Olayı özetlicem merak eden olursa devamını anlatırım. Şimdi olay şöyle kızla biz bumble dan tanıştık, o like attı ve match olduk, neyse sohbet yürüdü güldük eğlendik falan, yakında oturuyoruz aslında, kız da mc de çalışıyor ve yoğun bir temposu var, yakın oturmamıza rağmen bir türlü buluşamadık, belli bir hastalığı da vardı yorgunluk yapıyor ekstra, neyse totalde biz hiç buluşamadık, 1 2 tane foto attı güzel bir kız ama fake foto değil gibi (Hala bilmiyorum fake mi değil mi bu arada) ve kızın şöyle bir olayı var telefonunu genelde kapalı tutuyor mc de açmak yasak diye, mesela whatsapp den yazınca tek tikte kalıyor mesaj telefon direkt uçak modunda zaten aradğında da telefon boşa düşüyor (Whatsapp fotosu duruyor engel yemedim yani), şöyle de bir olay var biz bunla 1 2 ay görüşemedik sebebi de hastaneye yattı hastalığından sebep, önceden de böyleydi ama 4 günür telefonu kapalı önceden de böyle yapıyordu, kızın sohbeti güzel fikirleri hoş mutlu da oluyorum konuşurken ama, zerre umurunda değilim kızın görüntüde, yazışmalara baksan aşık dersin, o kadar saçma sapan bir durumdayım ki bıraksam içim el vermiyor dursam sinir oluyorum ne yapacağımı şaşırdım kaldım.
Not
olay kıza süreli olmadığı için atladığım yerler illaki vardır merak ediyorsanız sorun söylerim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar