Bi erkek sevdiği kızdan hem uzak kalmak isteyip hemde kızın takıldığı erkekle neden konuşur?

Kendisi uzaklaştı ama gidip çocuğa demiş ki cocukta arkadasim bisey yok aramizda sakın zehraya yanaşma şu an konuşmadığımıza bakma biz birbirimizi seviyoruz gidip acilicam ama herseyin zamanı var çok geç çıkıyorum işten onun yurdu erken kapanıyor her gün de çalıştığım yere çağırsam sıkılır demis
Bi erkek sevdiği kızdan hem uzak kalmak isteyip hemde kızın takıldığı erkekle neden konuşur?
Cevapla