1 yıl 7 aydir sevgiliyiz bugune kadar bana sadece bir sise su aldi... bu surec icinde ben ona hediye aldim bazen direkt kedi bana bunu alsana falan dedi bende aldim. en son dogum gununde askerdeydi bende ne alim diye dusunurken ona sorim benim dogum gunumde askerde oldugu zamana denk gelmişti belki o da alir diye sordum sonra kendisi istedigi seyin linkini aldi aldim bende. neyse kargo geldi bana sen bisy istio musun dedi ( yanima geleceği gunun aksami) bende cikolata istedim ama gelince saat erken oldugu icin almadigini soyledi cok kirildim ki her karsiliksiz hediyemde kirildim ama surekli 2 defa opersen trip atmam diyip gulup konuyu kapattik. ha bi arada bana maske almisti sivilce maskesi ilk hediyesi oydu (1ay once falan) keske almasaydi demistim yüzümde fazla sivilce yok sadece stresli bir hafta oldugu icin alnimda 1-2 tane cikmisti. ilk hediyesi bu olunca neden bilmiyorum ama kirildim bende bahane olarak yuzumde sivilce yapio dusunmen yeter falan dedim. ama artik uzuluyorum her geldiginde cikolata al diyorum her defasında erkendi alamadim diyo ama ben o isteyince bir gun öncesinden aliyorum (çikolata falan) ki geldiğinde verebileyim. yoldan çiçek koparsa mutlu olurum ama onu yapmio. calismadigi icin soylemeyede utaniyorum belki babasi harcadigi paranin hesabini soruyodur zor duruma sokmim onu dusuncesindeydim ama bi çikolata bile mi diye dusunuyorum bazen. napicam akil verin lütfen?
Güncellemeler
+1 yıl
terketti beni :)
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer