3 yıldır beraber olduğum Eski sevgilim nisanlandim dedi sizce doğru mu?

Üç yıl boyunca ayrıl barış ayrıl barış ama mutlu olduğumuz bir iliski geçen senenin Mart ayında bitti ben bitirdim ama ben hala unutamadım kendini ve Ağustos ayında mesaj attım ben nisanlandim beni rahatsız etme dedi ondan sonra arkadaşına sordum nisanlanma gibi bir durum yok dedi sonra kendisine sordum bunu hayır nisanlandim gerçekten dedi engelledi beni ondan sonra uzun bir süre yazmadım bugün yazdım dedim ki eğer nisanlandiysan profil koy nişanlınla dedim sonra profilini kaldirdi bu sonra bir gün sonra tek kendini profil yaptı sizce nişanlı mi duvarinda bir harf veya tarih yok bilmiyorum belki de sevgilisi var sizce döner mi çok emek verdim
3 yıldır beraber olduğum Eski sevgilim nisanlandim dedi sizce doğru mu?
Cevapla