altına bağlamam. O senin düşüncen. Konu da gereksiz uzadı bence. Ben diyeceklerimi dedim. Bir gün anlarsın
Görüşürüz abla :) Bi daha kadinlarin aşktan anlamadigina şahit oldum :)
Bel alti baglamasan bile aşkla ilgili çözümlemelerin hep ona yakin bişeyler oluor ama. Bence sen aşki yeniden keşfet, öğren
Valla kusura bakma da defalarca aşık oldum diyen tonla erkek varken senin "erkekler sadece bir kez aşık olur" tezini sunman hayatta hiçbir şey görmediğini gösteriyor. Neyse cidden çok uzadı bu konuşma. Başka bişey söylemeye gerek yok :)
Bi nevi öyle