Bunun yanında çalışmak isteyen, çok dindar olmayan bir kız düşünün. Ortak noktada buluşabilirler mi?
Ayrıca çocuğun ilerde 4-5 çocuk düşündüğünü de ekleyeyim, kız ise az öz kafasında
Bunun yanında çalışmak isteyen, çok dindar olmayan bir kız düşünün. Ortak noktada buluşabilirler mi?
Ayrıca çocuğun ilerde 4-5 çocuk düşündüğünü de ekleyeyim, kız ise az öz kafasında
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
olmaz çünkü bu adam şimdiden bunları söylüyor ama işin içine girince seni eve kapatır hatta çarşafa bile sokar.
Bir şey diyeyim mi… Evet öyle. İlerde neden olmasın dedi çarşaf için
Ben eline yüzüne bakılmasını bile sindiremem kafasında biri
çok iyi arkadaş olmayacağın birisiyle kesinlikle evlenme. Gerçi evlenmeyi bu yaşta neden düşünürsünüz anlamıyorum. Tam gezip tozma yaşlarınız
Evlilik düşünen biri değilim ama onun planlarına göre kendisi için 24 yaş diyor evlilik için
kadın için 24-27 arası uygun
Erkek için?
27-32
O 24 te evlenmeyi düşünüyor bekleyemexmiş
sen boş ver onu onun derdi eve kadın kapatıp üremek
harcadığın zaman değmeyecek kadar boş birisi
Daha ilk görüşünüzden insanları ne kadar iyi çözümleyebildiğinizi fark ettim. Tecrübe olsa gerek
Gerçekten öyle, yuvam olsun çocuklarım olsun diyor vs ama kadın evinde otursun kafasında. Eski dönem anlayışından kalma gibi
satır arası okuma yeteneği ile tecrübeye bunu sağlıyor şükür ki.
Herkes yuvam çocuklarım olsun ister zaten bunun için evlenir ama hiç kimse değer vermediği birisi ile evlenmemeli. Dünyadaki tüm sorunlu insanlar bu sorunlu evliliklerin sonucunda ortaya çıkıyor.
sende çok iyi arkadaş olabileceğin birini bulursan evlen yoksa onu değiştiririm, evlenince düzelir vs gibi kadınlarda olan ahmakça fikre sakın kapılma büyük hüsrana uğrarsın
Kimse değişmez doğru..
Çocuk nasıl çocuk isteyebiliyor kanka, oyun parkı mı burası
Baba olma konusu abicim
Çocuk yapabilecek yaşta adama çocuk diyorsun, neyin peşindesin evladım
Ne diyorsunuz cidden ya bir şey anladıysam😂😂
Bu soru şu an tam ben çalışmak harici muhafazakar bir aileye rahat giyimli bir gelin adayıyım bende
Nasıl peki uyuşmazlık gibi bir durum var mı
Benim gece gezmem ona ters mesela. 1 benim için eve normal girme saati ona göre ise geç bir saat. Askılı veya şort bana göre çok normal ama ona göre değil. Ama konuşurken şunları ekliyor inkar edemem. Aykırı giyinen sen değilsin sen yaşantın normal ama brnim için ters diyor. Bana laf etmiyo kendisini biliyor. Çatıştığımız yer çok var bu tarz kişiler genelde aile sözünden çıkamayan kişilerdir bu öyle mi tam emin olamıyorum olduğumda gerekeni yapmalıyım. Üzülsem de
Ya ortak noktalarda buluşmak çok önemli. Şimdi hisler falan diyoruz buna sebep olarak ama sevgi biterse geriye mantık da kalmazsa ne olur diye düşünüyor insan. Kendi yaşam tarzından vazgeçmek, karşındakine uyum sağlamak.. Bunlar kolay değil, bu arada son cümleleri tam olarak anlamadım, gerekeni yapmak derken uyum sağlamak mı?
Aşle sözünden çıkamayan bana her fakika böyle baskı yapab biri olmaya devam ederse çok üzülsemde gerekeni yapmalıyım yani gereken şey herkesin kendi denginde niri bulması. Yolların ayrılması. Ben hayatımdan ödün verdim diyelim peki ya o ne yapıyor? Benim için hayatından ödün verdiği vereceği bir şey var mı? Düşün ki 0 dan 10 a kadar sayı doğrusu var hedef 5 te buluşmaktır dimi en orta noktada. Ama erkekler hep kadınlar 9 a yanaşsın ister yani hep bizim onlara ayak uydurmamıxı beklerler fakat yanlış olan bir şey var oda benim için birşeylere göz yumup gözardı edebilmeli ki bende ona saygı duyup biraz daha usturuplu giyineyim davranayım veya erken eve gideyim gibi gibi
Saat 5 i geçiyor bazı kelimeleri yanlış yazmışım uyku geldi yani😂 umarım anlarsın.
