Ayrılan kendisi iken neden yıllarca hayatına kimseyi alıp evlenmez?

Bir dönem sevdiğim biri vardı yıllarca sürdü ilişkimiz ortada hiç bir şey yokken gitti 4 yıl oldu biteli kimseyi almıyor hayatına evlenmiyorda
Ayrılan kendisi iken neden yıllarca hayatına kimseyi alıp evlenmez?
Cevapla