Kısa, Kel ve yakışıklı olmayan erkekler yalnızlığı kabullenmelidir değil mi?

Boyum 1.77 . Saçlarım dökülüyor. Göbeğim var. Ve bugüne kadar özgüvenle yazdığım her kızdan direkt red yedim. Her kız uzun boylu ve yakışıklı erkek ister. Beyler üzgünüm ama gerçekler böyle.

Kısa, Kel ve yakışıklı olmayan erkekler yalnızlığı kabullenmelidir değil mi?
Cevapla