Onun gibisini bulamam diye niye düşünürüz? Cidden onun gibisini bulamam mı?

Daha 3 4 hafta oldu neden böyle hissediyorum? Bu histen dolayı yazasım geliyor ama gururumu çok ayaklar altına alıcam. Neden böyle düşünüe insan?
Onun gibisini bulamam diye niye düşünürüz? Cidden onun gibisini bulamam mı?
Cevapla