Çok sevdiğim kişi kapanmadığım için benden vazgeçme eşiğinde, sizce bu kadar kolay mı? Bu yüzden bırakılır mı?

O kadar güzel giyiniyorum ki açık bi yerim yok. Ama kapalı olmadığım için onu mutlu huzurlu edemiyor enerji veremiyornuşum. Beni ben olduğum için niye sevmezler ki canım yanıyor.
Çok sevdiğim kişi kapanmadığım için benden vazgeçme eşiğinde, sizce bu kadar kolay mı? Bu yüzden bırakılır mı?
Cevapla