Eski sevgilim benden ayrılınca evlendi 3 ay oluyor ve ben onu hala cok seviyorum mutlu musun diye mesaj attim görüldü atti?

Amacım mutlu olup olmadığını öğrenmektir ama sitemkar şekilde yazdım numaramı silmiş fotosu durumu falan yok tanımamış olabilir mi? İnsan en azından merak edip sorar kimsin diye görüldü attı sadece

Güncellemeler
+1 yıl
Aramayı düşünüyorum çünkü kızgınım ona benden ayrıldıktan 2 ay sonra nisanlanip evlendi bizim 2 yıllık ilişkimiz vardı ben ayrıldıktan sonra tekrar barışırız umuduyla beklerken nişanlandigini öğrendim
Güncellemeler
+1 yıl
Bendeki bu sevgi mi öfke mi bilmiyorum arayıp ağzıma geleni saymak istiyorum mutlu olmasın istiyorum beni mutsuz edip kendisi mutlu olmamalı
Eski sevgilim benden ayrılınca evlendi 3 ay oluyor ve ben onu hala cok seviyorum mutlu musun diye mesaj attim görüldü atti?
Cevapla