Tanışma aşamasından çok hızlı ilerliyor ve bazen çok bağlanmış hissi veriyor. Acaba benimle oyun mu oynuyor?

Daha 2 haftadır yazışıyoruz, hiç buluşmadık, sadece 1 kere telefonda konuştuk ama her gün yazışıyoruz. Ve ondan çok hızlı ilerlemeler görüyorum. Mesela bana geçen „senin gibi güzel bir kızla yazıştığım için çok şanslıyım“ dedi ve bunun üzerine bende „sanırım bende seninle tanıştığım için şanslıyım“ dedim ve oda „yerim seni ben vallah“ dedi. Yâda seni en çok ne mutlu eder diye sordu ve ben onda ayni soruyu sorduğumda „beni en çok sen mutlu edersin“ dedi. Biraz hızlı değil mi bu? Yani beni daha hiç görmedi, sadece resimlerden biliyor. Acaba benimle oyun mu oynuyor veya bir çok kizla yazıştığı için çok fazla flörtöz mü? Kafam karisiyor. Sizce?

Tanışma aşamasından çok hızlı ilerliyor ve bazen çok bağlanmış hissi veriyor. Acaba benimle oyun mu oynuyor?
Cevapla