Çok haklısın. Verdiğin örnek gibi aynı. Kendinden taviz vererek olmamalı aslında bizi olduğumuz gibi kabul etmeliler.. Bu yüzden dengi dengine olması çok önemli ya
Erkekler yönetmek istiyorlar dediğin gibi
Anladım anladım ben sorun değil takılmadım zaten 😂
Ne diyor mesela? Kıyafet vs vs neler istiyor senden nelere kızıyor falan
Sağlık okuyorum ve erkeklerle aynı ortamda olacağımdan, erkek hasta vs bakacağımdan bu durumu istemiyor. Aşırı kıskanç. Kadın evinde yuvasında olsun benimle olsun nöbeti vs var diyor. Kendini ağtalca bir yere adamasın diyor. Benimle gezip tozsun arkadaşlarıyla buluşsun vs diyor ama çarşafla ilgili bir şaka yapmıştım, ilerde neden olmasın dedi. Sen benim hayatımın anlamı olacaksan o eline yüzüne bakmalarını sindiremem dedi. Makyaj vs zaten kesinlikle yok. Ferace etek tarzı işte. Pantolon da yokmuş. Bir de 4-5 çocuk hayali varmış kendisinin ama bana göre de bir çocuğu yetiştirmek bile çok zor bir şey yani
Aşağıda yorumlarda daha net açıklamıştım. Aslında farklı olduğumuzdan bitirelim dedi ve gitti. Huzurunuz olmaz dedi mesleğini yapmanı istemiyorum dedi. Bunlar küçümsenecek şeyler değil boşanma nedenleri dedi. Çocuk sayısı da bir sebepti uzun zamandır öyle düşünüyorum dedi. Şimdi geri döndü ve yapamıyorum konuşalım çözelim istersen oluruz, tek mesele mesleğin dedi. Çocuk için 2-3 olsun senin dediğim gibi diyor mesela ama ilerde bu adam böyle mi olacak hani ya eskisi gibi düşünürse o zaman ne olacak diye düşünüyorum
24 yaşında kesin evlenmeyi düşündüğünden bahsetti ve yaşıtız. Şu an yaş 21
Ben de 24 erken diyordum. Onun için de 26 olur diyor 😂
Ben olmaz falan dedim gönderdim zorla ama yazasım geliyor bir yandan bilmiyorum. Gerçekten değişirler mi yoksa bunlar hislerden dolayı mı
Çünkü o hisler biter gibi geliyor bana bir süre sonra
Of of of çarşafa neden olmasın dedi he. Ve işte erkek hastayı kıskanıyor yok canım benimki o kadar değil ama sana tavsiyem sağlık okuyormuşsun zaten akıllı birisin hayatını böyle bir insana adama. Bak bende müslümanım ama konu bu değil tavırlar davranışlar tam bir kro gibi kusura bakma lafım asla sana değil. Pantolon bile yok yani valla ne diyim ki değişik kafalar ama unutma sakın hayatını mahvetme. Böyle bir şey istiyorsa seninle en baştan konuşmasaymış. Gidip çarşaflı bulsun seninle ne işi var?
Lütfen hayatına bak yazma ona çünkü bu boyut kişiler genelde takıntılı tipler oluyor sonra 2. Sayfalarda okuyoruz 🙏🙏
Ya bi de bu senelerdir medrese eğitimi almış hoca olacak bence o eğitimlerden vs de kaynaklı. Beyin yıkıyorlar resmen.
İnan bana böyle bir şey deseler olmaz derdim ama çocuğun başta böyle olduğunu bilmiyordum. Medrese ve dindarlık durumunu sonradan öğrendim ve çok şaşırdım. Öyle görünmüyordu. Ki ben de son geldiğinde aynı şeyleri dedim defalarca. Farklıyız, çalışmayacak, dindar biri bul kendin gibi dedim
Denk olmak önemli
Haklısın. Ben de kendimce düşündüm. Hayatımı resmen ona göre şekillendirmem hatta adamam gerekir. Yıllarca emek ettim, okudum. Boş yere mi yani.. Hayalimdi, bir insan için vazgeçmek?
