En masum kız bile 8-10 erkekle yazışırken burada aşk kavramından bahsedebilir miyiz?

En masum kız bile 8-10 erkekle yazışırken burada aşk kavramından bahsedebilir miyiz?

her kadın da kendi stratejisi gereği yedekte birilerini bilinçli veya bilinçsiz tutacaktır. bir gram efor harcamadan bile tutabilir o adamları. hatta sorarsanız kim bu diye 'arkadaşım, hocam, komşum' falan diyebilir =)

En masum kız bile 8-10 erkekle yazışırken burada aşk kavramından bahsedebilir miyiz?
Cevapla