Memur oldukları için mi? Maddi durumları daha iyi diye mi? Tipimi çok iyi? Fiziğimi çok iyi? Ortama mı çok iyi çevresi falan?
Neden yani cidden neden sevgili oluyorsunuz, sizi sevecek sizin için her şeyi yapabilecek her şeyini verebilecek insanları değil de sizi üzen psikolojik travmalara sokan insanlara değer veriyorsunuz neden ya bunu neden kendinize yapıyorsunuz.
Güncellemeler
+1 yıl
Neden sizi sevmeyen insanlarla sevgili oluyorsunuz
Neden sizi sevmeyen insanlarla sevgili oluyorsunuz?
Şimdi belli yaşı geçmiş insanların ilişki hakkında pek bilgi sahibi olamama diye bir sorunun olacağını düşünmüyorum özellikle kızlar biraz daha duygusal yaklaşıyor hani her şeyin tozpembe olduğunu düşünüyor. 18 yaşında bir kızla 25 yaşındaki bir kız aynı değil 30 yaşındaki bir kızla 25 yaşındaki kız da aynı değil aynı şekilde erkekte.
Ama bazen şu zihniyet olabiliyor insanlarda ya diyor bu zaten cepte ben bunu her zaman ulaşabileceğim o ulaşılmaza gidiyor ya illaki o psikolojisi bozulacak hani it köpek olacak itin kıçına sokup çıkaracaklar ondan sonra dünya kaç dirhem eder o zaman anlayacak ama işin garip tarafı baştan o da bunları biliyor
Bak bir de şöyle bı şey var her şeyi veren erkeğin kadınları onları köpek ediyor. Kadınlar için de bu geçerli. Yani al ver dengesi bozuk oluyor ilişkilerde
İki gün sonra yine ağlıyor bugüne kadar çok gördüm bak gerçekten lisede bir kız vardı mesela sadece çocuğun çevresi iyi ortamı iyi diye giderdi mesela ortamı seviyordu. Başka biri vardı zenginliğe gidiyordu ama adam onu öyle böyle aldatmıyordu hepsi benim bildiğim gördüğüm şeyler. Arkadaşımın sevdiği bir kız vardı çocuk gitti başkasıyla birlikte oldu adam bunun ağzına sıçtı kız altıyı da kendine gelemedi şimdi bizim arkadaş ona da köpek gibi peşinden koşmuştu biliyor musun sonra ne oldu kız döndü geldi bizim arkadaşla olmak istedi ama bizim arkadaşta raconu kesmişti o zaman için bak sen gittin onunla birlikte oldu ben senin arkandan köpek gibi koşarken şimdi 6.07 ayda onun için ağladım psikolojini bozdun şimdi gelmişsin benim yanıma kusura bakma da 6.07 ay önce neredesin demişti kız kaldı öyle
En iyisini yapmış. Benzer olaylarım olmuştu ağlamak dışında. Bu örnekler ve yaşanmışlıklar (sadece benim değil herkesin olayları) ne kadar reddedilse bile dediklerimin ispatı zaten.
Ya dediğim gibi bak benim ilgimden sonra benim ona teklifmden sonra gidip başkasıyla gönül eğlendirir sonra bana gelirse gelmesin bize.
Mesafe uzak olur ne bileyim ya bak ben seni seviyorum ama seninle olurum ama aramızda mesafe var o yüzden ben kendi şehrinden bakıyorum gibi bir düşünceyle gelsem ve bunu bana söylese ve 1.02 kişiyle de görüşmeye gitse ben 10.01 şey demem anlatabiliyor muyum neden çünkü farklı şehirlerdeyiz uzağız birbirimize.
