Kızlar, Bu kızlar en sonunda beynimi yakacak neden böylesiniz buradan belki biri mantıklı Bir şey söyler?

Ben bı kızın peşinde 2 ay kostum sonra görüşmeye başladık ama biz olmayız arkadaşız gibi sözler diyordu istemiyordu hep olumsuzdu ama hareketleri sevgiliden farksızdi. Artık oldu derken benden uzaklaş dedi ve bana numarasını bile vermeden Instagrami kapattı. 1 ay geçti ve ümidi kestim başka kızla görüşmeye başladım onu yurda bırakırken o kızın arkadaşları bizi gördü ve yolumuzu kestiler sanki sevgilim vardı da aldatmisim gibi bir tavır sergilediler buluştuğum kızla da aramı bozdular. 1 saat sonra Instagrami açtı ve bana onu aldatmisim gibi yok sana inandım yok maşallah 1 ayda yerime başkasını buldun da bilmem neler ya arkadaş sen kendin dedin bana yoluna bak ben istemiyorum diye şimdi niye böyle oldu dedim ve hala biz yine arkadaşız diyor hala kabul etmiyor bir de Allahım bu nedir

Kızlar, Bu kızlar en sonunda beynimi yakacak neden böylesiniz buradan belki biri mantıklı Bir şey söyler?
Cevapla