Açıktım kapandım sevgilimin gözü dışarı kaydı ne yapmalı?

Açıkken bir yere gittiğimde bile insanların hepsi bana bakardı çok güzeldim o zaman üzerime titreyen günde kaç kez arayan sevgilim kapanınca beni hiç aramamaya başladı ve artık hiç aramıyor nerdeyse hep ben aıyorum. Kendime olan güvenimi yitirdim kendimi yaşlı biri gibi hissediyorum çok kötüyüm bu düşünceler beynimi kemiriyor ne yapmalıyım ben ayrıca içimde bir his dışarıdaki kızlara gözü kayıyor benim yanımda yapmıyor ama benim boşluğum neyle doluyor
Açıktım kapandım sevgilimin gözü dışarı kaydı ne yapmalı?
Cevapla