Bak benim Almanya’dan konuştuğum kız vardı o beni seviyordu biliyordum bunu hissediyordum ama şehirler değil ülkeler farklıydı.. Şimdi bir tane daha kız var mesela buradan konuşmuştum aramızda şehirler var hani ben benim yanıma benim şehrime gelmesini istemiştim ama o kendi şehrinden çıkmak istememiştim ne bileyim bazen diyorum ki onun şehrine gitsem mi acaba orada bir süre yaşasam onunla evlensem ama kızın duygularını da bilmiyorum şimdi hiç aynı ortamı paylaşmadık ama kızın duruş konuşması karakteri uzun süredir tanıdığın bir kız ama işte bazen işler yolunda gitmiyor
Kardeşim mesele o değil ki ben bunu özellikle kızlar için diyorum. Gidiyor seviyor sevgili oluyor sonra çocuk saçma muhabbetlerden kızdan ayrılıyor hani canım saçma meselelerden sonra kızlar gelip yine vay efendim şöyle böyle ağlıyor zırlıyor psikolojik travma yaşıyor.
Ben bugüne kadar sevmediğim ve beni sevdiğinden emin olmadığım hiçbir kızla birlikte olmadım sevgili olmadım. Ve iki gün sonra da bırakmadım yani benim sevgili olduğum kızlarla minimum çıkış süren bir yıl ve hiçbir zaman ayrılan tarafta ben olmadım.
Ya bizler için de geçerli hani mesela sen bir kızı görüyorsun gidiyorsun seviyorsun ama kız üç tane beş tane erkekle takılıyor seni sevgini hak etmiyor ne bileyim bu hikayenin sonunda üzülen sen oluyorsun travmaya giren psikolojisi bozulan sen oluyorsun. Yani demek istediğim şu kötü insanlarla olmamalı yani insan birlikte olacağı kişiyiin ince ince eleyip dokumalı
Cidden paranın gözü kör olsun bazen makam mevki için gidiyorlar bazen para için bazen çevre için en son ağlayıp zırlayıp geri geliyorlar ya en çokta insana o dokunuyor yani.
Ama ben böyle geri gelen kızlara da her zaman için yok çekiyorum eğer ben bir kıza teklif ediyorsam ilk gelecek ya da bir süre bekleyip yine gelecek ama benden bu teklifi aldığında ya da benim ilgimden sonra gidip başka bir erkekle sevgili olur sonra bir hafta sonra bile ayrılıp bana geri gelirse o iş olmaz
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
ben olmam.
İlişkiler hakkında pek bilgi sahibi olamamak ve bağlanma ile ilgili sorunlardan dolayı. Başka soru kardeşim?
Şimdi belli yaşı geçmiş insanların ilişki hakkında pek bilgi sahibi olamama diye bir sorunun olacağını düşünmüyorum özellikle kızlar biraz daha duygusal yaklaşıyor hani her şeyin tozpembe olduğunu düşünüyor.
18 yaşında bir kızla 25 yaşındaki bir kız aynı değil 30 yaşındaki bir kızla 25 yaşındaki kız da aynı değil aynı şekilde erkekte.
Ama bazen şu zihniyet olabiliyor insanlarda ya diyor bu zaten cepte ben bunu her zaman ulaşabileceğim o ulaşılmaza gidiyor ya illaki o psikolojisi bozulacak hani it köpek olacak itin kıçına sokup çıkaracaklar ondan sonra dünya kaç dirhem eder o zaman anlayacak ama işin garip tarafı baştan o da bunları biliyor
İşte belli bir deneyim gerektiriyor. Şahsen ben deneyimsizlikten dolayı rezil rüsva oldum
Bak bir de şöyle bı şey var her şeyi veren erkeğin kadınları onları köpek ediyor. Kadınlar için de bu geçerli. Yani al ver dengesi bozuk oluyor ilişkilerde
Çıkar için oluyorlar neden olacak
İki gün sonra yine ağlıyor bugüne kadar çok gördüm bak gerçekten lisede bir kız vardı mesela sadece çocuğun çevresi iyi ortamı iyi diye giderdi mesela ortamı seviyordu.
Başka biri vardı zenginliğe gidiyordu ama adam onu öyle böyle aldatmıyordu hepsi benim bildiğim gördüğüm şeyler.
