Erkek arkadaşımı unuttum ama kimseyi hayatıma almak istemiyorum neden?

Artık onsuzluga alıştım fakat tamda tipim diyebilecegim normalde hoşuma gidebilecek tipteki erkekleri bile hayatıma alamıyorum midem almıyor denir ya aynı o şekilde işte? Sebep ne olabilir ki ayrılalı 4.5 5 ay oldu neredeyse niye hala kimseyi yanıma yakıştıramıyorum? İsteyip arzulayamiyorum?

Erkek arkadaşımı unuttum ama kimseyi hayatıma almak istemiyorum neden?
Cevapla