Aşık olduğunuzda hangi duygunuzu daha baskın yaşıyorsunuz?

Kıskançlık, mutluluk, öfke vs

Aşık olduğunuzda hangi duygunuzu daha baskın yaşıyorsunuz?
Aşık olduğunuzda hangi duygunuzu daha baskın yaşıyorsunuz?
Cevapla