Adamın iş yerinin önünde arabamda elimi tutmasına izin vermem umut vermek mi oluyor?

Ben arkadaş kalmak istiyorum. O bariz yürüyor. Sevdiğimde bir insan. Buluşmak için çok ısrarcı davrandı ve ben hep bir bahane üretip gitmeyince küstü. Bende kalbi kırılmasın hem de romantik bir ortam olmasın diye elimde minik bir armağanla iş yerinin önüne gittim. Arabaya geldi yanıma 15 dakika filan sohbet ettik. Arabadan inerken elimi tuttu, ayıp olmasın diye hemen çekmedim ama bir süre sonra çektim elimi. Ben sana kızsam da küs kalamam ki dedi indi. Ben arkadaşça davrandım aslında ama ümit mi vermiş oldum.

Adamın iş yerinin önünde arabamda elimi tutmasına izin vermem umut vermek mi oluyor?
Cevapla