Ablam bana arkadaşının kız kardeşi varmış bekar onu ayarlayalım diyor sana?

Çocukluk arkadaşının kız kardeşini bana ayarliyacakmış kızın fotoğrafını gösterdi anlaşırsanız evlenirsiniz diyor. Ama tanımıyorum hiç bir duygum yok tanışınca bu duygu oluşacak mı ne diyorsunuz arkadaşlar? En iyi evlenme metodu bu şekildemi
Ablam bana arkadaşının kız kardeşi varmış bekar onu ayarlayalım diyor sana?
Cevapla