Bir kızla tanıştım bundan 5 ay önce, saçma sapan bir olayın içindeyim?

Olayı özetlicem merak eden olursa devamını anlatırım. Şimdi olay şöyle kızla biz bumble dan tanıştık, o like attı ve match olduk, neyse sohbet yürüdü güldük eğlendik falan, yakında oturuyoruz aslında, kız da mc de çalışıyor ve yoğun bir temposu var, yakın oturmamıza rağmen bir türlü buluşamadık, belli bir hastalığı da vardı yorgunluk yapıyor ekstra, neyse totalde biz hiç buluşamadık, 1 2 tane foto attı güzel bir kız ama fake foto değil gibi (Hala bilmiyorum fake mi değil mi bu arada) ve kızın şöyle bir olayı var telefonunu genelde kapalı tutuyor mc de açmak yasak diye, mesela whatsapp den yazınca tek tikte kalıyor mesaj telefon direkt uçak modunda zaten aradğında da telefon boşa düşüyor (Whatsapp fotosu duruyor engel yemedim yani), şöyle de bir olay var biz bunla 1 2 ay görüşemedik sebebi de hastaneye yattı hastalığından sebep, önceden de böyleydi ama 4 günür telefonu kapalı önceden de böyle yapıyordu, kızın sohbeti güzel fikirleri hoş mutlu da oluyorum konuşurken ama, zerre umurunda değilim kızın görüntüde, yazışmalara baksan aşık dersin, o kadar saçma sapan bir durumdayım ki bıraksam içim el vermiyor dursam sinir oluyorum ne yapacağımı şaşırdım kaldım.

Not
olay kıza süreli olmadığı için atladığım yerler illaki vardır merak ediyorsanız sorun söylerim

Bir kızla tanıştım bundan 5 ay önce, saçma sapan bir olayın içindeyim?
Cevapla