İyi kalpli olan kimseye zarar vermeyen kendi halinde (ama hakkı yendiğinde de karşısındakine pabuç bırakmayan bir erkek, yani pısırık değil) çok geç sinirlenen kimseye karşı çirkeflik yapmayan bir erkeği gerçekten de sevmiyor musunuz kızlar? Yani kötü ve sinirli bir erkek mi olmamız lazım size göre?
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Bu kadın milletine iyi kalpli olmak aptallık. İyi kalpli birini bulunca hemen gtleri kalkıyor.
Ben mesela sakin kendi halinde biriyim. Sırf kızları etkilemek için bu iyi oluşumdan ayrılıp kötü ve sinirli birisi olmam. Beni sevecek olan kız böyle sevsin. Kendim gibi iyi kalpli bir kız bulup onunla evlenmek istiyorum. Kızların çoğu kötü erkek seviyor diye benliğimden , kendimden ödün vermem
Olması gerekenleri söylemişsin. Altına imzamı atıyorum.
Her erkek öyle olduğunu iddia ediyor kimse kötüyüm demez
Siz kızlar sözlere degil davranışlara bakıp anlıyorsunuz zaten
Bu söylediğin soruma cevap değil yani
Sus be sorsan herkes cennetlik
Bide saf a. tal erkekleri kimse sevmez
Hayır ben severim iyi erkekleri
Sen sadece bir kişisin sevebilirsin. Önemli olan kızların ne kadarının sevdiğidir. Yüzde kaçının sevdiğidir.
Sence toplumdaki kızların çoğu iyi erkek mi sever yoksa kötü erkek mi?
Haklısın çoğunluk kötü ama erkekler d eegoist kızların peşinden gidiyoe mesela ben de egoist değilim
Erkekler egoist kız peşinden gidiyor mu bilmiyorum ama kendimden bahsedecek olursam ben evimin hanımı olabilecek, kocasının evin reisi olduğunun bilincinde olacak, iyi kalpli merhametli sadık temiz bir kız istiyorum. Ki ben de temiz ve böyle bir kıza layık olabilecek bir erkek olmaya çalışıyorum zaten. Genel olarak aklımdaki kız profiline uyan bir kız bulursam onu kraliçeler gibi yaşatırım evelallah Allah'ın izniyle
Kaç yaşındasın? Okuyor musun? Eğitimli bilgili birine benziyorsun. Çok iyi birine benziyorsun. Çok güzel düşünüyorsun. Ama mesela görünüş olarak kriterin var mı? Şu an hoşlandığın biri var mı? Sevgilin oldu mu hiç? Benim hiç olmadı ben de makyaj yapmayan, açık giyinmeyen biriyim başörtülü değilim ama inançlıyım namaz kılarım ibadet ederim, iyi biri olmaya çalışırım kibar davranırım iltifat ederim hoşlandığım kişiye ama boyum 1.70, kilom 80, bir de burnumun büyük olduğunu düşünüyorum. Hoşlandığım biri var üniden.
Yaşım 23 üniversitede okuyorum. Sevgilim olmadı hiç çünkü şimdiye kadar sadece 3 kıza teklif yaptım, ikisinin sevgilisi olduğu için kabul etmedi biri de bana karşı bir şey hissetmediğini söyledi bu yüzden kabul etmedi. Görünüş olarak özel bir kriterim yok gördüğüm kızın dış görünüşünü beğenip beğenmediğime bilinçaltım birkaç saniyede karar verir, özel bir kriter belirlemeye gerek duymuyorum. Şu an hoşlandığım biri konusuna gelecek olursak evet biri var ama okulu bitirmeden ona yaklaşmasam daha iyi olucak önce meslek sahibi olmak gerek
Maşallah ne güzel. Hoşlandığın kişiyle ciddi düşünür müsün yani okul bitince okuldan mı o? İnşallah hayırlısıyla çok iyi olur her şey. Bu arada hoşlandığın kıza nasıl davranırsın, erkekler nasıl davranır
Ben kullanıp atmayı sevmeyen biriyim. Bir kız olsun hayatımda yeterli farklı kızlara bakmaya çalışmam. Kendisini sevdiğim bir kız karım olursa beni memnun ediyorsa ne diye başkalarına bakıp halihazırda var olan ilişkimi bozayım ki. Yani evet bir kızla eğer ilgileniyorsam sadece ciddi olacağı içindir, ben gönül eğlendirme olayını sevmiyorum a"d"ice geliyor bana çünkü.
