Flört dönemi sizin için ilişkinin en heyecanlı veya en özel hangi yanlarını içeriyor?

Flört dönemi sizin için ilişkinin en heyecanlı veya en özel hangi yanlarını içeriyor?

Flörtüm olmadı hiç. ama olsa da birbirini tanıma ve başlangıçta ki o utangaç olma halleri çok güzel.. yeni yeni alışıyorsun özellikle de.. birde birbirine alıştığın utangaçlığın geçtiği o dönemi severim
Cevap
5Cevap
Maalesef heyecanımı yitirdim. Eskiden biriyle buluşacağım zaman heyecan yapardım, nasıl geçeceğini düşünürdüm. Şimdi öyle değil
Ben yaşadığım ilişkinin her evresini çok heyecanlı bulurum. Ayrım yapamam
Ben flört nedir bilmem biri gelir yüreğimizi veririz sonrasında evleniriz
Hiç heyecanlı falan degıl yeni insan tanımak eziyettir eski sevgili ile flört et daha iyi. Yen
Toz pembe hersey zorluklardan uzak õtede💜
birbirimizi tanımak olabilir
Evet bence ilişkinin en güzel dönemi.
Yaşayamayan bu duyguları bilemez
Flört ne la 😂
bodoslama olaya ilişkiye dalmadan önceki cilveleşme dönemi la :o
Hee ben bodoslama dalarım kanka. Çıkma teklifi kafası var bende hala.
Öyle olmuyor la cilveleşiyorsun sonra baktın sıkılıyorsun biz sadece arkadaşız diyorsun :o
Saygısızlık yani 🤔 dene begenırsen al ne lan bu ayakkabı mı seçiyorlar 😂
Aslında hayvanlarda da var erkek hayvan genelde dişiye kur yapar. Çiftleşmek için kandırmaya çalışır. İşin temeli bu 🤔
Kanka biz hayvan mıyız? Tamam hayvani güdülere sahibiz o ayrı 😂
Oğlum hayvanlar aleminde homo sapiens demelerine bakarsan evet hayvanız :D sen şimdi hayvan olmadığını mı iddia ediyorsun :P
Keşke hayvan olsak lan 🥹 dünyanın başına gelmiş en kötü canlılarız biz
değil mi ne yapacağını bilirsin en azından açıktır saldıracaksa saldırır sevecekse sever.
Pompa 🔥😈
Bence bir birimizi tanımak bilmek destek olmak
İlk öpüşme dokunma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?