Sevgilimin whatsapında erkek adıyla bi kız ekli. bu kim dedim. iş arkadaşımın kızının teli bozuk o kullanıyor dedi? yalan değil mi?

Erkek adıyla kayıtlı bi kız profili var whatsapında.. bu kim diye sordum. İş yerinden arkadaşımın kızının telefonu bozulmuş. Adamda telefonunu kızına vermiş kullanması için. 8 aydır kız kullanıyormuş. Dedim ki ne saçmalık. Madem kızın telefonu bozuk. Kıza telefon almak yerine neden babasının telefonunu kullanıyor dedim, ne bileyim ben dedi.
Sevgilimin whatsapında erkek adıyla bi kız ekli. bu kim dedim. iş arkadaşımın kızının teli bozuk o kullanıyor dedi? yalan değil mi?
Cevapla