Hiçbir şey söylemeden, çekip giden kadına karşı, ne yapılmalı?

Kadınlar neden hiçbir şey söylemeden terk eder? Bunun bir açıklaması var mı?

Olayı anlatiyim size.

Instagram'dan tanıştık. Konuştuğumuzda, aynı gün, aynı saatte, aynı eğlence yerinde olduğumuzu öğrendim, seni o yüzden ekledim, rastgele eklemedim dedi. Neyse konuştuk, bir kaç gün sonra buluştuk, bir hafta sonra ikinci buluşmayı, kalabalık ortamda, onun arkadaşlarının da olduğu, eğlence ortamında yaptık. Ertesi gün, beni instagramda takipden çıkartmış. Benimde onu takip etmemi çıkartmış. Profiline girdiğimde. Takip et, gizli profil yazıyordu. Bişey söyleseydi de öyle yapsaydı. Neden böyle yaptı? Ama ben onu görürüm, illahaki bi ortamda. Ozaman nasıl davranmalıyım? Yüz vermesem mi? Yoksa selam verip, sussam mı? ya da bişey olmamış gibi mi davransam. Ama kırıldım yaa. Yüzünü görmek istemiyorum. Konuşmam bidaha onla. 😞

Hiç muhattap olma. Onun olduğu yere bakma. Görmezden gel.
Selam beklerse selam ver, soğuk yap. Konuyu açma
Konuyu aç sor
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hiçbir şey söylemeden, çekip giden kadına karşı, ne yapılmalı?
Cevapla