https://www.instagram.com/reel/C17C0zrI4cB/?igsh=MXZkZ3QwbTd5dTFwZw==
Ben sana değil resmine aşığım 🥰🖤🌸😀
https://www.instagram.com/reel/C17C0zrI4cB/?igsh=MXZkZ3QwbTd5dTFwZw==
Ben sana değil resmine aşığım 🥰🖤🌸😀
Evet tabi ki de gerekir.. zaten karşılıksız olan aşk değil sadece takıntı olur. kişi birden etkilenir. mesela parasından ya da dış görünüşünden ya da mesleğinden bu ona çekici gelir sonra aşık oldum der ama daha tanımıyordur bile gerçekte ki kişiliğini. bu yüzden de karşılıklı olmalı duygular
yo ben güzel bir resme baktığımda da kalbim hızlanıyor, gün batımı manzarasına baktığımda da ya da bir hayvanı severken. Bir şeyi sevmek, aşık olmak için karşılık beklemezsin iş ilişkisi değil bu zaten kontrol edebildiğin bir şey de değil saçından, bakışından, gülüşünden belki yürüyüşünden, düşünüşünden etkilenirsin karşı taraf sadece kendi olurken sen aşık olursun bu seninle alakalı karşı tarafla değil.
Cevap
10Cevap
Gerek yok alışverişe en güzel dertsiz tasasız kafa rahat 😀
Güzel bir filmdi 😊
Aşık olduysam etkileşim mutlaka vardır.
Bir kişi için gerek yok ya en az 3 kişiye olacaksam şart tabi 😂
Ayyy hadi inşallah 😂
Şaka ki Allah belamı versin iki gözüm çorbaya düşsün şaka 🥹
Gizlenme butonu neredeydi ya 😂
Eeee trip gelecek o zaman ohhh mesai başladı moduna girecem 🥹
Biraz görüş kasayım da altlarda kalsın 😂
Alakalı alakasız kasacam bak almak istediklerini al superReyis.
UberReyis diyeyim artık sana kız
Herild yani. Karşılıksız olsun da platonik olarak çöllerde mi sürünelim hshs
Kesinlikle evet bir elektriklenme olmalı karşılıklı duygu olursa aşk olur, tek taraflı olunca sevda oluyormuş. Enişten söylüyor 😅
Evet kesinlikle.. Karşılıklı duygu alışverişi yoksa aşık olmanın ne anlamı kalır..
Sevgim tek taraflı olabilir ama aşk için karşıdan aynı adımı görmem lazım.
Bilemem! Ama aşkların en güzeli seni uzaktan sevmek dememişlerdir. 😃
Karşılıksız da aşk olabilir. Tek taraf hem gelin, hem güvey rolünü üstlenir.
kesinlikle karşılıklı olmalı
Yook. Tek taraflı aşkta olabilir
Alışverişe çıkmak yeterli
Olması gereken bu değil midir ki
Tek taraflısı da çok sık oluyor
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?