Bu arada evet okuldan farklı fakülteden bir kız benden iki yaş küçük. Hoşlandığım kızla iki arkadaş gibi oluruz yeri geldiğinde sevgililiğin veya karı-kocalığın gerektirdiği biçimde aramızda birşeyler de geçer zaten. Buna cinsellik de dahil. İki arkadaş gibi oluruz fakat yeri geldiğinde reis olmanın gerektirdiği gibi de davranmayı ihmal etmem. Karımın sözümü dinlemesini isterim. Huysuz kızlarla hiç uğraşamam, bu yüzden huysuz biri olduğunu ve sözümü dinlemeyen bir kız olduğunu en baştan öğrenmeye çalışıp ona göre evlenirim zaten.
Eğer kafama uygun bir kız değilse sözümü dinlemeyen biriyse huysuz biriyse en baştan o kıza yol verip rotamı farklı kızlara çeviririm.
Ama onu mutlu etmek için de elimden gelen çabayı da gösteririm zaten. Sonuçta o benim en değerlim 🙂
İki arkadaş gibi oluruz dedim ya buradan karımın sözlerine fikirlerine de değer verdiğimi anlamışsındır zaten. Evin reisi benim diye hep benim dediğim olmicak tabi. Ama son sözü evin reisi olarak hep ben söylemek isterim. Yeri geldiğinde karımın gönlü hoş olsun diye onun isteklerini yaparım, yeri geldiğinde de bazı isteklerini uygun bulmayıp isteğini yerine getirmeyip kendim uygun bulduğum şeyi yaparım.
Bu durumu günümüzdeki birçok kadın eleştiriyor. Ama ben buyum böyle bir kadın arıyorum buna razı gelmeyecek kıza zaten yol veririm kendi yoluna gider.
Anladım ne güzel umarım hayırlısıyla güzel şeyler olur hakkınızda 🙏🏻
Eleştirenlerin eleştirileri zerre umrumda değil. Dediğim gibi bu dediklerimi uygun bulmayan kızlar a derim ki "aha kapı orada güle güle". Bu kadar basit. Bu dediklerimi kabul eden birini bulucam. Sonuç olarak alan razı satan razı hesabı olmuş olacak 🙂
Teşekkür ederim umarım siz de hayatınızda güzelliklerle karşılaşırsınız hep 🙏
Rica ederim. Çok teşekkürler
Hayir. İyi kalpli düzgün olani severim o da benim eşim olur ancak
Geri kalan herkese normal davranırım
Kızlar İyi kalpli olan erkeği aptal olarak görüyorlar sanki
Ne dersin
Hayır
Hayir seviyorum ben.
Kötü erkekleri sinirli erkekleri seviyor musun?
Hayir sevmiyorum
Neden sevmediğin önemli? Neden sevmiyorsun onları?
Kimleri
Kimleri kastettiğim belli olmuyor mu ki soruyorsun?
Yoksa alay mı ediyorsun aklınca
Kötü erkekleri niye seveyim mazoşist miyim kendime kötü davranandan hoslanayim.
Tamam sen öyle değilsin. Peki ya kızların çoğunluğu? Kızların birçoğu mazoşist olabilir mi acaba?
Öyle kisileri erkek sanıyor olabilirler ergen olanlar. Akli başında bir kadın kendine kötü davranan bakmaz
Kızlar İyi kalpli olan erkeği aptal olarak görüyor olduklarından olabilir mi acaba
İyi kalpli birisi öyleyse aptal öyleyse geleceği olmaz gözüyle bakıp ondan iyi kalplileri istemiyor olabilir aslında kızlar. Aklıma böyle bir fikir geldi
Herkesin bir karakteri var. Öyle olan insanlardan uzak durabilirsiniz
Doğru haklısın. O tür kızlardan uzak durmak mantıklı olanı ama tabi kızların çoğu öyle oldukları için kafama göre bir kız bulmak zorlaşıyor