Kızlar gerçekten de iyi kalpli erkekleri sevmezler mi? Peki neden?

İyi kalpli olan kimseye zarar vermeyen kendi halinde (ama hakkı yendiğinde de karşısındakine pabuç bırakmayan bir erkek, yani pısırık değil) çok geç sinirlenen kimseye karşı çirkeflik yapmayan bir erkeği gerçekten de sevmiyor musunuz kızlar? Yani kötü ve sinirli bir erkek mi olmamız lazım size göre?
Kızlar gerçekten de iyi kalpli erkekleri sevmezler mi? Peki neden?
Cevapla