Kızlar konuşmalarinizi okudum. Benzer durumdayız özellikle cevap sahibiyle. şu an ne durumdasiniz merak ettim? Bu arada cevap sahibinin yorumlarına aynen katılıyorum. Bu tip erkekler ailelerine bağımlı oluyorlsr benimki de öyleydi
@Starlystr gelip geçici sanaldan tanışılan, yüz yüze dahi gelinmemiş ve başlamamış bir ilişkiydi. Çocuk farklı olduğumuzu ve olmayacağımızı anlayarak gitmişti ama sonradan yapamıyorum seviyorum vs deyip geldi 2-3 gün yalvardı ısrar etti sonra bıraktı. Sorduğumda da ben ileriyi düşünmek istemiyorum beni çok yordun, kimsenin peşinden koşmak istemiyorum bundan sonra, olursak oluruz olmazsak olmayız dedi. Vakit geçirdikçe daha çok bağlanıp sonrasında üzülmez misin diye sorduğumda da bağlanacağımı düşünmüyorum dedi. İlk başta bitirirken bana vakit kaybettirme olamayız derken şimdi ise amacının takılmak olduğunu belirtti, sevgi diye bir şey de yok yani. Bazı insanlar güzel oynuyor ya. Ben ise tekrar şunu gördüm, içimdeki ufacık bir sevgi kırıntısı, ilgi görmek beni farklı yerlere çekebiliyor. Mantığımın dışına çıkmama, duygularımla hareket etmeme neden olabiliyor. Bunu yapmamam gerek ama olmuyor pek. 5 gün önce falan bu konuşma yapıldı, ben takılmalık bir şey istemiyorum dedim ve kapattık. Bitti yani. Ama şuna da anlam veremiyorum. Hani kopmak istemiyordum, gerçi o gittiğinde bitirmiştim ama nasıl oluyor. Hem kopmak istemiyorsun hem de uzak kalınca unutmak öyle çok zaman almıyor ve en önemli nokta da unuttuktan sonra daha iyi anlıyorsun. İyi ki diyorsun. Duyguların tesirini yitirmiş olduğu için mantığında çok daha rahat bakabiliyorsun olaya. Her ne olursa olsun mantığa ters düşüyorsa duyguları, hisleri gömmek gerek ya. Çünkü o hisler zamanla azalabilecek şeyler ve geriye anlaşmak için mantık kalıyor. Ki mantık, hisler olsa bile olmalı mutlaka. Zıt insanlar anlaşamaz çünkü, kim ne derse desin. Baya uzattım ama durum böyle yani. Eğer şu duruma benzer bir şeyin içindeyseniz duyguları kenara bırakıp düşünmeye çalışın. Bir gün bir başkasını da sevebilirsiniz, sevip sevilirsiniz. Ama önemli olan size uygun biri olması, sizden değişmenizi isteyen biri olması değil.
Evet ben de benzer sebeplerle ayrıldım 2 ay önce. şu an üzgünüm diyemem geri dönse yine ayrılırız bunu da biliyorum sadece boşluktayım. Kendime uygun biriyle devam etmem gerektigini de biliyorum.
Ama seninki o denli muhafazakarsa takılmak için devam etmek istemesi kendiyle çekişiyor. Benimki de muhafazakrdı ama o derece değil. Onun da kendiyle çelişen şeyleri vardı. Yüzüne vuruyordum sürekli. Yapma denileni kendin yapıyorsun. Kendin, kendi cevrene uygun davranmiyorsun. Genelde böyle oluyor zaten.
@Starlystr
Alışkanlık gibi bir şey ya alışıyorsun onun varlığına
Çelişki konusunda ise kesinlikle haklısın. Gerçekten öyle. Bunu ben hep ona da söyledim zaten. Madem öylesin, muhafazakarsın, o zaman neden öyle değilmiş gibi davranıyorsun yani
Şu son cümlelerini okumadan yazdım bunları. Okuyup cevap verecektim tek tek. Aynı benzer durumları yaşamışız. Ama hem bu kadar aşırı muhafazakar olan hem de işine geldiği gibi davranan biri olması onun çeliştiğini gösteririr.
Ben zaten muhafazakar olduğunu sonradan öğrendim ve çok şaşırmıştım. Yani bildiğin çapkınlık yapan bir sürü kişiyle konuşan uygunsuz davranan biri ama gel gör ki bir yandan namazında ibadetinde. Bunları öğrenince inanamamıştım çünkü ben onun ilk yüzünü görmüştüm. Hoca olacak kendisi medrese eğitimi alıyor ama bir yandan kızlarla takılıyor vs bilemiyorum ya
Evinde yuvasında benimle olsun erkeklerin olduğu ortamda çalışmasın diyor da insan bir kendine de dönüp bakmalı
Ki ben hep çok dindar biri olmasın falan derdim o kişi için
Zaten ailemden gördüm baskısını, hayatımın geri kalanında böyle bir şeyle karşılaşmak istemem…
Klişe olacak ama kurtulman çok iyi olmuş. İki yüzlüsü çekilmiyor. Dışarıya muhafazakarcılık oynayıp kendi hayatına uygulayamayanlar çok sinsi oluyor, toxic oluyor. Onunla devam etsen bile bir süre sonra tiksinc gelecekti. Kendimden biliyorum bir süre iyice gıcık geliyor sürekli terslemek istiyorsun. En güzeli bizi olduğumuz gibi sevecek , içi dışı bir, kontrol etme çabası içinde olmayan, kendinden emin ve ahlaklı birisiyle devam etmektir. Umarım böyle kişilerle karşılarız
Kesinlikle toxicti ve manipülasyonla bana istemediğim şeyleri yaptırabilecek biriydi. Yani kim olursa bu tuzağa düşmemek gerek ama işte.
