Tartıştığımız konuya bağlı eger konu büyük bi sorunsa sadece tartıştığımızı söylerim anlatmaya karşıyım çünkü illaki canım sıkkın olur ama onlarla geçirdiğim zamank da hiç etmem ortamı bozmam
Belli etmem istediğim kadar anlatayım kendince akıl vermeye çalışacak bu da gerekmez çünki ne derse desin hiçbir zaman benim düşündüğünü onun düşündüğü ya da gördğklerimiz ya da hissettiklerimiz bir olmaz ilişkim hakkında başkasının bir şeyşer söylemesi den nefret ederim şahsen
Anlatmam bence anlatılmamalı da. Ayrıca elimden geldiğince belli de ettirmemeye çalışırım. Hem ilişkimizin selameti için hem de arkadaşlarımız oraya asık suratımızı görmeye gelmediler.
Ben anlatmam. Sonucta iki kisi arasinda yasanan bir sey ve iki kisi arasinda da kalmali. Ama tabiiki insana ailesinden sonra yakin ikinci sey arkadaslaridir. Anlatmak istersen de bir sorun olmaz.
Bir süre sonra insanların duyması ilişkiye zarar veriyor ve laçkalaşıyor. Şu etiketleme işini bi öğrenemedim😂 nezaketen cevabın için teşekkürler🫶🏻 şu an sevgilim yok ama akıllandım
Kız arkadaşlarım sevgilimden nefret ediyor ayrıl diyip duruyorlar kavgamızı anlattığım için kızlar siz siz olun iyi ve kötü şeyleri siz yaşıyorsunuz arkadaşınız değil kimseye bise anlatmayın
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Sevgilinle arkadaşlarınla buluşmadan kısa bir süre önce tartışsanız, bunu arkadaşlarınıza belli eder misiniz, anlatır mısınız?