Sadece biriyle ilişki kurmak kadınları veya erkekleri tanımaya yetmiyor mu ne diye sevgili bulup duruyorsunuz?

Öncelikle 21 yasındayım. Ben mesela hayatta 1 kere birini sevdim sonra ne bo*k olduklarını anladım erkeklerin bilimsel bilgilerim ve tecrübelerimi yanında yaşadım. Yani erkeklik ne hormonları ne bunların bilgisini bildim ve aynı zamanda sevdiğim kişi de bu bilimsel bilgileri doğruladı. Artık gözüm açıldı sevgi bir kere olur o da cahilken olur. Nasıl sevmeye devam edebiliyorsunuz? Salk misiniz? Mesela erkeklerin fizyolojisini tanıdım bununla beraber birini sevmeye çalıştım mk ciddiyim bi daha sevemem ne iğrenç bir cinsiyet bu erkekler. gerisi aldanma olur diye düşünüyorum. Çünkü ögrenince sevecek şey kalmıyor ortada. Ben şu an erkek organıın sürekli kalktıgını bildiğim için her an aldatılacagını düşünen takıntılı bir ma*nyağım? Ama bunu bilmeden önce ve bunu öğrendiğim kişi ilk sevdiğim kişiydi zaten Allah'tan o çok iyi oldu öğrenmeden de sevebilirdim birini o tam bir aldanma olurdu. Ama durdum durdum erkekleri tanımadım konusmadım bilimsel olarak bile bilmedm sonra birden ikisini yanında yaptım. şu an en ufak şeyi aldatılma sayan bir manya*gım ama erkek fizyolojisini bilmeden ve birini sevmeden önce (öğrenirken bile sevmeye devam etmiş olmam bile mucize aynanda denk geldi dedim ya ) işte bunlardan önce çok saf aşık bilmeyen bir kızdım ama manyağ*a döndüm bilgi beni böyle yaptı arkadaşlar erkekleri sevmiyorum. Bıtane erkek görmüş genelliyor gibi cümleler duyuyorum ula*n fizyolojiyi elbet genelleyeceğim ben bunu takıyorum okadar anlamıcak bişi yok? Ben karakter genellemiyorum ki? Anlamıyo kimse tüm erkekler aynıdır diyen kızlar gibi sanıyor. Ama evet temelde gerçekten aynı ben fizyolojinize takmış biriyim ama her şey hormonları yüzünden oluyor. böyle değilken ben kadar aşık göremezdiniz belki ama bilgi nelere kadir işte. Ben bilgi öğrenince böyle oldun bişiler yaşadığım için değil. Yaşasam da yaşamasam da beni erkeklerden uzak tutan şey FİZYOLOJİLERİNİ SEVMİYOR OLDUĞUM fikir. Hadi anlayın be. bilmesem daha mı iyidi? İllaki bir gün öğrenecektim. aşkı bir kere hissettim yeterli değil mı? Fazlası abartı. İnsanları anlamak yeterli bana şu an. Onu da çok akıllıca öğrendiğimi düşünüyorum. Hatta erkek cinsini anlamak neler etrafmızda gezip yürüyor bilmek çok tuhaf, tüm gerçekler yüzüme çarptı birden. İlk sevdim duygusu hissettiğim erkeğe bu fikrimi açınca e normal diye geçiştirdi. Bir şey de diyemez yapamaz zaten. Normalse her şeye kalkması ben de sevmem bu cinsi okadar net. O kişi de özel olmuş oluyor maalesef birazcık iğrenç birisi ama özel olmuş oluyor :(( çünkü bir daha birini sevemicem. İnsanlar unutmak için ondan ona gidiyor ama bir cinsiyeti sevmemi engelleyen bir şey varsa neden ondan ona gideyim ki. Unutamayayım özel olsun ne fark eder? Hiçbir şey farketmez... Bu he rşeye kalktıgı bilgisini bu yaşa kadar nasıl öğrenemdin derseniz işte bu beni saf yapan ve erkeklerle yıllarca konusmamı sağlayan şeydi. Ama mnyk gibi değişeceğimi bilsem ben de geç öğrenmemi doğru bulurdum. Karakter işte naparsın yaşıcagımı yasadım bu fikre ulaşmadan önce en azindan

Güncellemeler
+1 yıl
Bilimsel bilgilerimi öğrenmem birini ilk defa sevmeme denk geldi çünkü çok uyudum onceden evet okadar cahil kalabilmeyi ve saf olmayı basardım. Diğer kızların durumu ne bilmiyorum. Ben böyleydim
Sadece biriyle ilişki kurmak kadınları veya erkekleri tanımaya yetmiyor mu ne diye sevgili bulup duruyorsunuz?
Cevapla