İleriye yönelik bazı düşüncelerim vardı yaşanacaklara dair
Bir süre sonra dediğin gibi olurdu gerçekten. Kesinlikle dediğin gibi, uygun biri olmalı. Kimse kimse için değişmemeli, umarım dediğin gibi olur, iyilerle karşılaşırız umarım
Olur da sana olmaz. Muhafazakar var, muhafazakar var tabi.
Bu çok aşırı
Bitirmek en mantıklısı.
Çözeriz severim unutamıyorum falan diyor
İkimiz de taviz verirsek olurmuş
Aşağıda bir hanımefendi çok güzel nri yorum yazmış. Seni olduğun gibi kabul etmiyor , kafasındaki şablona oturtmaya çalışıyor. Uzun süreli bir ilişki olmaz. Daha fazla kalp kırıklığı olmadan geri dön.
Ölür kalırsın öyle birinin yanında
🥲
Ben yapamazdım
Ben de öyle derdim de şu lanet hisler…
Ya hıs mıs hıkaye acıkcası, senı oldugun gıbı degıl olmanı ıstedıgı halı sevıyo ozaman ne geregı var senı bu sekılde gorup begenen adam evlenınce neden degısık bısey arar? Hadı o o kafada kısıtlanmanın basıt bı pantolon veya calısma olacagına nasıl emın olabılceksın? sana normal gelen ona gelmeyecek sureklı tartıs dur ortada hıs mı kalır bu sekılde olunca
O kadar haklısın ki.. Bu konulardan dolayı dedi ki ben kendimden taviz vermem, farklıyız. Senin de mesleğini elinden alamam o yüzden ayrılalım dedi, netti ama geri döndü. Yapamıyorum konuşalım çözeriz tek sorun mesleğin dedi. 2-3 yıl çocuk olana kadar çalışırsın ama sonrasında çalışmanı istemem diyor yine. Yani kendisi demişti huzuru bozacak ve hatta boşanmaya gidecek sebepler diye ama seviyorum unutamıyorum diyor şu an
Elınde calısabılcegın bı meslegın var ınan evlenınce cocukta olunca ah keske calıssaydım meslegımde ılerleseydım de cekmeseydım bunları dersın o yuzden o adam degısmez hatta daha ılerı seylerıde ıster senden katlanabılırmısın sanmam yasayan ölüye donersın ayrılman en dogru karar olur
Haklısın
Engelleyeyim hatta, sözlerin tesir etti teşekkür ederim 🥹
Melez mi olmak istiyorsun vazgeç bu işten
O ne demek
Sen açıksan o muhafazakar ise olmaz ters olur melez olursun sonra hayatın mahvoluyor seni daha da kısıtlar
Yani olmaz ama olursa da baya zorlar seni
Beyefendi kendine az yiyip uşak tutsun
🥲
Aklın varsa beş dakika vakit geçirme
Çocuk 3 olsa olacak gibi ksks
Diğer kısımlar uyuyor yani lfkf
Evet çocuk möhim
En son ona da istediğin gibi olsun 2-3 dedi de ya ilerde düşünce değişirse yani o var
Aşkım bu erkolar biraz boş atıp tutmayı sever bu ekonomi de ve şartlarda 1 den fazlasını istemezler. Özellikle her artan çocuk cinsel hayatı azaltırken girmez o toplara ajaj
Keşke hepsi öyle olsa da bazı gelenekçi insanlar ya da yobaz insanlar farklı düşünüyorlar ya
Yoksa cidden her açıdan zor
Aşkım kendini bu çocuktan çok seviyorsan girme o toplara ha ben bu meymunu adam ederim diyorsan güçlüysen gir.
Yok ya o etkiler beni ben yine etkileyemem. Medrese öğrencisi zaten yıllardır
hoca olacak yani kafasının değişmesi çok zor
Kızılcık şerbo. Anneci olur o tipler heç girme
Ya bu ailesinden beter. Annesi çalışıyor pantolon giyiyor, bunları da istemiyor ama söz geçiremez tabi evlat yani
Olmaz
Olmaz zorlama
olur tam senlik