
Ne kadar süre görüşmezsen, yumuşarsın?
Yüz yüze görüşmek kini yok eder. Çünkü gözler birbirine bakınca kalp yumuşar..
Der büyüklerimiz.. Sende de öyle mi oluyor?

Ne kadar süre görüşmezsen, yumuşarsın?
Yüz yüze görüşmek kini yok eder. Çünkü gözler birbirine bakınca kalp yumuşar..
Der büyüklerimiz.. Sende de öyle mi oluyor?
İnsan elbette sevdiğine kırılabilir ama küslük, trip atma gibi şeylerin iyi olduğunu düşünmüyorum ilişki açısından konuşup sorunları tatlı dille çözmek varken bu tür şeyler olmamalı ben uzatmam haklı bile olsam kendimi net ifade eder anlamasını beklerim
Çok fazla uzatacak biri değilim genel mana da sorunları konuşarak aşabileceğime eminim ama tabi bahaneler arkasına sığınan birinin de çok üzerine gitmemek gerekiyor.
Uzatamam, benim en yakınım o. Onla küsünce yine ona gidiyorum
Canım mı var senden başka
hazır sen göndermişsin dinleyelim tekrardan :D
Bende açtım
ooo @inciitanesiii ile aynı şarkıda eşleştik :D :D
Cevap
7Cevap
O alıyor gönlümü uzun sürmüyor
Ben sevgilime küsmem çocuk gibi.. bir sorun varsa konuşarak çözerim
Bugün tartışıp kavga ettiysek iki saate barışırız, o günü küs bitirmeyiz asla.
Kırıldığım şeyin büyüklüğüne de bağlı tabi kırmasın mümkünse kolay toparlanmıyor… 🥲
Küslüğü uzatmam, kendi kendime gönlümü alırım hatta. 🙄
Yokya mendili ıslat kuruyana kadar benim küslüğüm🙂
Yapamıyorum, tutamam kendimi gülerim.
Sevgilim hatasini telafi etmeye calismadica olumune kusluk devam eder
Hayır uzatmak barisirim umarım
@yigithim ve @sierravista da en kısa sürede barisirlar
Bazen cilveyle hâl olur
Konuya göre değişir.
HAYIR Uzatmam
Uzatamam
Ben küstüm mü biter
değişir
Yok kıyamam ona
Sevgilimim o süreçteki yapacaklarına bagli
Uzatmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?