Valla insanoğlunun sağı solu hiç belli değil Seninleyken aklı kimde olur Seni ne için sevmez ya da ne için yanında bulunur Niyeti nedir hiç bilinmez Taaaa bir şeyler gün yüzüne çıktıysa ... ... Sevgiler saygılar
her şey karşılıklıdir arkadaşlar. Yamuk yamukdur. Şahsen ben çok kıskancım ve evlenmeyeceğim eğer evlenirsemde ki Allah korusun böyle bişey oldu diyelim sevmediğim biriyle evlenmek isterim ki koymasın jasjsj çünkü ciddi anlamada hayatımmapushane köşelerinde çürüsün istemem. En iyisi tek yaşlanmak bu yüzden.
Bu sorunun kızlara soruldugunu dusunuyorum ama erkekler açısından olan versiyonunda duruma göre değişir. Arkadasca yapılan bir paylaşımı begendiyse neden ilişkimi bitireyim ki?
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Valla ona bile okeydim önceden ama beğenmek beğenmektir kusura bakmayın.
Kızın ne suçu varki like atanı tokatlayıp hırpalayacaksın.
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Benden başkasını beğeniyorsa ona gitsin. Beni de beğenecek kişiler çoktur. Bugün hikayesini beğenir yarın ihanet olur bu. Aşkından ölecek olsam bazı şeyleri kabullenemem
Siz TC kızları kadar rahat erkek seçme durumu olan kız milleti olmadığı için , daha iyi bir erkek bulduğunda onu terketmen ihtimaline karşın rezervde birini tutmak istiyordur ondan yani
Var bu ülkede erkekler cinselliğe zor ulasabildikleri için hiçbir ksdını reddetmiyorlsr siz de rahat rahat secebiliyosunuz ve daha iyi birini bulunca hemen gidiyosunuz, gitmezseniz bile erkeği iliskiyi bitirmesi için kışkırtıyosunuz zorluyodunuz , aşk ve cinsellikte bizim kadar çeken erkek milleti yoktur baksana bana 24 yaşına giricem Ağustos'ta hala yalnızım bakirim
@trollebacim yüzleri görünmüyor şu cevabın ne kadar ruh hastası, yanlış yolda olduğumuzu, ne kadar karaktersiz , vijdansız, sevgiyi hak etmeyen numune kız milleti olduğunuzu gösteriyor
@trollebacim nasıl yanlarında durabiliyosunuz anlamıyorum kaba kaba konuşuyorlar sesleri agızları cidden kaba vizyonları yok olsa da büyük değil çirkinler neyse ya seni görsem üzerinde eşorfman kezbanın tekisin hadi iyi akşamlar, yarını göremezsin umarım
@trollebacim en azından ben şiddet uygulamam , kaba konuşmam sesim kulağa güzel geliyor kadınların kulağına bu foto denizden cıktıktan sonra ki foton normalde böyle degilim
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Sevgilim karşı cinse like atabilir çok dert etmem.. ama kime ya da neye like attığı önemli benim için..
Neden bitireyim dünya benim etrafımda dönmüyor tabiiki etrafında başka insanlar da olabilir
Valla insanoğlunun sağı solu hiç belli değil
Seninleyken aklı kimde olur
Seni ne için sevmez ya da ne için yanında bulunur
Niyeti nedir hiç bilinmez
Taaaa bir şeyler gün yüzüne çıktıysa
...
...
Sevgiler saygılar
her şey karşılıklıdir arkadaşlar. Yamuk yamukdur. Şahsen ben çok kıskancım ve evlenmeyeceğim eğer evlenirsemde ki Allah korusun böyle bişey oldu diyelim sevmediğim biriyle evlenmek isterim ki koymasın jasjsj çünkü ciddi anlamada hayatımmapushane köşelerinde çürüsün istemem. En iyisi tek yaşlanmak bu yüzden.
Sevgilim yok ama olsa hemcinsinin gönderimine like attı diye bırakmam. En fazla beni de aranıza alın ben de lezb iyenim derim
Kıza atsın tabi ki bunu sorun etmem ben ama karşı cinse atarsa tabi o kişi de akrabası falan değilse tepkimi koyarım
bitiririm erkek sineği bile kıskanırım sevgilimden
Hayır neden bitireyim ama kızla iletişime geçmeye çalışırsa bende bunu öğrenirse ayrılırım
Bitirmem ama benim icin sorun olabilir ne gerek var begenmene amaç ne yani
Nasıl bir içerik, kim, beni ne kadar rahatsız ediyor bunlara göre bitirebilirim.
Hayır ama çok büyük şeylere sebep olur yapmaması gerektiğini bilmeli
Hikayenin ne olduğuna göre değişir. Normal bişeyse umursamam
Hayır ya niye bitireyim ki böyle saçma sapan nedenlerden dolayı bitirmem
Sevgilim bir kızın hikâyesini beğenirse sorun olacağını düşünmüyorum 😊
Bu sorunun kızlara soruldugunu dusunuyorum ama erkekler açısından olan versiyonunda duruma göre değişir. Arkadasca yapılan bir paylaşımı begendiyse neden ilişkimi bitireyim ki?
Valla ona bile okeydim önceden ama beğenmek beğenmektir kusura bakmayın.
Sosyal medya kapatılsın gerek yok bu hesaplara 😎
Kızın ne suçu varki like atanı tokatlayıp hırpalayacaksın.
Benden başkasını beğeniyorsa ona gitsin. Beni de beğenecek kişiler çoktur. Bugün hikayesini beğenir yarın ihanet olur bu. Aşkından ölecek olsam bazı şeyleri kabullenemem
Çok gereksiz kıskançlık anlayışıla karşılayın bu durumları artık
sevgilim niye bir kızı takip ediyor anlamadım
Siz TC kızları kadar rahat erkek seçme durumu olan kız milleti olmadığı için , daha iyi bir erkek bulduğunda onu terketmen ihtimaline karşın rezervde birini tutmak istiyordur ondan yani
tamam da sevgilim tanımadığı bir kızı takip edemez etmemeli arkadaşı vs olabilir TC kızı ile alakası yok saçmalamayın
Var bu ülkede erkekler cinselliğe zor ulasabildikleri için hiçbir ksdını reddetmiyorlsr siz de rahat rahat secebiliyosunuz ve daha iyi birini bulunca hemen gidiyosunuz, gitmezseniz bile erkeği iliskiyi bitirmesi için kışkırtıyosunuz zorluyodunuz , aşk ve cinsellikte bizim kadar çeken erkek milleti yoktur baksana bana 24 yaşına giricem Ağustos'ta hala yalnızım bakirim
Pp güzel bu arada
tşk🌹
🌹
Mesafe koyulur
Yani kimi beğendiğine bağlı
Parmakları kırılasıca
kız kıza like atmış niye bitireyim 😃
Kızın kim olduğuna bağlı ya
Hayır tabi kız kızı beğenebilir
Hayır böyle basit şeylerle ilişki olmaz
Kızı bitiririm
Sorun değil çünkü yok
hayır
Sadece beğenmişse kötü bir maksadı yoksa olabilir
Tez kellesi alına
Fotoya bağlı
Hayır
Bitirirsin
Aninda
Bitme sebebi
Herhalde
Sevgilime kızarım
Sende aynısını yaparsın ve bu ülkede siz çok kolay erkek secebiliyosunuz
Hastadır o kız
Sizde karı hastasisiniz
@trollebacim evet çünkü düzgün erkeklere bakmadığınız için
Senin düzgün olmadığın belli zaten knk 😁😁
@trollebacim evet düzgün erkeklere bakmıyosunuz artık düzgün degilim
@trollebacim size it lazım , hovarda lszım , zargana , kaba saba , vurdumduymaz biri kro biri
Çok doğru en azından tipleri oluyor 🥳🥳
@trollebacim niye düzgünlerin tipleri olmuyo mu eciş bücüş tipler hoşunuza gidiyorsa ne diyim ruh hastası seni
Yok knk biz şey seviyoz
@trollebacim yüzleri görünmüyor şu cevabın ne kadar ruh hastası, yanlış yolda olduğumuzu, ne kadar karaktersiz , vijdansız, sevgiyi hak etmeyen numune kız milleti olduğunuzu gösteriyor
En azından aldatmaz
@trollebacim umarım seni dayak yerken izlerim
Hsjdjdkdkdkkdkf aynen knk sen kendinen mi biliyon
@trollebacim eminim aldatmaz cinselliği aldıktan sonra bak bakalım bedeninden sıkılınca görürsün
@trollebacim nasıl yanlarında durabiliyosunuz anlamıyorum kaba kaba konuşuyorlar sesleri agızları cidden kaba vizyonları yok olsa da büyük değil çirkinler neyse ya seni görsem üzerinde eşorfman kezbanın tekisin hadi iyi akşamlar, yarını göremezsin umarım
Knk Allah aşkına şu pp bı bak odum koptu git işine jsjdjd
@trollebacim en azından ben şiddet uygulamam , kaba konuşmam sesim kulağa güzel geliyor kadınların kulağına bu foto denizden cıktıktan sonra ki foton normalde böyle degilim
@trollebacim sevecen nazik , cömert eglenmyi ve eğlendirmeyi bilen birini sevmiyo musunuz yani
Saka be tipinle ilgilii soyldigim şey şakaydı alinma
@trollebacim kanka cidden farkındayım şu davranışım hoş degil
@trollebacim ama bıktım artık vallaha bak
@trollebacim bı kıza sarılmak nasıl bı his lan 😂
Ne bilim be knk erkkemiyim
@trollebacim özür dilerim vallaha ama keşke şöyle tiplere bakmayı kesseniz neyse iyi akşamlar
Keko sevmiyom ki zaten ben iy
@trollebacim harika o zaman yani neyse ne biliyim olmuyo işte yaknızım böyle dikkat et kendine öldürülme diycem ama nafile
@trollebacim baksana o kadar kaba omucam dedim hemen vijdan azabı çekmeye başladım😆
@trollebacim sana yazdıklarıma bakarak vijdanım tarafından dayak yiyorum
Oh canıma değsin djdk
Ama işte böyle yumuşak olunca hoşunuza gitmiyor neyse yemek yiycem çizim yapıcam , iki gün daha izinliyim 😂 tadını cıkarıcam 👋
@trollebacim 😂 özür dilerim
@trollebacim ama böyle işte hadi iyi akşamlar umarım düzgün erkeği bulursun