Sevgilimin beli açıldı, boxerını gördüm. soğuduum, çok saçma değil mi ya?

dalga geçmiyorum ama. beli açıldı. beyaz boxer.
valla da soğudum. insan biraz daha uzun bişey giyer o ne öyle ya. ya da siyah falan giy de belli olmasın:((((
ilk buluşmamızdı bir de.. bende bir gariplik mi var
Güncellemeler
+1 yıl
yok yok buluşmayı gözden geçiriyorum. ilk buluşmada tavuk dürüm yemişiz. bu ilişki cidden olmaz gibi
Sevgilimin beli açıldı, boxerını gördüm. soğuduum, çok saçma değil mi ya?
Cevapla