Üniversitede ayni sınıftaki kızı görünce üzülüp sinirleniyorum bütün sevincim kaçıyor onugormekistemiyom bu takıntı mi (okbliyim) ?

Üniversitede ayni sınıftaki kızı görünce üzülüp sinirleniyorum bütün sevincim kaçıyor onugormekistemiyom bu takıntı mi (okbliyim) ?
Cevapla