Kadının ilk adım atması neden o kadını basit olarak gösteriliyor 😒

25345 kez dinlediğim şarkı..
Kadının ilk adım atması neden o kadını basit olarak gösteriliyor 😒

25345 kez dinlediğim şarkı..
Erkeğin girişken olmadığı flört girişimi çok etkili olmuyor sürdüre bilirlilik açısından kadının bu flörte de yeşil ışık yakması lazım devamı da gelsin yoksa zor.
Bence kadının flört konusunda girişimde bulunmasına da yanlış bakan kişiler içinde kaliteli olmadıklarını böyle tiplerden uzak durulmasi gerektiğini düşünüyorum.
Ben onu bilmem ilk adımı asla atmam varsin sonsuza dek yalniz kalayım
Hoşbulduk😃
Bu soru ne ya Cinsel Yaşam diyor. Benim tüm ahlakım şu an gitti şu kategoriyi görünce. Tüh neyse girişkenlik erkeğe daha çok yakışır, fakat erkeğin girişkenliğini pekiştirebilmesi için kadının yeşil ışık yakması gerekir hafiften yeşil ışığı gördü mü o zaman erkek için idealdir.
😃nereye gidiyor ahlak yazdim duzeltmediler jxjsjjj kaldi boyle
Bazı erkekler için yeşil ışıkta yetmiyor galiba. Daha ne yapmam lazım bilmiyorum fjdjdndn
Işığın şiddetini arttır o zaman AS:D
Burnunun dibine mi girim napim jdjdj
gir gitsin bir şey olmaz
Kadın ilk adımı atarsa hafif meşrep, erkek atarsa cesur oluyor çünkü. Erkeğin heveslisi aşık, kadının heveslisi yollu olur. O yüzden erkekler adım atmalı
Bu yaziyi yazicidan çıkartip her yere asmam lazim
Seni öpmem lazım 😘
Erkekler daha girişken olup sevgili oldukdan sonra ilgi noksanlığını yaştacaksa hiç olması daha iyi
Cevap
14Cevap
Karşılıklı çekim varsa taraf gözetilmemeli bence. İki tarafta bunun için bir şeyler yapabilir. Bu kimseyi küçük ya da basit göstermez
Gösterenlere ne demek istersin jsjsjs
Onları eşek tepsin. O zaman akılları başlarına gelir 😄
Aaaağğğminn 😃
Meşhur video geldi gözümün önüne 😄
Yorumun sesi var😃
Kesinlikle 😄
Hangi taraf daha yetenekli ise o atabilir. Kadını erkeği yok.
ama soru neden cinsel yaşam da?
Anlamadim kafasi baska çalışıyor attım soruyu KS ye düzeltirler umarim.
Kız ışığı belli etmeli erkekte o ışığa yürümeli bence 😂
Yürümüyorsa başkasi vardir dönelim geri jsjsjs
Yani bence de birbirinden hoşlanan insan yürür. Yürümüyorsa ya yedeksin ya da kanka 😂😂
Yedek mığğ jdjsjs böyle bir sey yaşamadım inşallah yaşamamışımdır jsjs
Yani ikinci bir kişi vardır elbet bende yaşamadım kimse yaşamasın ama var yani 😂
Pü rezillik
İki tarafta belli etmeli yoksa gerisini getiresim gelmez
Belli ettiği halde adım yoksa geri çekilmeli zorlamin anlami yok dimi
Aynen öyle
Kadın sürekli birleyler bekleyen taraf oluyor. İlgi, iltifat, hediye. Yaparsan iyisin yapmazsan hop bir bakıyorsun başkasıyla görüşmeye başlamış
İlk adımı attı diye kadını basit gören erkekden bi cacık olmaz zaten. At çöpe gitsin..
Yeşil ışık yaktım düşüncesindeyim ama karşı taraf bunu anladı mi anlamadı mi bilmiyorum kdkidj
Kadının ilk adımı atması kadar değerli bir şey olamaz, özgüven ve aşkın nirvanası.
Erkekler yeterince girişken oluyorlar, bana kalırsa kızlar daha atılgan olmalı.
Erkekler olmalı ama kadınlarda aynı karşılığı verebilmesi.
Ben gayet girişken biriyim kadınlar bakması gülümsemesi yeterli.:D
Kadın ışık vermeli erkekte aktif olmalı.
Erkek aktif olmazsa?
O zaman kadında zaman kaybetmemeli.
Kim daha çok seviyosa o olsun kdkdkd
Bence erkekler çünkü kızlar kaçar erkek de kovalar
Kaçan kovalanır hesabı 😂👍🏻
En sabırsız kimse o olsun
bence fark etmez.
Fark etmez
Erkekler
Kadınlar
Bence ikiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?