Sevgilimden bazı beklentilerim var bana yardım edebilir misiniz?

Beni sevdiğini düşünüyorum fakat buluştuğumuzda gayet iyi ve güzel davranıyorum. Ama onun SMS i yok ve ben ona güzel mesajlar atıyorum ve hep ben arıyorum neredeyse. Ve onada söyledim yani arkadaşından ve kuzenin netini açıp yazabilirsin diye ama söyledikten sonra bir anlamı kalmıyor sizce nasıl davranmalıyım?
Sevgilimden bazı beklentilerim var bana yardım edebilir misiniz?
Cevapla