Arkadaşımın sevdiği bir kız vardı çocuk gitti başkasıyla birlikte oldu adam bunun ağzına sıçtı kız altıyı da kendine gelemedi şimdi bizim arkadaş ona da köpek gibi peşinden koşmuştu biliyor musun sonra ne oldu kız döndü geldi bizim arkadaşla olmak istedi ama bizim arkadaşta raconu kesmişti o zaman için bak sen gittin onunla birlikte oldu ben senin arkandan köpek gibi koşarken şimdi 6.07 ayda onun için ağladım psikolojini bozdun şimdi gelmişsin benim yanıma kusura bakma da 6.07 ay önce neredesin demişti kız kaldı öyle
En iyisini yapmış. Benzer olaylarım olmuştu ağlamak dışında. Bu örnekler ve yaşanmışlıklar (sadece benim değil herkesin olayları) ne kadar reddedilse bile dediklerimin ispatı zaten.
Ya dediğim gibi bak benim ilgimden sonra benim ona teklifmden sonra gidip başkasıyla gönül eğlendirir sonra bana gelirse gelmesin bize.
Mesafe uzak olur ne bileyim ya bak ben seni seviyorum ama seninle olurum ama aramızda mesafe var o yüzden ben kendi şehrinden bakıyorum gibi bir düşünceyle gelsem ve bunu bana söylese ve 1.02 kişiyle de görüşmeye gitse ben 10.01 şey demem anlatabiliyor muyum neden çünkü farklı şehirlerdeyiz uzağız birbirimize.
Bak benim Almanya’dan konuştuğum kız vardı o beni seviyordu biliyordum bunu hissediyordum ama şehirler değil ülkeler farklıydı..
Şimdi bir tane daha kız var mesela buradan konuşmuştum aramızda şehirler var hani ben benim yanıma benim şehrime gelmesini istemiştim ama o kendi şehrinden çıkmak istememiştim ne bileyim bazen diyorum ki onun şehrine gitsem mi acaba orada bir süre yaşasam onunla evlensem ama kızın duygularını da bilmiyorum şimdi hiç aynı ortamı paylaşmadık ama kızın duruş konuşması karakteri uzun süredir tanıdığın bir kız ama işte bazen işler yolunda gitmiyor
Yakında benim olay da böyle olacak. Herkesten tekmeyi yedikten sonra gelme
Ben sevdim çünkü yetmez mi
Kardeşim mesele o değil ki ben bunu özellikle kızlar için diyorum.
Gidiyor seviyor sevgili oluyor sonra çocuk saçma muhabbetlerden kızdan ayrılıyor hani canım saçma meselelerden sonra kızlar gelip yine vay efendim şöyle böyle ağlıyor zırlıyor psikolojik travma yaşıyor.
Ben bugüne kadar sevmediğim ve beni sevdiğinden emin olmadığım hiçbir kızla birlikte olmadım sevgili olmadım. Ve iki gün sonra da bırakmadım yani benim sevgili olduğum kızlarla minimum çıkış süren bir yıl ve hiçbir zaman ayrılan tarafta ben olmadım.
Ya bizler için de geçerli hani mesela sen bir kızı görüyorsun gidiyorsun seviyorsun ama kız üç tane beş tane erkekle takılıyor seni sevgini hak etmiyor ne bileyim bu hikayenin sonunda üzülen sen oluyorsun travmaya giren psikolojisi bozulan sen oluyorsun.
Yani demek istediğim şu kötü insanlarla olmamalı yani insan birlikte olacağı kişiyiin ince ince eleyip dokumalı
Para para
Cidden paranın gözü kör olsun bazen makam mevki için gidiyorlar bazen para için bazen çevre için en son ağlayıp zırlayıp geri geliyorlar ya en çokta insana o dokunuyor yani.
Ama ben böyle geri gelen kızlara da her zaman için yok çekiyorum eğer ben bir kıza teklif ediyorsam ilk gelecek ya da bir süre bekleyip yine gelecek ama benden bu teklifi aldığında ya da benim ilgimden sonra gidip başka bir erkekle sevgili olur sonra bir hafta sonra bile ayrılıp bana geri gelirse o iş olmaz
Kizlardan nefret ediyorum
Aslında nefret etmeye gerek yok da işte bazen işler sadece yolunda gitmez