Yeni tanıştığınız biri size yazamazsa ilk siz yazar mısınız?

Yani bu yazmayan kişi erkek tabi bende yazmak istemiyorum aynı iş yerinde çalışıyoruz bizi ablalar birbirimize uygun görmüş bişeyler yapıp iletişim kurmamızı sağladı adam benimle konuşurken çok tatlı bakıyor çekiniyor bazen hatta ama yazmıyor 3 gündür konuşmuyoruz görmüyorum da tatildi çünkü bende rahatsız etmek istemiyorum
Yeni tanıştığınız biri size yazamazsa ilk siz yazar mısınız?
Cevapla