Uzaktan ilişkiyi nasıl yürütmeyi düşünüyorsun diye sordu, dalga geçiyorumuş meğer?

Birisinden hoşlanıyorum. Bana ilişki yürtmek için uzağız aynı zamanda yaşım da geçiyor birbirimizi tanıyamayız demişti. Ama konuşmaya devam ettik. Dün tekrardan konusu açıldı, uzak bir ilişkiyi nasıl yürüteceğimi sordu.

Bir yolu vardır bir çözümü vardır şöyle yaparız böyle ederiz olursa aileler de tanışır vs derken; bana bu ne hız falan dedi.

Sen sordun dedim. Evet ben sordum dedi. Meğer ciddi sormamış daşga geçiyormuş.

Şu an hen utanıyorum hem de üzgünüm. Görüşmemeyi düşünüyorum ama o beni geri arayacak onu da biliyorum.

Sizce aradığında ne demeliyim, nasıl davranmalıyım?

İstemiyorsa neden hala görüşüyoruz onu da anlamadım.

Uzaktan ilişkiyi nasıl yürütmeyi düşünüyorsun diye sordu, dalga geçiyorumuş meğer?
Cevapla