Akraba ortamında sürekli "Ne zaman evleneceksin?" muhabbeti açılıyor. Herkes evlenmek mi zorunda?

Neymiş, 32 olmuşum. Bu yaşta normalde çocuk sahibi bile olmam gerekiyormuş. İstemiyorum kardeşim, hayat benim ve istemiyorum.

Akraba ortamında sürekli "Ne zaman evleneceksin?" muhabbeti açılıyor. Herkes evlenmek mi zorunda?
Cevapla