Sakin bir şekilde rahatsız olduğumu izah ederdim eğer anlamıyorsa direk ilişkiyi bitirirdim. 🔪 😒


Sevgilimin karşı cinsten arkadaş yapmasına izin vermezdim ve kendimde zaten yapmıyorum (Bana mağarana dön dicek olan kisiler olabilir sorun yok ben dönerim bu benim görüşüm sevdiğim insan karşı cins ile arkadaş olamaz.)
Cevap
9Cevap
O arkadaş ayakları hiç iyi ayaklar değil.. O sıfatla ne muhabbetler dönüyor kim bilir.. Neyse..
Hayatımdan jiletle kazırım..
Fiziksel temas olmadığı sürece sorun değil. Kırmızı çizgi aşılmadığı sürece sorun değil.
Diğer türlü ayrılırım uğraşmam
Bu soruya cevabım sizin soru detayında yazdığınız şekilde olur. Çünkü böyle bir durumda yapılabilecek en mantıklı hareket budur..
rahatsızlığımı söylememe rağmen devam ediyorsa evet. bu konuda meşrebim hiç geniş değil sevmem öyle şeyler
Sevgilimin burnundan getiririm ne samimi olması çevresinde kız bırakmadım zaten oda bundan memnun.
uyarima gerek bırakacak kadar vurdumduymaz adamdan ayrılırdım
Karsi cinsten samimi arkadasi olan biriyle basindan olmam zaten
Benim yerime kendisini koysun bakalım kabul ediyor mu?
Hayır ayrılmam. Arkadaşların arasına girmek kimsenin haddine değil.
Benim hatunum karsı cınsıne mesafesını bılecek olgunlukta olur...
Istedigi ile samimi olabilir, koca kiza bizmi söleyecez ne yapacagini ayrica kendi hayati :D
Eğer o, bu sebepten onla olan samimiyetini kesmiyorsa bize de uzaktan bay bay yapmak düşer.
Karşı cinse bkumu yediririm
Ona sktr olup gitsin ugrasamam
Ayrılırım onlara mutluluklar
Kesinlikle ayrılık için sağlak bir nedendir
Ben neyim elinin körü mü 😂
Tercih sunarım uymazsa bitiririm
Karşı cinsten arkadaş olmaz bunu bilir bunu derim
Evet ayrılınır
Bitiririm mutluluklar size deyip.
Saç baş dalarım 😅
Uyarmadan ayrılırdım
Karşı cinsten arkadaşı olmasi bile yeterli
Ayrılırım tabi
evet
Evet
Hiç başlamam
Evttt
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?